Dat eerste zal het meeste schelen denk ikquote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ow dat wel. Maar het is meer dat ik als ik savonds thuiskom de verwarming bv zelden aanzet. Omdat ik het 'zonde' vind om voor 2/3 uur te stoken. Kruip ik net zo lief onder een dekentje
Daarbij doe ik altijd netjes de lichten uit als ik ergens niet meer ben enzo. Zal vast ook wel helpen.
Ik voel me vandaag vreselijk dun. Welcome in a parallel universequote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:58 schreef MissMSX het volgende:
Ik heb laatste een pak gekocht in maat 36![]()
Ik draag echt NOOIT maat 36. Ik voelde me echt vreselijk anorexia
Dat lijkt mij ook wel jaquote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:14 schreef MissMSX het volgende:
Dat eerste zal het meeste schelen denk ik
Ik noem jou toch ook niet dik omdat je maat 44 hebt bij de H&M?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dus je bent een spriet met grote poten
Size 36 Universequote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:15 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik voel me vandaag vreselijk dun. Welcome in a parallel universe
Daar had je al voldoende redenen voor zonder de H&M aan te halen?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik noem jou toch ook niet dik omdat je maat 44 hebt bij de H&M?
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik noem jou toch ook niet dik omdat je maat 44 hebt bij de H&M?
Haten & Meldenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:17 schreef Litpho het volgende:
[..]
Daar had je al voldoende redenen voor zonder de H&M aan te halen?
Zo'n kreng is het wel jaquote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:17 schreef Litpho het volgende:
[..]
Jij legt iets te vaak woorden in de mond van een anderquote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:17 schreef Litpho het volgende:
[..]
42 dan?quote:
quote:
Nuhuh, allemaal extra gewicht!quote:
Dat dan weer nietquote:
Nou ja, dat l...quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nuhuh, allemaal extra gewicht!
Zijn die zwangerschapskilo's er ooit wel afgegaan?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nuhuh, allemaal extra gewicht!
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:23 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zijn die zwangerschapskilo's er ooit wel afgegaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |