Dit topic is voor alle hardlopers, van beginners tot gevorderden. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of C25K: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen . ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Er zijn 3 verschillende hardlooptopics gaande: [LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners : Specifiek bedoeld voor mensen die hardlopen gebruiken om bijv af te vallen, over de kleding te praten etc. Tevens zijn we allemaal recent begonnen met hardlopen [SPT] Topicreeks: Hardlopen voor beginners : Voor de hardlopers die hardlopen werkelijk als een sport zien maar die wel net begonnen zijn. [SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers : Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.
Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Tevens zijn we een Fok! Endomondo team begonnen! Dus gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen Stuur even een PM/DM naar GotC als je je hebt aangemeld
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2012 Challenge
SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslag
SPOILER: Foto's van Team Fok! tijdens Rotterdam Ekiden 2012
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Last but not least:
[ Bericht 0% gewijzigd door Sunnythesun op 11-10-2012 19:14:36 ]
De enige foto die ik nu geschoten heb tijdens mijn rondjes. De rijn die ik voor een afstandje volg, dit keer met een mooie zonsondergang vandaar de foto. Voor de rest is het toch vrij saai voor jullie denk ik, rechtdoor voetpad, langs een drukke weg of door een braakliggend terrein.
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
Ik moet gewoon minimaal 6 weken niet lopen en DAN beginnen met opbouwen. Ik heb tot nu toe max 3 weken niet gelopen (en dan nog elke dag gewandeld). Eigenlijk voel ik me scheen direct zodra ik begin met hardlopen, maar lichtjes en direct over na het hardlopen. Nu net een keertje wat meer gelopen en het is weer behoorlijk raak.
Aan de positieve kant, zojuist 5KM gewandeld en daar wordt de pijn gek genoeg minder van.
Oppassen trouwens, afname van pijn zegt bij shin splints helemaal niks.. Omdat je spieren warmdraaien kan het zijn dat de effecten nog wel degelijk doordreunen (letterlijk). Maar ik lees eigenlijk al dat je weet wat je moet doen maar het nog niet doet. Het enige wat mij nog rest is zeggen: Doe het dan ook!
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
Inderdaad zeg! Tijd van het jaar soms? Ik blijf - klopt af - gelukkig blessure vrij. Heb dat altijd al gehad op één enkele spierscheuring een jaar of 12 terug na. Beterschap allen!
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
Neem aan dat jullie ook allemaal wel muziek luisteren tijdens het lopen. Mensen die Spotify gebruiken op hun telefoon, en zo ja heb je nog specifieke lijsten erin staan die je gebruikt? Ben zelf met een lijst bezig en ik kan nog wel wat inspiratie gebruiken...
zo... net bij de podoloog geweest (die ook marathons loopt) en die gaf het advies om te gaan taperen hij was ook enigsinds verbaasd dat ik niet wist dat ik dat moest ;-)
I'm in half a mind om dat inderdeed maar te gaan doen... of iig pas zondag weer wat te lopen...
ik merk dat ik het lastig vind om mn schema los te laten aangezien ik al zoveel trainingsdagen gemist heb de afgelopen weken. Maar ik moet gewoon maar vertrouwen hebben in mn eigen kunnen. punt.
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren. Ecosia ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
Op woensdag 10 oktober 2012 13:02 schreef Xhermes het volgende: Neem aan dat jullie ook allemaal wel muziek luisteren tijdens het lopen. Mensen die Spotify gebruiken op hun telefoon, en zo ja heb je nog specifieke lijsten erin staan die je gebruikt? Ben zelf met een lijst bezig en ik kan nog wel wat inspiratie gebruiken...
Ik heb vandaag weer een 5 km gelopen. Mijn kniepijntje, dat ik overhield aan de halve van Haarlem, speelde gelukkig maar heel kort op en verdween toen ook weer. Ideaal loopweer dit. Niet te koud, niet te warm en zalig windstil. Als het altijd zo was...
Ik zit een beetje te zoeken naar een budgetoplossing voor eiwitshakes, omdat ik wat spierweefsel wil kweken, zodat ik misschien eens vorderingen ga maken. Ik sta al veel te lang stil. Eigenlijk meer jojo, door periodes dat het me wel en niet lukt om te lopen wat ik wil.