Net een maandje pikstraf gehad? Zo verzuurd zie je ze zeldenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:47 schreef practics het volgende:
Ach piepert, en inderdaad had net zo goed een Nederlander kunnen zijn. Ik zelfs.
Klacht mensen die niet door lopen op het zebrapad en mensen die geen snelheid van een auto kunnen inschatten. Voornamelijk vrouwen met nagellak, die zelf al helemaal niet kunnen rijden. Laat staan rijbewijs in 1x halen.
Niets mis met een stukje extra vriendelijkheid/beleefdheid.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:49 schreef schommelstoel het volgende:
Weetje wat gek is, dat een heleboel mensen je bedanken als jij stopt voor het zebrapad als iemand wil oversteken.
Daar hoef je niet voor te bedanken, jij hebt voorrang als voetganger op een zebrapad.
Nee 10 minuten tandarts was voldoende.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:49 schreef starla het volgende:
[..]
Net een maandje pikstraf gehad? Zo verzuurd zie je ze zelden
Exact. Ik geef ze ook altijd een bedankje omdat zelf ook niet graag stop voor voetgangers.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Niets mis met een stukje extra vriendelijkheid/beleefdheid.
Helemaal stoer is om bijna een vrouw van haar sokken te rijden!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:50 schreef damirovic het volgende:
Nou wat stoer, middelvinger opsteken
Jij kent de regels blijkbaar niet, bij het oversteken op een zebrapad heeft een voetganger voorrang.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:47 schreef practics het volgende:
Ach piepert, en inderdaad had net zo goed een Nederlander kunnen zijn. Ik zelfs.
Klacht mensen die niet door lopen op het zebrapad en mensen die geen snelheid van een auto kunnen inschatten. Voornamelijk vrouwen met nagellak, die zelf al helemaal niet kunnen rijden. Laat staan rijbewijs in 1x halen.
Nee precies.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:50 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Exact. Ik geef ze ook altijd een bedankje omdat zelf ook niet graag stop voor voetgangers.
Dan begrijp ik je reactie helemaalquote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:50 schreef practics het volgende:
[..]
Nee 10 minuten tandarts was voldoende.
Dat is dan ook wel weer zo, maar het is gewoon raar dat je als voetganger iemand moet bedanken terwijl dat er gewoon in de wet staat dat je moet stoppen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Niets mis met een stukje extra vriendelijkheid/beleefdheid.
Ik stop altijd netjes bij zebrapad, om voetganger voorrang te verlenenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:51 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Jij kent de regels blijkbaar niet, bij het oversteken op een zebrapad heeft een voetganger voorrang.
En of de automobilist nou haast heeft of niet, heeft er geen drol mee te maken, je komt zelf over als een haastige bestuurder die zelfde stopt bij het zebrapad.
Stoer ! Mag ik je aanraken ?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:40 schreef starla het volgende:
Ik dus beleefd laten zien hoe mooi de nagellak is aan mijn rechter middelvinger.
Rijden en Posten gaan ook niet samenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:53 schreef practics het volgende:
[..]
Ik stop altijd netjes bij zebrapad, om voetganger voorrang te verlenen![]()
Maar mijn werkelijke rij gedrag en mijn post gedrag zijn dan ook niet gekoppeld aan elkaar.
Sowieso... heb altijd lederen handschoenen aan...quote:
Beter dan je denkt!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:54 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Rijden en Posten gaan ook niet samen
Ja in de dierentuin daar. Maar zebrapaden kennen ze daar ook. Al zijn ze meestal wel met stoplichten.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:56 schreef Franknfurter het volgende:
heb jij ooit een zebra gezien in polen dan?
Nee bullshit in Polen word er beter op zebrapaden gelet dan hier.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:59 schreef nowkia het volgende:
Zijn vaak buitenlanders ja (en dan bedoel ik niet turken of marokkanen) omdat in het buitenland zebrapaden blijkbaar continu genegeerd worden.
watquote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:59 schreef nowkia het volgende:
Zijn vaak buitenlanders ja (en dan bedoel ik niet turken of marokkanen)
Alleen als je een busje rijdt en haar vervolgens meeneemt.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:50 schreef starla het volgende:
[..]
Helemaal stoer is om bijna een vrouw van haar sokken te rijden!
Als jij het zegt. Ben er nog nooit geweest en kan me niet herinneren dat een auto met pools kenteken me ooit op deze manier geïrriteerd heeft. Dus neem ik het maar van je aan.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:02 schreef practics het volgende:
[..]
Nee bullshit in Polen word er beter op zebrapaden gelet dan hier.
De rest van het verkeer daar is wel bagger, maar zebrapaden kijken ze wel naar.
Wat snap je niet? Met 'buitenlanders' wordt doorgaans deze 2 groepen bedoeld, maar daar doelde ik dus niet op.quote:
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:56 schreef Nober het volgende:
Beste starla,
Ik lees je overduidelijk terechte klacht maar ik wil je graag ook doorverwijzen naar onze site, dat is http://www.meldpuntmiddenenoosteuropeanen.nl/ hopelijk kunnen we zo dit soort praktijken voorkomen in de nabije toekomst.
Met vriendelijke groet,
Geert Wilders
PVV lijstduwer van het eerste uur.
Owquote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:08 schreef nowkia het volgende:
[..]
Wat snap je niet? Met 'buitenlanders' wordt doorgaans deze 2 groepen bedoeld, maar daar doelde ik dus niet op.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |