Steek maar lekker je kop in het zand. Ooit was b.v. Furlan een gewone krabbelaar die ineens bij Gewiss de keien uit de straat reed. Herinner me nog een interview van Smeets met Rookster uit die tijd hoe het mogelijk was dat die Italianen opeens zo hard reden. Conclusie was toen dat het daar altijd mooi weer was om te trainen haha! Begreep het toen nog niet echt maar wist wel dat er iets niet klopte. En van Pharmstrong heb ik altijd gezegd dat hij de boel belazerde met z'n dokters attestjes, waarop ik hier menig keer afgeschoten ben. Wel lachen hoor, dat ik een vooruitziende blik had. Al blijft het natuurlijk triest om een mooie sport zo naar de verdommenis te helpen. Opsluiten die Texaan, en lang ook!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:55 schreef Zelva het volgende:
[..]
Nee.
US Postal ontvangt al sinds ergens begin jaren tachtig geen cent meer van de staat.
Is ook een federaal onderzoek geweest tegen Armstrong op dit punt, maar dat heeft dus jammerlijk gefaald en men heeft er met stille trom afscheid van genomen, aka we hebben er nooit meer wat van gehoord.
Maar ach, we gooien het er nu maar weer even bij hè, ook al is het de grootste leugen. Alles ter meerdere eer en glorie van meneer Tygart. Als op dit punt de waarheid al zo wordt verdraaid, dan geloof ik geen enkel woord van wat er in dat rapport staat.
Ga je ook nog in op mijn bericht? Zo nee, waarom quote je me dan?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:20 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Steek maar lekker je kop in het zand. Ooit was b.v. Furlan een gewone krabbelaar die ineens bij Gewiss de keien uit de straat reed. Herinner me nog een interview van Smeets met Rookster uit die tijd hoe het mogelijk was dat die Italianen opeens zo hard reden. Conclusie was toen dat het daar altijd mooi weer was om te trainen haha! Begreep het toen nog niet echt maar wist wel dat er iets niet klopte. En van Pharmstrong heb ik altijd gezegd dat hij de boel belazerde met z'n dokters attestjes, waarop ik hier menig keer afgeschoten ben. Wel lachen hoor, dat ik een vooruitziende blik had. Al blijft het natuurlijk triest om een mooie sport zo naar de verdommenis te helpen. Opsluiten die Texaan, en lang ook!
Een quote naar aanleiding van je laatste zin. Hoe dom of volhardend in je eigen waarheid kun je zijn?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:21 schreef Zelva het volgende:
[..]
Ga je ook nog in op mijn bericht? Zo nee, waarom quote je me dan?
En dan nog alleen het laatste deel van die zin.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:24 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Een quote naar aanleiding van je laatste zin. Hoe dom of volhardend in je eigen waarheid kun je zijn?
Wat denk je zelfquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:40 schreef TheArt het volgende:
Het is me overigens net iets té toevallig dat iedereen beweert opeens vanaf 2006 schoon te zijn. Ofwel heeft de affaire Fuentes zoveel schrik aangejaagd, ofwel liegen ze ook dat ze barsten.
De scope van het onderzoek gaat natuurlijk voornamelijk over de periode 99-05. Dus gewoon die periode bekennen, en voor de periode erna gewoon weer in de ontkenreflex.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:40 schreef TheArt het volgende:
Het is me overigens net iets té toevallig dat iedereen beweert opeens vanaf 2006 schoon te zijn. Ofwel heeft de affaire Fuentes zoveel schrik aangejaagd, ofwel liegen ze ook dat ze barsten.
Nu wel, maar op de een of andere manier heb ik een idee dat er nu een complete beerput open gaat, en dat we er dan ook maar meteen vanaf zijn.quote:
we zijn er niet vanaf, doping blijft altijdquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:46 schreef Sautor het volgende:
[..]
Nu wel, maar op de een of andere manier heb ik een idee dat er nu een complete beerput open gaat, en dat we er dan ook maar meteen vanaf zijn.
ik denk over 5 jaar, als de renners met wie hij reed ook met pensioen zijn, het gaat nl niet helemaal om hem zelf!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:25 schreef Mani89 het volgende:
Wordt tijd dat Boogerd ook eens zijn verhaal gaat doen, het is een beetje zielig om die man steeds krampachtig te zien ontkennen.
Gewoon alle uitslagen schrappen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:51 schreef Leatherface het volgende:
Het wordt zo nog een hels karwei om bij te houden welke uitslagen zijn geschrapt.
Alleen die van Armstrong, all part of the deal.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:51 schreef Leatherface het volgende:
Het wordt zo nog een hels karwei om bij te houden welke uitslagen zijn geschrapt.
Gewoon alle uitslagen laten staan.quote:
De uitslagen van Leipheimer van 1999 tot 2006 plus zijn derde plaats in de Tour 2007 worden wel geschrapt.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:54 schreef Zelva het volgende:
[..]
Alleen die van Armstrong, all part of the deal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |