Wel door een lompe hork dan, om zulke stukken worst zonder te kauwen door te slikken.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:27 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Gadver lijkt al of het al een keer gegeten is
Wat moet dat voedsel eigenlijk voorstellen?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Wel door een lompe hork dan, om zulke stukken worst zonder te kauwen door te slikken.
Herken je dat echt niet?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:47 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Wat moet dat voedsel eigenlijk voorstellen?
Dat is ook wel gelijk hardcore, pos.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:23 schreef pos het volgende:
[..]
Dank je wel pullup. Kwam er gisteren niet meer aan toeHad me voor genomen om het
vandaag weer te proberen....tot ik dit zag en best wel schrok.
wat een onsmakelijk fototjequote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:57 schreef Gert het volgende:
Zou oma al druk bezig zijn met de voorbereiding, of heeft traiteur Leo verse kant-en-klare in het assortiment?
[ afbeelding ]
Heerlijk juist! Goeie erwtensoep ziet er altijd onsmakelijk uitquote:
alleen met Hemaworst en daar zit geen hemaworst inquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:14 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Heerlijk juist! Goeie erwtensoep ziet er altijd onsmakelijk uit
Ik meende Varapils te lezen maar dat leek me met de politieke voorkeur van opa wat onwaarschijnlijk.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:32 schreef Scrutinizer het volgende:
Parapils? Word je daar para van?
[ afbeelding ]
En ook de alcoholvrije variant daarvan, Ara bier, lijkt me ook niets voor opa.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:04 schreef Scrutinizer het volgende:
En Arapils zou ook weer wat cru van Leo zijn nu die kutvogel net terug is naar z'n maker.
Alleen die naam al.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:33 schreef Gert het volgende:
Met lede ogen ziet de firma Heineken hoe opa's koelkast voortaan volgestouwd wordt met dit Belgische budgetpils..
[ afbeelding ]
Zo smaakt het waarschijnlijk ookquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Alleen die naam al.
Cara, klinkt als een ziekte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |