Opa is meer van Frans Duyts, Django Wagner en klassiekers als Een Leverworst in je Togus.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:51 schreef pos het volgende:
Komt Opa ook? Of is het niet zijn muziek...durf niet eens te vragen of oma komt
Oooh die ken ik allemaal niet...De naam Frans Duyts en Een leverworst in je togus zegt me wel wat.....quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Opa is meer van Frans Duyts, Django Wagner en klassiekers als Een Leverworst in je Togus.
Maar ook van BB King, Gary Moore en Muddy Waters.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Opa is meer van Frans Duyts, Django Wagner en klassiekers als Een Leverworst in je Togus.
Die ken ik allemaal welquote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:57 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Maar ook van BB King, Gary Moore en Muddy Waters.
Met zo'n lage broek?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:01 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa is eigenlijk een witte neger?
Geloof dat ik er na 2 wijntjes klaar voor ben, bring it on Opa!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Z'n onderlijf is gelukkig zelden in beeld.
Tis niet makkelijk hoor!quote:
Misschien vernemen we nooit meer iets van haar.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:42 schreef pullup het volgende:
Dit is wel geinig hoor, zo'n opa maagdjeIk ben benieuwd hoe het gaat bevallen.
Hoi pos, welkom in het topique van die ouwe. Vooralsnog doe je lekker mee.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:08 schreef pos het volgende:
Geloof dat ik er na 2 wijntjes klaar voor ben, bring it on Opa!
Wat formeelquote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hoi pos, welkom in het topique van die ouwe. Vooralsnog doe je lekker mee.![]()
Doe ouwe begint rond etenstijd te streamen, zo 17.45 uur.![]()
Ik noem hem nooit opa, altijd ouwe. We hebben koosnaampjes voor elkaar. Ik ben huppelkut, aangenaam.![]()
Valt wel mee toch? Ik zeg geen u tegen pos hoor.quote:
Nou ja, het staat er keurig zo'n mooie voorstelpost.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? Ik zeg geen u tegen pos hoor.
Leuke mensen zijn altijd welkom en vooral in het topique van die ouwe. Die blijven zeldzaam.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:35 schreef pullup het volgende:
Nou ja, het staat er keurig zo'n mooie voorstelpost.
Pos schijnt een oude bekende van Scrutz te zijn dus dat is vast goed volk.
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:43 schreef Scrutinizer het volgende:
Pos is ook een RLS-er, die postte al druk mee tijdens BB3.
Wat schaft de pot ook alweer vandaag?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:07 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk hem smikkelen en smullen
De gebruikelijke etenstijd cappers laten het afweten de laatste tijd dus ik doe het maar even om pos een idee te geven wat ze direct gaat zien.
Wortelen vis en aardappelen geloof ik dat het wasquote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wat schaft de pot ook alweer vandaag?
Het zou het een en ander wel verklaren want ik geloof dat ze daar vitamines aan toevoegen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:14 schreef Scrutinizer het volgende:
Het zijn ook altijd zulke kleine porties dat het me niet zou verbazen dat het potjes babyvoeding zijn.
John heeft echt gelijk wat een stel mongolen hier ik geloofde hem niet maar nu ik ook lees weet ik niet of er hier wel normale mensen reageren.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:14 schreef pullup het volgende:
[..]
Het zou het een en ander wel verklaren want ik geloof dat ze daar vitamines aan toevoegen.
Doel je op sommigen of anderen ?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:16 schreef ajaxkampioen het volgende:
[..]
John heeft echt gelijk wat een stel mongolen hier ik geloofde hem niet maar nu ik ook lees weet ik niet of er hier wel normale mensen reageren.
Hoezo geloofde je hem eerst niet? Wat voor vriend ben je dan?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:16 schreef ajaxkampioen het volgende:
[..]
John heeft echt gelijk wat een stel mongolen hier ik geloofde hem niet maar nu ik ook lees weet ik niet of er hier wel normale mensen reageren.
Ik vraag me af of hij zijn vriend nog steunt als hij meer te weten komt over de recente ontwikkelingen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hoezo geloofde je hem eerst niet? Wat voor vriend ben je dan?
Ik ben al verbaasd dat-ie überhaubt vrienden heeft.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:18 schreef Scrutinizer het volgende:
Hoezo geloofde je hem eerst niet? Wat voor vriend ben je dan?
Ben je mal, gewoon ignoren.quote:
ik ben er ook vandoor hoor, zo hoeft het niet meerquote:
Mongolenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:16 schreef ajaxkampioen het volgende:
[..]
Nou hoor ...quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:16 schreef ajaxkampioen het volgende:
[..]
Gert reageert hier zo nu en dan, de zoon van ...., goed hij was vroeger vrouw en hij is nu mod, maar verder is ie best redelijk normaal hoor, vind ik dan, hè. Ma ja, ik ben natuurlijk één van die mongolenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:16 schreef ajaxkampioen het volgende:
[..]
Welnee "Jian". Die open blik, die relaxte stijl van kleden, jou mankeert niets.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:46 schreef Jian het volgende:
Ma ja, ik ben natuurlijk één van die mongolen
Dank je Gert, dat is nog eens een hart onder de riem. Ik wist dat ik op je begrip kon rekenen, ik bedoel, na alles wat jij hebt meegemaakt en dan is de operatie volgens mij nog wel het minste, kanjerquote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Welnee "Jian". Die open blik, die relaxte stijl van kleden, jou mankeert niets.
[ afbeelding ]
Jij een hart onder de riem, ik wat anders onder de riem: allebei happy.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:33 schreef Jian het volgende:
[..]
Dank je Gert, dat is nog eens een hart onder de riem. Ik wist dat ik op je begrip kon rekenen, ik bedoel, na alles wat jij hebt meegemaakt en dan is de operatie volgens mij nog wel het minste, kanjer
Als ik de voorgaande topics zo lees, dan zou ik eerst willen weten waar die leverworst vandaan komtquote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:43 schreef Pearlbitch het volgende:
En om de lekkere trek te stillen eet Oop een lekker stukje leverworst
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Van Leo uiteraardquote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:46 schreef Jian het volgende:
[..]
Als ik de voorgaande topics zo lees, dan zou ik eerst willen weten waar die leverworst vandaan komt
Waar is dat te vinden ? Ik wil nog snel even een omaatje shirtje bestellen voor het een echt collectors item gaat worden.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:33 schreef Jian het volgende:
Ik zit net even bij de Opa merchandise te kijken, maar beequeen heeft dus gewoon meerdere T-shirts met haar naam erop!
Brede heupen, spillebeentjes, ja, ik geloof verdomd dat ie op visite is. Ik ben blij voor zequote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde postuur als Gert, hè?
Boven de Oop-stream kan je het aanklikken, ik waarschuw je vast, je kijkt je ogen uitquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:38 schreef pullup het volgende:
[..]
Waar is dat te vinden ? Ik wil nog snel even een omaatje shirtje bestellen voor het een echt collectors item gaat worden.
Er gebeuren daar de laatste tijd rare dingen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:36 schreef Jian het volgende:
Ik zit dus even naar die stream te kijken en ik zie 'm dus zojuist opstaan, naar de keuken lopen de koelkast opendoen en een biertje pakken, echt waar, ik jok echt niet! Ik vind het hoogst verdacht!
Ohhw dus je kijk wél hmm?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:36 schreef Jian het volgende:
Ik zit dus even naar die stream te kijken en ik zie 'm dus zojuist opstaan, naar de keuken lopen de koelkast opendoen en een biertje pakken, echt waar, ik jok echt niet! Ik vind het hoogst verdacht!
Geen omaatje shirtjesquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:39 schreef Jian het volgende:
[..]
Boven de Oop-stream kan je het aanklikken, ik waarschuw je vast, je kijkt je ogen uit
Ik zet m vanavond voor het eerst sinds weken aan omdat er allemaal zulke verdachte zaken plaatsvinden op het moment. Ik zweer je dat ie net weer opstond, 2e keer al deze avond. Heeeeel vreemd!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:42 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohhw dus je kijk wél hmm?
En maar zeiken tegen andere, ook wel enige of sommige genoemd, over waar de Caps blijven....![]()
Je stelt me zeer teleur weer..
Ja dat was om deze te pakken...quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:44 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik zet m vanavond voor het eerst sinds weken aan omdat er allemaal zulke verdachte zaken plaatsvinden op het moment. Ik zweer je dat ie net weer opstond, 2e keer al deze avond. Heeeeel vreemd!
Uhhhh, ja dat zal het zijnquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Geen omaatje shirtjesDegene die de merchandise aan de man wil brengen is zeker een vrouwenhater.
Hij zat net in z'n neus te baggeren, die heb je weer gemist natuurlijkquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:48 schreef 5thencounter het volgende:
Maar wat me écht tegenvalt is dat meekijkers bij Oop blijkbaar wel vol zitten met comment maar zelf geen flikker doen om een leuk plaatje neer te zetten hier...
Het is veel moeilijker daaromheen te cappenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:50 schreef Jian het volgende:
[..]
Hij zat net in z'n neus te baggeren, die heb je weer gemist natuurlijk
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is veel moeilijker daaromheen te cappen
Zou die ouwe daar soms Piranha in houden om de lijken te laten verdwijnen. Ik zeg maar wat hoor, maar ...quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:53 schreef Scrutinizer het volgende:
Waarom hebben die mensen eigenlijk een aquarium? Opa zit er met z'n rug naartoe en toen oma er nog was, zij ook.
Ik heb ze die beesten ook nog nooit zien voeren. Het zal wel een bikkelharde survival of the fittest zijn in dat zo onschuldig ogend aquarium.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:53 schreef Scrutinizer het volgende:
Waarom hebben die mensen eigenlijk een aquarium? Opa zit er met z'n rug naartoe en toen oma er nog was, zij ook.
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb ze die beesten ook nog nooit zien voeren. Het zal wel een bikkelharde survival of the fittest zijn in dat zo onschuldig ogend aquarium.
Je volgt Oop ook niet écht hé?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:56 schreef Jian het volgende:
Hij zegt: ze worden echt steeds gekker, dat gaat over ons
Dat betekent vast dat we op het goede spoor zitten.![]()
Ja, ja, je probeert 'm een beetje te dekken hè? maar je brengt ons hier niet op een dwaalspoor hoor, we zitten er bovenop!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:59 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Je volgt Oop ook niet écht hé?![]()
Oop zocht naar de prijs van scheerapparaten op de MediaMarkt site...![]()
[ afbeelding ]
Wat een mooi complimentquote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:04 schreef Jian het volgende:
Scrut, je bent nog gekker dan een deur zegt ie
Dat is Gert, dat hebben we zojuist vastgesteldquote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:06 schreef pullup het volgende:
Ik meende heel even oma te zien langsschuiven maar het zal wel een fata morgana zijn geweest.
Speciaal voor jou dan deze aanbieding....quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:06 schreef pullup het volgende:
Ik meende heel even oma te zien langsschuiven maar het zal wel een fata morgana zijn geweest.
Die opmerking "ze worden steeds gekker" leek tegen iets of iemand gericht te zijn die op dat moment meeluisterde / meekeek. Een gesprekspartner. Het lijkt af en toe wel alsof opa behalve zijn koptelefoon ook nog een 'oortje' in heeft waar hij berichten door ontvangt.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:01 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, ja, je probeert 'm een beetje te dekken hè? maar je brengt ons hier niet op een dwaalspoor hoor, we zitten er bovenop!
Frits, ga jij je eens concentreren op de zaken die daar daadwerkelijk aan de hand zijn. Alsof dat niet al genoeg is.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:07 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat is Gert, dat hebben we zojuist vastgesteld
Mógelijk ging het over "die bijdehante Mods" welke zou ik zo niet durven zeggen maar....quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Die opmerking "ze worden steeds gekker" leek tegen iets of iemand gericht te zijn die op dat moment meeluisterde / meekeek. Een gesprekspartner. Het lijkt af en toe wel alsof opa behalve zijn koptelefoon ook nog een 'oortje' in heeft waar hij berichten door ontvangt.
Misschien is het wat ver gezocht, maar er klopt iets niet, wat ik je brom.
Heeft hij hier jeuk? Of... doet hij het oortje weer goed? (dit was vlak na die plotselinge uitspraak dat "ze" steeds gekker worden)..
[ afbeelding ]
Godsamme Gert, heb je stiekem een laptop op de slaapkamer gesmokkeld. We zagen je net in beeld, doe voorzichtig, die ouwe is tot alles in staatquote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Die opmerking "ze worden steeds gekker" leek tegen iets of iemand gericht te zijn die op dat moment meeluisterde / meekeek. Een gesprekspartner. Het lijkt af en toe wel alsof opa behalve zijn koptelefoon ook nog een 'oortje' in heeft waar hij berichten door ontvangt.
Misschien is het wat ver gezocht, maar er klopt iets niet, wat ik je brom.
Heeft hij hier jeuk? Of... doet hij het oortje weer goed? (dit was vlak na die plotselinge uitspraak dat "ze" steeds gekker worden)..
[ afbeelding ]
Niet slecht maar ik kijk nog even verderquote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:07 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Speciaal voor jou dan deze aanbieding....
[ afbeelding ]
Eventueel ook zónder de Bier...
Maar hij is het wel hoor......let maar op zo direct stuur ik hem naar de koelkast om een biertje te halenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:11 schreef Scrutinizer het volgende:
Het is wel jammer dat opa niet radiografisch bestuurbaar is.
O, jij hebt de controller.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:13 schreef pullup het volgende:
[..]
Maar hij is het wel hoor......let maar op zo direct stuur ik hem naar de koelkast om een biertje te halen
Den Haag, daar stikt het van de veiligheidsdiensten.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:14 schreef Jian het volgende:
Het oortje, de ontvanger in z'n kies, waar ie steeds aan zit te prutsen, .... zou ie ex-KGB zijn ofzo?
De joystick gebruik ik in ieder geval voor ander doeleinden.quote:
Kun je hem ook een salto achterover laten maken of gaan de batterijen dan te gauw leeg?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:16 schreef pullup het volgende:
[..]
De joystick gebruik ik in ieder geval voor ander doeleinden.
Hij loopt al op reserve hè, hij is al 2 x helemaal naar de koelkast gelopen vanavond!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Kun je hem ook een salto achterover laten maken of gaan de batterijen dan te gauw leeg?
Als ik die optie had gevonden was ie nog niet jarig. Zo te zien is de actieradius van opa ook maar 5 meter.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Kun je hem ook een salto achterover laten maken of gaan de batterijen dan te gauw leeg?
Volgens mij Servo Kroatisch.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:22 schreef Jian het volgende:
Soms versta ik m niet, zou dat Russisch zijn
Mwoah, die zijn altijd dronken.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:25 schreef Jian het volgende:
[..]
Omg, ook dat nog, hebben we straks de Balkan Mafia op ons dak
Ik ben niet bang, ik woon in de veiligste straat van Amsterdam. Er is hier zowel een politiebureau als een ziekenhuis in de straat.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:33 schreef Jian het volgende:
Jessus, hij zit te grijzen en te typen en ik dacht dat ik net in de weerschijn van het aquarium satellietbeelden van jouw buurt zag, Scrut!
ogen dicht en geniet van deze wonderschone soundcheck, opa is eigenlijk een broer van, maar dat mag niemand weten, gevlucht uit Sicilie maar opa nam het verkeerde vliegtuig en kwam in ons koude kikkerlandje terecht en hapte op schilhol zijn 1e haring en zag toen het licht en riep...........uit dit land vertrek ik nooit meer, zins dien zit Opa in een beschermings projekt , waarom denken jullie dat opa kaal is en geen baard meer heeft 1+1=2............zo wordt ie niet herkend,quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:22 schreef Jian het volgende:
Soms versta ik m niet, zou dat Russisch zijn
Dank je wel pullup. Kwam er gisteren niet meer aan toequote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:07 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk hem smikkelen en smullen
De gebruikelijke etenstijd cappers laten het afweten de laatste tijd dus ik doe het maar even om pos een idee te geven wat ze direct gaat zien.
Gadver lijkt al of het al een keer gegeten isquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:57 schreef Gert het volgende:
Zou oma al druk bezig zijn met de voorbereiding, of heeft traiteur Leo verse kant-en-klare in het assortiment?
[ afbeelding ]
Wel door een lompe hork dan, om zulke stukken worst zonder te kauwen door te slikken.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:27 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Gadver lijkt al of het al een keer gegeten is
Wat moet dat voedsel eigenlijk voorstellen?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Wel door een lompe hork dan, om zulke stukken worst zonder te kauwen door te slikken.
Herken je dat echt niet?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:47 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Wat moet dat voedsel eigenlijk voorstellen?
Dat is ook wel gelijk hardcore, pos.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:23 schreef pos het volgende:
[..]
Dank je wel pullup. Kwam er gisteren niet meer aan toeHad me voor genomen om het
vandaag weer te proberen....tot ik dit zag en best wel schrok.
wat een onsmakelijk fototjequote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:57 schreef Gert het volgende:
Zou oma al druk bezig zijn met de voorbereiding, of heeft traiteur Leo verse kant-en-klare in het assortiment?
[ afbeelding ]
Heerlijk juist! Goeie erwtensoep ziet er altijd onsmakelijk uitquote:
alleen met Hemaworst en daar zit geen hemaworst inquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:14 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Heerlijk juist! Goeie erwtensoep ziet er altijd onsmakelijk uit
Ik meende Varapils te lezen maar dat leek me met de politieke voorkeur van opa wat onwaarschijnlijk.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:32 schreef Scrutinizer het volgende:
Parapils? Word je daar para van?
[ afbeelding ]
En ook de alcoholvrije variant daarvan, Ara bier, lijkt me ook niets voor opa.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:04 schreef Scrutinizer het volgende:
En Arapils zou ook weer wat cru van Leo zijn nu die kutvogel net terug is naar z'n maker.
Alleen die naam al.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:33 schreef Gert het volgende:
Met lede ogen ziet de firma Heineken hoe opa's koelkast voortaan volgestouwd wordt met dit Belgische budgetpils..
[ afbeelding ]
Zo smaakt het waarschijnlijk ookquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Alleen die naam al.
Cara, klinkt als een ziekte.
bronquote:Het eindresultaat op smaak:
1.Bavik 97 punten
2. Cristal Alken 94 punten
3. Jupiler 91 punten
4. Stella 90 punten
5. Primus 89 punten
6. Maes en Bockor 88,5 punten
8. Estaminet 86 punten
9. Eupener 81 punten
10. Romy 79,5 punten
11. Mongozo 79 punten
12. Cara 75 punten
De handel in Heinekenaandelen is vanmiddag stilgelegd...quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:33 schreef Gert het volgende:
Met lede ogen ziet de firma Heineken hoe opa's koelkast voortaan volgestouwd wordt met dit Belgische budgetpils..
[ afbeelding ]
Eens afwachten hoe het de komende dagen met de katers is.Misschien zit opa over een week wel weer aan de vertrouwde flesjes te lurken.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:52 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
De handel in Heinekenaandelen is vanmiddag stilgelegd...
Hoeveel calorieën is dat, keuringsdienst van waren?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:33 schreef Gert het volgende:
[ afbeelding ]
Het is zelfs de aanbevolen wijze van toedienen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:24 schreef Copycat het volgende:
CARA-bier ... mag je dat wel over je longen drinken?
Ja hoor. Net zoals COPD-wijnquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:24 schreef Copycat het volgende:
CARA-bier ... mag je dat wel over je longen drinken?
Je kunt dan ook onmogelijk een uitsmijter met alleen een vork of lepel naar binnen werken. Dat lukt zelfs Opaatje niet.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:22 schreef Pearlbitch het volgende:
BREAKING NEWS!
Wijziging in het weekmenu: vandaag eet Oop uitsmijter met augurk.
Dat doet hij overigens met mes en vork, zodat hij zijn bord op een tafeltje heeft staan en wij niet kunnen meekijken...
[ afbeelding ]
Als Oma 'm voorsnijdt kan Oop gewoon met een vork eten hoorquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je kunt dan ook onmogelijk een uitsmijter met alleen een vork of lepel naar binnen werken. Dat lukt zelfs Opaatje niet.
Maar wel een vooruitgang hoor, mes en vork
Zeg me dat ze dat niet doetquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:53 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Als Oma 'm voorsnijdt kan Oop gewoon met een vork eten hoor
quote:
Vandaag heeft ze het niet gedaan.quote:
Had je die nog niet eerder gezien?quote:
Met mes en vork ....... als dat maar goed gaatquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:22 schreef Pearlbitch het volgende:
BREAKING NEWS!
Wijziging in het weekmenu: vandaag eet Oop uitsmijter met augurk.
Dat doet hij overigens met mes en vork, zodat hij zijn bord op een tafeltje heeft staan en wij niet kunnen meekijken...
[ afbeelding ]
Normaliter zou ik zeggen dat Oop die boterham gewoon dubbel vouwt en hem dan zo naar binnen schrokt, maar ik ben verrast, blij verrast.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je kunt dan ook onmogelijk een uitsmijter met alleen een vork of lepel naar binnen werken. Dat lukt zelfs Opaatje niet.
Maar wel een vooruitgang hoor, mes en vork
Een flesje Cara ?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:17 schreef Pearlbitch het volgende:
Wat is er lekkerder tijdens een goeie pot voetbal op tv dan een overheerlijk blokje kaas (van Leo) snaaien?
[ afbeelding ]
De levering van de flesjes Cara zal volgende week pas plaatsvinden. Oop heeft een proefpakketje gehad, goed bevonden, en is nu bezig om het restant van de voorraad Heineken te nuttigenquote:
Hij gaat waarschijnlijk alleen op zondag het goede bier drinken.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:38 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
De levering van de flesjes Cara zal volgende week pas plaatsvinden. Oop heeft een proefpakketje gehad, goed bevonden, en is nu bezig om het restant van de voorraad Heineken te nuttigen
Vertel....quote:
Altijd legendarisch die voetbal avondjesquote:
Veel indrukkenquote:
Ehhh minuut of 10...enne kijk nu weerquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Altijd legendarisch die voetbal avondjes![]()
Hoe lang heb je het uitgehouden ?
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:03 schreef pos het volgende:
[..]
Veel indrukken...kan het verslavend zijn?
Heb je al geprobeerd te chatten dat schijnt af en toe moeilijk te wezen.quote:
Dat ken wel wezen maar daar ben ik nog niet aan toenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:07 schreef pullup het volgende:
[..]
Heb je al geprobeerd te chatten dat schijnt af en toe moeilijk te wezen.
Je zal waarschijnlijk de eerste zijn wier nick hij goed kan onthoudenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:09 schreef pos het volgende:
[..]
Dat ken wel wezen maar daar ben ik nog niet aan toen
Je mag inloggen hoor, zegt Oopquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:09 schreef pos het volgende:
[..]
Dat ken wel wezen maar daar ben ik nog niet aan toen
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:01 schreef Gert het volgende:
Oranje en Holleeder gekeken, en dan ben je 2,5 uur verder en heb je eigenlijk niets gezien.
Had ik nou maar gewoon een avond ditisopaatje.tk gevolgd
Achteraf kijk je een koe in de kont, maar eigenlijk heb je helemaal gelijk.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:01 schreef Gert het volgende:
Oranje en Holleeder gekeken, en dan ben je 2,5 uur verder en heb je eigenlijk niets gezien.
Dan moet je hem maar eens volgen als ie darten zit te kijken, Dan kan je ook lachen. Zeker als die onsportieve naaidoos van een Hankey staat te gooien.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:12 schreef Jian het volgende:
Eigenlijk vind ik het, het leukst als Oop Ajax kijkt en ze verliezen, want dan gaat ie zo lekker tekeer, ma ja, als rechtgeaarde Amsterdammer zit je natuurlijk weer niet te wachten op verlies van Ajax. Het leven van een Opa-volger is niet makkelijk ...
Ja die kende ik al. Scary shit. Zorg dat je daar nóóit terecht komt! Dan is die bajes waar opa in heeft gezeten echt een hotel.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:08 schreef Toverheks het volgende:
[..]
elke week weer een prachtige docu, vind hem helemaal top, dat verongelijkte gezicht dat hij af en toe kan trekken, wenkbrauw omhoog, goede vragen stelt, ben helemaal Fan.
Om te darten hoeft je zoiezo niet zo sportief te zijn ...quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:16 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dan moet je hem maar eens volgen als ie darten zit te kijken, Dan kan je ook lachen. Zeker als die onsportieve naaidoos van een Hankey staat te gooien.
Ik denk Holleeder kijk ik wel op uitzending gemist, kan ik 'm lekker snel doorspoelen als het niks (te irritant) is en Oranje ...quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:01 schreef Gert het volgende:
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja die kende ik al. Scary shit. Zorg dat je daar nóóit terecht komt! Dan is die bajes waar opa in heeft gezeten echt een hotel.
Holleeder had ik ook opgenomen, om Oranje live te kunnen zien. De volgende keer kijk ik niet meer, tegen dat soort dwergstaatjes. Echt geen hol aan.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:19 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik denk Holleeder kijk ik wel op uitzending gemist, kan ik 'm lekker snel doorspoelen als het niks (te irritant) is en Oranje ...
Het was meer in het algemeen. Als ze je als vrouw tussen dat soort gajes stoppen, ben je denk ik beter af op "old sparky".quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:20 schreef Toverheks het volgende:
[..]he ik ben een meisje hoor, dan kom je niet in een mannengevangenis terecht
Of een spuitje ..quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Het was meer in het algemeen. Als ze je als vrouw tussen dat soort gajes stoppen, ben je denk ik beter af op "old sparky".
snap niet dat er geen opblaaspoppen uitgedeeld worden daarquote:
Nee, en ik vond de uitzending ook bijzonder oninteressant.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:26 schreef Jian het volgende:
Dames vertel eens is Willem Holleeder erotiserend? Dat hoor ik namelijk net op 6 bij Bo.
is knappe vent, lang en goed gekleed, maar vroeger was ie spontaner en leuker, nu op zijn hoede he........ kolere een flits en een klap hier in Amsterdamquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:26 schreef Jian het volgende:
Dames vertel eens is Willem Holleeder erotiserend? Dat hoor ik namelijk net op 6 bij Bo.
Was het verheerlijkend voor jou dan?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:27 schreef Jian het volgende:
Ik vind het toch een beetje de verheerlijking van een hele slechte meneer
Nogal, en wat had hij nou te melden. Niks, allemaal voorspelbaar. En ik vind het echt maf om die vent een podium te geven.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:27 schreef Jian het volgende:
Ik vind het toch een beetje de verheerlijking van een hele slechte meneer
Mmmm, op 6 hebben ze met plezier gekeken, Bo vond het zelfs spectaculair. Ik moet zelf maar even kijken morgen, maar ik verwacht er ook niet veel vanquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, en ik vond de uitzending ook bijzonder oninteressant.
Ja, onweer de hele tijd en het blijft hangen omdat er bijna geen wind staatquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
is knappe vent, lang en goed gekleed, maar vroeger was ie spontaner en leuker, nu op zijn hoede he........ kolere een flits en een klap hier in Amsterdam
blijft flitsen en regent lekker....... nu Peter R bij P&W dat vind ik pas een enge vent, betweter echt dat die eens geen klap voor zijn smoel krijgt van iemand.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:31 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, onweer de hele tijd en het blijft hangen omdat er bijna geen wind staat
Peter R wat een arrogante, zelfingenomen droeftoeter is dat zeg, die vent wordt elk jaar irritanter lijkt welquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:33 schreef Toverheks het volgende:
[..]
blijft flitsen en regent lekker....... nu Peter R bij P&W dat vind ik pas een enge vent, betweter echt dat die eens geen klap voor zijn smoel krijgt van iemand.
Nou nee, niet voor mij iigquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:26 schreef Jian het volgende:
Opa is het brein achter Willem .... vooral de verklaring van de verbrande miljoenen op het strand in Den Helder was ongekend!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:41 schreef Jian het volgende:
Zou Oop Willem persoonlijk kennen? Denk het wel, toch!?
Niet zo persoonlijk als Freddy denk ik.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:41 schreef Jian het volgende:
Zou Oop Willem persoonlijk kennen? Denk het wel, toch!?
Nou daar zeg je wat! De rol van Oop, als bekende van zowel Heineken als Holleeder is hier toch wat curieus .....quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Niet zo persoonlijk als Freddy denk ik. [ afbeelding ]
Wat is daar precies curieus aan?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:50 schreef Jian het volgende:
[..]
Nou daar zeg je wat! De rol van Oop, als bekende van zowel Heineken als Holleeder is hier toch wat curieus .....
Dat van Holleeder is nog een aanname hè. Een zeer plausibele, dat wel: afkomstig uit dezelfde stad, van dezelfde generatie, beiden een crimineel verleden en beiden een band met Heineken.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:50 schreef Jian het volgende:
[..]
Nou daar zeg je wat! De rol van Oop, als bekende van zowel Heineken als Holleeder is hier toch wat curieus .....
Ik heb ook 2 (niet de minst belangrijke) van deze 4 overeenkomsten ... en toch ken ik Holleeder niet persoonlijkquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat van Holleeder is nog een aanname hè. Een zeer plausibele, dat wel: afkomstig uit dezelfde stad, van dezelfde generatie, beiden een crimineel verleden en beiden een band met Heineken.
Waar rook is, is vuur en die ouwe schijnt ook nogal fan te zijn van Peter R, die natuurlijk weer bevriend was met Cor van Hout.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat van Holleeder is nog een aanname hè. Een zeer plausibele, dat wel: afkomstig uit dezelfde stad, van dezelfde generatie, beiden een crimineel verleden en beiden een band met Heineken.
Jij lijkt nog wel een stuk gevaarlijker leven te leiden dan Holleederquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 00:08 schreef Jian het volgende:
Oop moest niezen, ik zit met m'n koptelefoon op en flikkerde zowat van m'n stoel af
Heb je daar een cap van toevallig? Oop zit noodgedwongen even op m'n caploze computer...quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 00:08 schreef Jian het volgende:
Oop moest niezen, ik zit met m'n koptelefoon op en flikkerde zowat van m'n stoel af
Zie je mij wel eens cappen? En wat is er zo belangrijk dat je Oop verbannen hebt naar je caploze computer?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 00:11 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Heb je daar een cap van toevallig? Oop zit noodgedwongen even op m'n caploze computer...
Zou dat niet es tijd worden dan?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 00:13 schreef Jian het volgende:
[..]
Zie je mij wel eens cappen? En wat is er zo belangrijk dat je Oop verbannen hebt naar je caploze computer?
Dat zeg jij......quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:58 schreef ZOA het volgende:
[..]
Ik heb ook 2 (niet de minst belangrijke) van deze 4 overeenkomsten ... en toch ken ik Holleeder niet persoonlijk
Neuh, jij doet het prima, een beetje weinig de laatste tijd, maar verder primaquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 00:15 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zou dat niet es tijd worden dan?
Gelul,jou snedige texten zijn precies opmaat gesneden voor visuele ondersteuning...quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 00:17 schreef Jian het volgende:
[..]
Neuh, jij doet het prima, een beetje weinig de laatste tijd, maar verder prima
Wat heeft opa's voorkeur, pornogewijs?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 00:27 schreef Jian het volgende:
Ik weet niet waar ie naar kijkt, maar hij zit in zichzelf te murmelen en te schelden en hij pleurt 'm uit![]()
Tijd voor een porno-site denk ik ...
Ik zet het er net nog even achterquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 00:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat heeft opa's voorkeur, pornogewijs?
Ik heb nog wel wat tips ....quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 00:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat heeft opa's voorkeur, pornogewijs?
Gelukkig heeft Zoa dat wel, gezien de tips die hij nog heeft voor Oopquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 00:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Damn, alweer iets wat ik niet met opa in common heb!
Altijd handig, een pornomedestander of is het een medepornostander?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 00:31 schreef Jian het volgende:
[..]
Gelukkig heeft Zoa dat wel, gezien de tips die hij nog heeft voor Oop
Ik vond het ranzig vandaar de tips ....quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 00:36 schreef Jian het volgende:
Ik hoop niet dat die opmerking aangaande "Chicks with Dicks" Gert op enigerlei wijze emotioneel raakt, ik bedoel i.v.m. met zijn verleden en zijn operatie enzo
Wederom ...en nu voor jou, je hoeft mij niet te gelovenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 00:40 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, ja, alsof we die nog niet eerder hebben gehoord
Dat geeft een heel nieuwe beeldvorming aan het fenomeen Blauwe Eikel ineens...quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 00:36 schreef Jian het volgende:
Ik hoop niet dat die opmerking aangaande "Chicks with Dicks" Gert op enigerlei wijze emotioneel raakt, ik bedoel i.v.m. met zijn verleden en zijn operatie enzo
Dat weet ik, doe ik toch ook nietquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 00:41 schreef ZOA het volgende:
[..]
Wederom ...en nu voor jou, je hoeft mij niet te geloven
Het is heel goed gelukt hoor bij Gert, je ziet bijna niet dat het afkomstig is van een varken, echt niet .... uhh, heb ik gehoord in de wandelgangen, hèquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 00:41 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat geeft een heel nieuwe beeldvorming aan het fenomeen Blauwe Eikel ineens...
Dat kan je aan een frikandel ook niet zien ...quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 00:45 schreef Jian het volgende:
[..]
Het is heel goed gelukt hoor bij Gert, je ziet bijna niet dat het afkomstig is van een varken, echt niet .... uhh, heb ik gehoord in de wandelgangen, hè
Vergelijk je de penis van Gert nu met een frikadel?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 00:48 schreef ZOA het volgende:
[..]
Dat kan je aan een frikandel ook niet zien ...
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 00:45 schreef Jian het volgende:
[..]
Het is heel goed gelukt hoor bij Gert, je ziet bijna niet dat het afkomstig is van een varken, echt niet .... uhh, heb ik gehoord in de wandelgangen, hè
Ik vind het ook nogal grof en juist nu Gert een beetje moet worden ontzienquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 00:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Vergelijk je de penis van Gert nu met een frikadel?
Wij zijn gewoon tevreden met de piemel van Gert zoals hij is.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 00:50 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik vind het ook nogal grof en juist nu Gert een beetje moet worden ontzien
Zelf heb ik 'm niet geprobeerd, maar ik neem het onmiddellijk van je aanquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 00:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Wij zijn gewoon tevreden met de piemel van Gert zoals hij is.
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 00:54 schreef Jian het volgende:
[..]
Zelf heb ik 'm niet geprobeerd, maar ik neem het onmiddellijk van je aan
Ik geloof je ..quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 00:52 schreef mootie het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 00:52 schreef mootie het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 01:00 schreef mootie het volgende:
Jian en ik zijn gewoon tevreden met de piemel van Gert zoals hij is.![]()
Zo beter?
Zeker weten, vooral dat vrolijke krulletje erin, echtquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 01:00 schreef mootie het volgende:
Jian en ik zijn gewoon tevreden met de piemel van Gert zoals hij is.![]()
Schattig is dat he?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 01:04 schreef Jian het volgende:
[..]
Zeker weten, vooral dat vrolijke krulletje erin, echt
De gemiddelde penislengte van een varkensbeer is lang geen 37cm, de ballen zijn echter ... w8quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 00:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]Wij, wil je mij er ff buiten laten, straks heeft gert een leuter van 37 cm dat is toch iets aan de grote kant.
Overigens heb ik op mijn hijfs nog wat leuke filmpjes staan over onze varkentjes en de voorbereidingen voor ons kerstdinerquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 01:09 schreef ZOA het volgende:
[..]
De gemiddelde penislengte van een varkensbeer is lang geen 37cm, de ballen zijn echter ... w8
https://www.google.nl/sea(...)sAQ&biw=1647&bih=871
Nou zeg je zo wat... Sinds WH in de media verschijnt heeft Oop Heineken afgezworen en is overgegaan op Cara Pils...quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:46 schreef ZOA het volgende:
[..]
Opa is het brein achter Willem .... vooral de verklaring van de verbrande miljoenen op het strand in Den Helder was ongekend!
Cara Pils wordt gebrouwen voor de Aldi. Zou er binnenkort een ontvoering op handen zijn van de 92 jarige (goed voor een kleine 17 miljard euri's) Karl Albrecht?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 03:32 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nou zeg je zo wat... Sinds WH in de media verschijnt heeft Oop Heineken afgezworen en is overgegaan op Cara Pils...
Zo, hier zit wel weer voor anderehalve Oop-topic verhaallijn in zou ik zo denken....
Oop is zich aan het voorbereiden voor de Za-Mi-Sessie HaringHappen.. tsss dat je dát nog niet door hebt na al die tijd!quote:
...en z'n paarse shirt, van gisterenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:18 schreef Scrutinizer het volgende:
Oma had gister geen zin om z'n Ajax-bord af te wassen?
Wees blij dat je 'm niet kan ruiken, hij heeft soms bijna een week hetzelfde shirt aan. Natuurlijk beweegt hij niet zoveel, maar toch...quote:
Zolang Opa zijn haringhanden niet aan zijn shirt afveegt is er niets aan de handquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wees blij dat je 'm niet kan ruiken, hij heeft soms bijna een week hetzelfde shirt aan. Natuurlijk beweegt hij niet zoveel, maar toch...
Hij gaat zo eerst even pissen en dan wast hij z'n handen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:24 schreef pos het volgende:
[..]
Zolang Opa zijn haringhanden niet aan zijn shirt afveegt is er niets aan de hand
Ben het wel een beetje eens met Opaatje eigenlijk.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:19 schreef 5thencounter het volgende:
Terwijl Oop aanstalte maakt om op zijn traditionele Broodje Haring aan te vallen, toch nog even een gevleugelde uitspraak van Opa, die zich zichtbaar opwond over de vernielde graven in Barendrecht... " Als je de doden niet eens met rust kunt laten, behoor je niet tot de levende.. de doodstraf invoeren zouden ze moeten"
[ afbeelding ]
Met opa's handen is iig minder loos dan met dit.. Vagina Jagger stonk naar visquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:24 schreef pos het volgende:
[..]
Zolang Opa zijn haringhanden niet aan zijn shirt afveegt is er niets aan de hand
Logish, scheelt Oma weer wassenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij gaat zo eerst even pissen en dan wast hij z'n handen.
Nou... ik ben toevallig gek op vis en juffrouw Jagger mag er zijn......quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:28 schreef ZOA het volgende:
[..]
Met opa's handen is iig minder loos dan met dit.. Vagina Jagger stonk naar vis
Jazeker... maar het glijen met haar gleufje over een tonijn blijft toch een vage hobbyquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:31 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nou... ik ben toevallig gek op vis en juffrouw Jagger mag er zijn......
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:38 schreef ZOA het volgende:
[..]
Jazeker... maar het glijen met haar gleufje over een tonijn blijft toch een vage hobby
Ik ken wel vagere hobby's hoor..quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:38 schreef ZOA het volgende:
[..]
Jazeker... maar het glijen met haar gleufje over een tonijn blijft toch een vage hobby
Die zullen waarschijnlijk door de mods worden ge-edit wil je ze hier meldenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:49 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik ken wel vagere hobby's hoor..
Nou ja, netjes is het niet en ze moeten ze hard aanpakken, maar om de daders (waarschijnlijk een stelletje "kutkoters") nu meteen te executeren lijkt me ietwat overdrevenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:19 schreef 5thencounter het volgende:
Terwijl Oop aanstalte maakt om op zijn traditionele Broodje Haring aan te vallen, toch nog even een gevleugelde uitspraak van Opa, die zich zichtbaar opwond over de vernielde graven in Barendrecht... " Als je de doden niet eens met rust kunt laten, behoor je niet tot de levende.. de doodstraf invoeren zouden ze moeten"
[ afbeelding ]
Er zijn er voor minder zware vergrijpen geliquideert ....quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:38 schreef Jian het volgende:
[..]
Nou ja, netjes is het niet en ze moeten ze hard aanpakken, maar om de daders (waarschijnlijk een stelletje "kutkoters") nu meteen te executeren lijkt me ietwat overdreven
De maffia is inderdaad af en toe wat impulsief.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:02 schreef ZOA het volgende:
[..]
Er zijn er voor minder zware vergrijpen geliquideert ....
En in Noord Korea gaat je kop er ook af voor zo'n geintje, maar ik denk niet dat Oop Noord Koreaanse toestanden wenst .... voor ons daarentegen misschien best leuk, stel je voor, Oop op stream aan het werk in de rijstveldenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:19 schreef pullup het volgende:
[..]
De maffia is inderdaad af en toe wat impulsief.
Ik denk dat Oop liever gaat zitten dan een taakstrafje doen...quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:56 schreef Jian het volgende:
[..]
En in Noord Korea gaat je kop er ook af voor zo'n geintje, maar ik denk niet dat Oop Noord Koreaanse toestanden wenst .... voor ons daarentegen misschien best leuk, stel je voor, Oop op stream aan het werk in de rijstvelden
Heej zwerver...quote:Op zondag 14 oktober 2012 08:16 schreef jacqhassel het volgende:
Goedemorgen opa fansBen weer bijgelezen.
Opa vermaakt zich duidelijk nog steeds onstream..
De opa volgers vermaken zich met het kijken naar opa...
Gaat dus harstikke goed nog met iedereen. Dat is fijn om te weten.....
Ben trouwens wel benieuwd wanneer opa de kerstboom gaat opzetten.
Zou het nog eerder zijn als vorig jaar.;)
Nou hij kan mooi op de plaats waar de kooi van de papegaai heeft gestaan, fijne kerstdagen Ajaxquote:Op zondag 14 oktober 2012 08:42 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Heej zwerver...![]()
En het zal ongetwijfeld wel een extra grote worden, nu er meer ruimte is...
quote:Op zondag 14 oktober 2012 09:57 schreef Jian het volgende:
[..]
Nou hij kan mooi op de plaats waar de kooi van de papegaai heeft gestaan, fijne kerstdagen Ajax
hey kanjerquote:Op zondag 14 oktober 2012 08:42 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Heej zwerver...![]()
En het zal ongetwijfeld wel een extra grote worden, nu er meer ruimte is...
Hij is inderdaad erg goed in zitten en in de gevangenis krijgt hij daar nog een betere avondmaaltijd bij ook.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:38 schreef ZOA het volgende:
[..]
Ik denk dat Oop liever gaat zitten dan een taakstrafje doen...
Een paar daagjes? Hij wacht toch keuvelen cq sintemaarten wel af?quote:Op zondag 14 oktober 2012 13:41 schreef Toverheks het volgende:
de boom komt er heus wel,waar sommige/degene/jullie en die andere zich druk om makenwachten jullie maar af misschien dit jaar een megaboom geschonken door Leo en opa hangt er zelf de ballen in, en nee niet zijn eigen ballen
dus nog maar ff een paar nachtjes slapen en we kunnen allemaal de ballenboom van Opa&Oma bewonderen......
ik hoop het wel, want vind het niks al die ballen in de winkels etc. eerst Sint&Piet en pepernotenquote:Op zondag 14 oktober 2012 13:56 schreef ZOA het volgende:
[..]
Een paar daagjes? Hij wacht toch keuvelen cq sintemaarten wel af?
Ik bedoel de NS rijd zelfs nog op tijd ..
Ik denk dat Oop aan de Boom begint vlak na de uitzetting van die Slavendrijver...quote:Op zondag 14 oktober 2012 10:41 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
hey kanjer![]()
We kunnen weddenschap houden over de data vd boom
1 December zegt Oopquote:Op zondag 14 oktober 2012 10:41 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
hey kanjer![]()
We kunnen weddenschap houden over de data vd boom
oke nextquote:Op zondag 14 oktober 2012 17:16 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
1 December zegt Oop
Zo, hebben we dát ook weer gehad...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |