Mweh...quote:
Alsof een recruiter dat kan zeggen. Die moeten gewoon mensen binnen hengelen, uiteindelijk beslissen de partners gewoon.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:38 schreef Yreal het volgende:
[..]
Mweh...![]()
Laat die recruiters lekker beoordelen of ze jou binnen de organisatie vinden passen en niet van die domme testjes gebruiken.
nouwja, heel veel duidelijker kan ik het ook niet opschrijvenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:38 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik zou daar niet trots op zijn. Een verwarrende CV werkt niet in je voordeel.
Dat is het enige objectieve instrumentquote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:52 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Wat een cijferfetisjisten hier
Geeft basisregels over welk effect vormverzuim op de uitkomst van het strafproces heeft (art 359a Sv uit mijn hoofd)quote:
ah, strafprocesrecht. Dat volg ik nu nietquote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Geeft basisregels over welk effect vormverzuim op de uitkomst van het strafproces heeft (art 359a Sv uit mijn hoofd)
In den beginne is het gewoon belangrijk om de studiepunten binnen te halen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:44 schreef Keyos het volgende:
Ik denk dat ik pas doelen voor mijzelf ga stellen wanneer ik de uitslag van het eerste tentamen binnen heb (dat is gelijk een graadmeter voor mijzelf of een goed gevoel in een tentamen ook resulteert in een goed cijfer.
Het staat gevoelsmatig wel beter als je gewoon een 7+ staat gemiddeld.
wisselt per instellingquote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:59 schreef Boterbartje het volgende:
Ik hoorde net in college dat je voor cum laude niet mag herkansen?is dat waar?
nee red alert spelen is productiefquote:Tevens; wat een kut werkcollege netwas iemand die had als antwoord op een vraag 15 gepraat, allemaal over wat voor waarden mensen toen hadden in de 19e eeuw ten tijde van het opstellen van de wet en het ging maar door. En uiteindelijk kon iedereen het gewoon in 2 zinnen zeggen
Vervolgens heb je van die mensen die: wat als dit en dit dan meneer? gaan doen; wat in beginsel wel goed is maar niet als ze dan doordraaien en konijnen etc erbij betrekken
Al met al; ik heb weer paar missies Red Alert 2 gehaald
Ja dat is waar.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:59 schreef Boterbartje het volgende:
Tevens; wat een kut werkcollege netwas iemand die had als antwoord op een vraag 15 gepraat, allemaal over wat voor waarden mensen toen hadden in de 19e eeuw ten tijde van het opstellen van de wet en het ging maar door. En uiteindelijk kon iedereen het gewoon in 2 zinnen zeggen
Vervolgens heb je van die mensen die: wat als dit en dit dan meneer? gaan doen; wat in beginsel wel goed is maar niet als ze dan doordraaien en konijnen etc erbij betrekken
Nee maar dit was helemaal niet relevant maar die docent liet hem eerst uit praten en daarna zei die: nee. Maar hij had gewoon 15 min gepraatquote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:47 schreef H-D het volgende:
[..]
Ja dat is waar.
En niks mis met rechts/wetshistorische interpretatie.
Wat was het voor werkgroep dan?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:48 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Nee maar dit was helemaal niet relevant maar die docent liet hem eerst uit praten en daarna zei die: nee. Maar hij had gewoon 15 min gepraaten het antwoord was echt maar 2 zinnetjes. Echt fantastisch
Inleiding in de rechtswetenschappenquote:
Wen daar maar vast aan, je hebt altijd een paar mensen die continu vragen stellen (en dan niet in de pauze) en de boel vertragen met hun speciale behoefte aan aandacht.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:59 schreef Boterbartje het volgende:
Tevens; wat een kut werkcollege netwas iemand die had als antwoord op een vraag 15 gepraat, allemaal over wat voor waarden mensen toen hadden in de 19e eeuw ten tijde van het opstellen van de wet en het ging maar door. En uiteindelijk kon iedereen het gewoon in 2 zinnen zeggen
Vragen stellen is niets mis mee indien relevant? Als ik hem ga vragen waarom hij zo'n gare trui aan heeft en of zijn tante graag karnemelk drink is dat ook niet leuk nee. Zelfde als mensen situaties gaan schetsen die a) niet mogelijk zijn b) een sprookje lijken.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:59 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Wen daar maar vast aan, je hebt altijd een paar mensen die continu vragen stellen (en dan niet in de pauze) en de boel vertragen met hun speciale behoefte aan aandacht.
Meestal zijn het achterlijke vragen, of van die vragen waarin ze willen laten blijken hoe goed ze wel niet in de stof zittenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:01 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Vragen stellen is niets mis mee indien relevant? Als ik hem ga vragen waarom hij zo'n gare trui aan heeft en of zijn tante graag karnemelk drink is dat ook niet leuk nee. Zelfde als mensen situaties gaan schetsen die a) niet mogelijk zijn b) een sprookje lijken.
Mensen die een situatie schetsen en denken dat het interessant is terwijl het nergens op slaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |