Ik ook in dat geval gok ik... De verhuurster kan het huis nooit kwijt voor de 2 ton die ze minimaal wilt hebben... Ze heeft ook geen haast lijkt het, open huis doet ze niet aan mee... En waarom zou ze? Zolang ik huur, heeft zij amper dubbele lasten denk ik..quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:07 schreef Vicky het volgende:
Vanmorgen gehoord dat de huizenprijzen nog meer gaan dalen.. ik blijf voorlopig maar weer zitten waar ik zit.
Nee, de markt zit compleet op slot...quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:09 schreef Gaoxing het volgende:
Van alle 138 huizen die ik in m'n 'bewaard' bij Funda heb staan worden er maar weinig verkocht. Misschien zoek ik wel gewoon rare huizen uit
Dat sowieso. Wij zitten hier echt prima. Als we ons best zouden doen kunnen we nog best 50k extra bij de bank los peuteren maar nu zitten we lekker veilig. Als mijn vrouw zonder werk komt te zitten bijvoorbeeld kunnen we nog best de hypotheek betalen enzoquote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:07 schreef Vicky het volgende:
Vanmorgen gehoord dat de huizenprijzen nog meer gaan dalen.. ik blijf voorlopig maar weer zitten waar ik zit.
Starters krijgen het steeds moeilijker... Waar voor 7 jaar terug je gewoon een hypotheek kreeg als starter, kun je er nu met dezelfde papieren gewoon naar fluiten... Dus de starters markt zit daarmee dicht, en dus kunnen mensen ook niet doorstromen...quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:11 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ons flatje is ontzettend mega goedkoop maar zelfs dat verkoopt niet
Echt hequote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:13 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Starters krijgen het steeds moeilijker... Waar voor 7 jaar terug je gewoon een hypotheek kreeg als starter, kun je er nu met dezelfde papieren gewoon naar fluiten... Dus de starters markt zit daarmee dicht, en dus kunnen mensen ook niet doorstromen...
En maar blijven bouwen...
Een ton zakken, en dan nog niet verkocht krijgen...quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:12 schreef Gaoxing het volgende:
Die indruk krijg ik ook, Tico. Een heel stel ervan is gewoon bijna een ton gezakt in prijs. Een ton!
En groot gelijk heb je J.
Goed voorbeeld nu in sweetlake... Onwijs leuk nieuwbouwproject... Huizen (appartementen 3 en 4 kamers) voor boven de 2 ton in de verkoop... Geen hond....quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:14 schreef Luigi het volgende:
[..]
Echt he. Voor wie bouwen ze die huizen in godesnaam, vraag ik me af. Ja, voor de bouwsector.
. En de vastgoedklojo's.
Er zijn weinig sectoren die ik een collectieve in elkaar storting gun, en het is lullig voor de mensen die er hun werk in hebben, maar de bouwsector.... grmbl.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:15 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Goed voorbeeld nu in sweetlake... Onwijs leuk nieuwbouwproject... Huizen (appartementen 3 en 4 kamers) voor boven de 2 ton in de verkoop... Geen hond....
Dus nu gaan ze dan in de verhuur, en zelfs in de verhuur loopt het nog niet....
Maar wat is daar dan mis gegaan? Want dat lees ik steeds maar je kijkt toch zelf ook wel in de papieren?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:17 schreef Vicky het volgende:
Ik zou graag naar benden willen.. wil een tuin... wij zijn ontzettend genaaid door een financieel adviseur en hebben nu dus een hele hoge hyp.
Huis van onze benedenburen staat al 3jr te koop. Ze zijn al zeker 30000 gezakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |