Ryon.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:16 schreef Valid het volgende:
Zijn hier ook mensen gepassioneerd over bestuursrecht en mij aan kunnen steken?
Moet je nagaan hoe pist ik ben als ik 's morgens wakker word met 200 gemiste whatsappberichten en er staat enkel onzin inquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:59 schreef Paxcon het volgende:
Pff het kost me elke avond 20 minuten om dit topic weer door te ploegen, want tja, je wil toch niks missen![]()
95 thuis en 266 uitwonend geloof ik.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:56 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Hoeveel studiefinanciering krijgt een "normale" student eigenlijk ?
Erik, wat doe jij de 19e? Dan doen wij 'onze' borrel....dus kom gewoon binnensneaken, laat ik je binnenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:57 schreef eriksd het volgende:
[..]
95 thuis en 266 uitwonend geloof ik.
Geen vetpot. Ik kreeg ooit nog ruim 300 gulden als VWO-scholierquote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:57 schreef eriksd het volgende:
[..]
95 thuis en 266 uitwonend geloof ik.
Als je al student bent gelden die nieuwe regels toch niet?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:50 schreef KOG het volgende:
In 2014 wordt het sociaal leenstelsel hoogstwaarschijnlijk ingevoerd zie ik. Dan moet ik eigenlijk afgestudeerd zijn, dus ik zit er niet mee. Jammer voor de mensen die volgen
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 00:20 schreef Paxcon het volgende:
Is toch afhankelijk van je ouders' inkomen? Dus als je vader geen rijke VVD'er is, krijg je wat meer.
Nou nou nou, niet alle rijken stemmen VVD en niet alle VVD'ers zijn rijk. Zeker een rode stad dat Groningen, ach zijn zowat alle 'grote' steden geloof ik. Ik geloof echter dat je alleen aanmerking maakt op een aanvullende beurs, indien je ouders onder een bepaald minium verdienen. Maar ze kijken dan wel naar het 'verzamelinkomen' en dan zit je er echter al snel boven. Het aantal gevallen lijkt me daarom erg klein.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 00:20 schreef Paxcon het volgende:
Is toch afhankelijk van je ouders' inkomen? Dus als je vader geen rijke VVD'er is, krijg je wat meer.
Ja, behalve dat je ouders minima moeten zijn om die beurs te krijgen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 00:20 schreef Paxcon het volgende:
Ryonquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:16 schreef Valid het volgende:
Zijn hier ook mensen gepassioneerd over bestuursrecht en mij aan kunnen steken?
Het is wel zo dat het toetsinkomen ene paar jaar terug ligt. vader van iemand die ik ken was net werkloos in die tijd dus hij krijgt met thuiswonendebeurs bijna 400 euro terwijl zijn ouders wel boven minimum zitten. Luckyquote:Op donderdag 11 oktober 2012 00:42 schreef Pascaltjuh het volgende:
[..]
Nou nou nou, niet alle rijken stemmen VVD en niet alle VVD'ers zijn rijk. Zeker een rode stad dat Groningen, ach zijn zowat alle 'grote' steden geloof ik. Ik geloof echter dat je alleen aanmerking maakt op een aanvullende beurs, indien je ouders onder een bepaald minium verdienen. Maar ze kijken dan wel naar het 'verzamelinkomen' en dan zit je er echter al snel boven. Het aantal gevallen lijkt me daarom erg klein.
Dat toetsinkomen schuift toch per jaar op dacht ik?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 00:58 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Het is wel zo dat het toetsinkomen ene paar jaar terug ligt. vader van iemand die ik ken was net werkloos in die tijd dus hij krijgt met thuiswonendebeurs bijna 400 euro terwijl zijn ouders wel boven minimum zitten. Lucky
vast wel maar nu heeft hij nog gelukquote:Op donderdag 11 oktober 2012 01:00 schreef Pascaltjuh het volgende:
[..]
Dat toetsinkomen schuift toch per jaar op dacht ik?
Slaap lekker dan, zit hier ook nog met twee 'heerlijke' boeken voor me. Recht als raadsel(verschrikkelijk) en Grondslagen(van alles wat).quote:Op donderdag 11 oktober 2012 01:03 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
vast wel maar nu heeft hij nog geluk
Mensen ik ga slapen en geen wekker zetten, kut staats en bestuur hc. Slaap lekker allemaal!
Ik heb verder niets gezegd, ben echter wel van mening dat het gebruik van VVD als "rijke papa" hetzelfde is als die van SP = "armoedzaaiers" , Groenlinks = "groene gekkies" , PVV = "tokkies" en PvdA = "links lullen, rechts vullen".quote:Op donderdag 11 oktober 2012 00:57 schreef Paxcon het volgende:
Nou rustig maar hoor @ Keyos en Pascaltjuh
Als je de stemwijzer gedaan hebt en de toelichtingen gelezen hebt had je gemerkt dat dit een vrijwel geheel overgenomen quote van gekke Geert is.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 01:16 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ik heb verder niets gezegd, ben echter wel van mening dat het gebruik van VVD als "rijke papa" hetzelfde is als die van SP = "armoedzaaiers" , Groenlinks = "groene gekkies" , PVV = "tokkies" en PvdA = "links lullen, rechts vullen".
Met andere woorden, er zit wel een kleine kern van waarheid in (want een rijk persoon heeft gewoon meer redenen om VVD te stemmen dan een SP'er) , maar het gebruik ervan is te kort door de bocht op de manier waar jij dat deed.
Dat mag wel zo zijn, maar je bent wel zelf de persoon die bepaald wat er in je post staat. Was het maar zo dat meer dan 30% van Nederland een "rijke papa" heeft, had Nederland gelijk het paradijs op aarde geweest.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 01:21 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Als je de stemwijzer gedaan hebt en de toelichtingen gelezen hebt had je gemerkt dat dit een vrijwel geheel overgenomen quote van gekke Geert is.
Sommige dingen mag je best met een korrel zout nemen hoorquote:Op donderdag 11 oktober 2012 01:24 schreef Keyos het volgende:
[..]
Dat mag wel zo zijn, maar je bent wel zelf de persoon die bepaald wat er in je post staat. Was het maar zo dat meer dan 30% van Nederland een "rijke papa" heeft, had Nederland gelijk het paradijs op aarde geweest.
Ik walg overigens van de Nederlandse cultuur dat alles wat succesvol is de grond ingetrapt moet worden. Ik heb alleen maar respect voor mensen die veel bereiken in hun leven, Amerikanen gaan daar totaal anders mee om dan Europeanen.
Daar ben ik het helemaal mee eens. Vooral Nederlanders zijn er goed in de succesvolle medemens af te branden.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 01:24 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ik walg overigens van de Nederlandse cultuur dat alles wat succesvol is de grond ingetrapt moet worden. Ik heb alleen maar respect voor mensen die veel bereiken in hun leven, Amerikanen gaan daar totaal anders mee om dan Europeanen.
Bruno Martins Indiquote:Op donderdag 11 oktober 2012 01:34 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Sommige dingen mag je best met een korrel zout nemen hoor
Nou niet over B-voetballers gaan beginnen, dank!quote:
Ik snap hem nietquote:
Nee. Sr is juist nog een mooie oude wet.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 00:57 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ryon
Al kan ik het ook wel waarderen. Ze moeten wetboek van strafrechten eens zo goed structureren als de awb !
Big Franks incassoquote:Op donderdag 11 oktober 2012 09:16 schreef VonBallusseck het volgende:
Geweldig. Zojuist door Studiepunt gebeld dat ik het zelf mag gaan oplossen met Kluwer.
Edit: naar Kluwer gebeld en die gaan het 'zo snel mogelijk oplossen'... GOH, waar heb ik dat eerder gehoord?!?!
Nu ik toch in het rechtentopic zit.. is er iets wat ik hiertegen kan doen? Ik heb mijn boeken al besteld op 1 september, echter kan ik mijn boeken nog steeds niet inzien. Ondertussen van de een naar de ander gestuurd. Tekortkoming in de nakoming van de verbintenis...?
Zat die niet al een tijdje achter slot en grendel?quote:
Dat^^quote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:13 schreef eriksd het volgende:
Gewoon voor het ouderwetse paardenhoofd gaan, veel effectiever.
Kom dan met wat leuks, want na vijf uur studeren heb ik het wel een beetje gehad. Zo ook nog een werkgroepquote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:03 schreef Yreal het volgende:
Wat stil hier vandaag. Zo kan ik toch niet soggen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |