Net een maandje pikstraf gehad? Zo verzuurd zie je ze zeldenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:47 schreef practics het volgende:
Ach piepert, en inderdaad had net zo goed een Nederlander kunnen zijn. Ik zelfs.
Klacht mensen die niet door lopen op het zebrapad en mensen die geen snelheid van een auto kunnen inschatten. Voornamelijk vrouwen met nagellak, die zelf al helemaal niet kunnen rijden. Laat staan rijbewijs in 1x halen.
Niets mis met een stukje extra vriendelijkheid/beleefdheid.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:49 schreef schommelstoel het volgende:
Weetje wat gek is, dat een heleboel mensen je bedanken als jij stopt voor het zebrapad als iemand wil oversteken.
Daar hoef je niet voor te bedanken, jij hebt voorrang als voetganger op een zebrapad.
Nee 10 minuten tandarts was voldoende.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:49 schreef starla het volgende:
[..]
Net een maandje pikstraf gehad? Zo verzuurd zie je ze zelden
Exact. Ik geef ze ook altijd een bedankje omdat zelf ook niet graag stop voor voetgangers.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Niets mis met een stukje extra vriendelijkheid/beleefdheid.
Helemaal stoer is om bijna een vrouw van haar sokken te rijden!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:50 schreef damirovic het volgende:
Nou wat stoer, middelvinger opsteken
Jij kent de regels blijkbaar niet, bij het oversteken op een zebrapad heeft een voetganger voorrang.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:47 schreef practics het volgende:
Ach piepert, en inderdaad had net zo goed een Nederlander kunnen zijn. Ik zelfs.
Klacht mensen die niet door lopen op het zebrapad en mensen die geen snelheid van een auto kunnen inschatten. Voornamelijk vrouwen met nagellak, die zelf al helemaal niet kunnen rijden. Laat staan rijbewijs in 1x halen.
Nee precies.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:50 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Exact. Ik geef ze ook altijd een bedankje omdat zelf ook niet graag stop voor voetgangers.
Dan begrijp ik je reactie helemaalquote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:50 schreef practics het volgende:
[..]
Nee 10 minuten tandarts was voldoende.
Dat is dan ook wel weer zo, maar het is gewoon raar dat je als voetganger iemand moet bedanken terwijl dat er gewoon in de wet staat dat je moet stoppen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Niets mis met een stukje extra vriendelijkheid/beleefdheid.
Ik stop altijd netjes bij zebrapad, om voetganger voorrang te verlenenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:51 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Jij kent de regels blijkbaar niet, bij het oversteken op een zebrapad heeft een voetganger voorrang.
En of de automobilist nou haast heeft of niet, heeft er geen drol mee te maken, je komt zelf over als een haastige bestuurder die zelfde stopt bij het zebrapad.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |