SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: gisteren kreeg ik te horen (van de vk) dat Saar in mijn geval nooit op de natuurlijke wijze geboren had kunnen worden. Ze was niet alleen/ niet zomaar een sterrenkijker, maar er was wat meer aan de hand. Moet me dat nog eens precies laten uitleggen.
Ja, en maf genoeg, als je me zou vragen 'was het zwaar?', dan zou ik zeggen 'valt wel mee!quote:Op zondag 11 november 2012 21:42 schreef Tante_Soesa het volgende:
Jeetje Coco, wat heb je toch een heftige bevalling meegemaakt. Een wee van 25 minuten!
Dat is het handige aan onregelmatige weeën (op een gegeven moment werkte dat ook niet meer overigensquote:Op zondag 11 november 2012 21:50 schreef papillion het volgende:
Jeetje Coco wat een marathon. Zoals ik je steeds zag posten in het Z&G topic heb je wel mentaal een topprestatie geleverd! Geniet nu maar flink van je kleine meid.
Saartje maakt gewoon alles goed! En als ik achteraf hoor dat ik dit niet overleefd had zonder medisch ingrijpen, dan mag helemaal van geluk sprekenquote:Op maandag 12 november 2012 05:49 schreef Kyara het volgende:
Heavy Coco. Maar wel fijn dat je er toch goed op terugkijkt (tenminste, dat lees ik tussen de regels door).
En je verhaal over de keizersnede
Ja, sterrenkijkers kunnen op natuurlijke wijze worden geboren. Wel vaak moeilijker. En resulteert ook vaker in keizersnede. Wat er bij mij precies was, weet ik niet. Ze was verkeerd ingedaald ofzo waardoor ze de bocht door het bekken nooit had kunnen maken. Zoiets.quote:Op maandag 12 november 2012 08:03 schreef Tinuviel het volgende:
Wow, wat een heftige bevalling coco en wat een prestatie je hebt geleverd. Ben benieuwd wat de gyn je gaat vertellen mocht je dat met ons willen delen?
Ik heb zelf geen ervaring, ook niet in vriendenkring met sterrenkijkerligging. Kun je een baby in deze ligging op natuurlijke wijze krijgen?
Hey coco, stomme vraag misschien hoor, maar wat ik niet helemaal snap is dat ze pas op dag 3 een echo gingen maken om te kijken hoe wie waar wat en er toen pas achter kwamen dat ze ondersteboven in je bekken hing...quote:Op maandag 12 november 2012 08:59 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Saartje maakt gewoon alles goed! En als ik achteraf hoor dat ik dit niet overleefd had zonder medisch ingrijpen, dan mag helemaal van geluk sprekenDus overall kijk ik er idd positief op terug.
Over de keizersnede: ik heb de hele keizersnede lang liggen roepen... "Ohhhh bah! Dit voelt zooo vies aan. Ieeeeh, dit voelt écht heel vies aan. Wat is dit smérig!"En me ondertussen ook daarvoor verontschuldigen enzo, lolol!
Hebben meer mensen me gevraagd, maar geen idee. Dat ze de eerste dag niet meetelden, kan ik me voorstellen. Toen was het ook allemaal prima op te vangen en was het zo onregelmatig dat ik daardoor zelf twijfelde (zijn het nu écht weeën of niet?).quote:Op maandag 12 november 2012 11:26 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Hey coco, stomme vraag misschien hoor, maar wat ik niet helemaal snap is dat ze pas op dag 3 een echo gingen maken om te kijken hoe wie waar wat en er toen pas achter kwamen dat ze ondersteboven in je bekken hing...
Volgens mij gaat het wel goed jaquote:Op maandag 12 november 2012 11:30 schreef Kwisted het volgende:
Jeetje coco wat heeft t lang geduurd en wat n heftige weeen zeg. Sterke vrouw!
Vond het ook interessant hoe je de ks bsachreef, daar lees je anders nooit veel over. Genees je er goed van?
Tot snel in t babytopic!
Jaaa, maf is dat he?? Ik vond het echt heel vreemd/raar/vies aanvoelen. En je weet dat je buik 'open' ligt, en dan dat getrek en gewroet in je binnenstequote:Op maandag 12 november 2012 11:45 schreef Aventura het volgende:
Ja ik snap ook niet dat ze je zo lang hebben laten aanmodderen joh! En ik herken je ks-verhaal wel. Niet dat ik er zelf een heb gehad, maar wel een operatie aan mijn hand, waarbij ik volledig bij bewustzijn was. Natuurlijk was ik wel plaatselijk verdoofd. Ik weet nog dat ik dat ook heel raar vond, dat geduw en getrek en gewroet. Bij mij werd er zelfs gehamerdEcht heel gek.
+1quote:Op maandag 12 november 2012 13:00 schreef OooLizaooO het volgende:
Wow Coco, heftig.
Knap dat je er nu al zo positief mee om gaat!
En Ben was een sterrenkijker. Via natuurlijke weg geboren, wel ook pas na 45 uur en met de zuignap. Ik had ook van die erg onregelmatig maar wel heel heftige weeën.
Van dat gewroet, bedoel je? Schrale troost: volgens mij - het is al ver weggezakt - vond ik het wel wat vreemd voelen, maar niet eng/vies/naar. Zeker niet vergeleken bij hoe een vaginale bevalling voelt.quote:Op maandag 12 november 2012 16:45 schreef Kyara het volgende:
ik word echt helemaal naar van de keizersnede verhalen van je zeg.
Oh, het was ook niet zó vreselijk erg. Vond t gewoon heel nasty aanvoelenquote:Op maandag 12 november 2012 17:14 schreef Cantare het volgende:
[..]
Van dat gewroet, bedoel je? Schrale troost: volgens mij - het is al ver weggezakt - vond ik het wel wat vreemd voelen, maar niet eng/vies/naar. Zeker niet vergeleken bij hoe een vaginale bevalling voelt.![]()
Ik lees dit nu pas! Goed om te horenquote:Op woensdag 7 november 2012 10:50 schreef Sorbootje het volgende:
Het gaat heel erg goed! Als mijn laptop gerepareerd is kom ik hier weer vaker meepraten hoor. Ik voel me goed, sta 100% achter mijn keuze en met mijn neefje gaat het ook erg goed. Hij groeit goed, slaapt lekker. Helemaal prima!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja mij ook! Gelukkig maar, ziekenhuis is niets aan. Niks beters al thuis!quote:Op donderdag 6 december 2012 22:47 schreef Suikertante het volgende:
Met al dat bloedverlies valt het me nog mee hoe snel je naar huis mocht! Ik kan me ook zo verheugen op mijn vriend met onze eigenste zoon op zijn armGeniet ervan!!
Nee gelukkig niet.quote:Op donderdag 6 december 2012 23:41 schreef Suikertante het volgende:
Oh jeetje, hoop dat het niet te ernstig is? Sterkte en hoop dat je m gauw weer thuis hebt!
Niet alle zijn zo. Ik ben twee keer ingeleid, maar geen enkele keer een weeënstorm gehad.quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:51 schreef Cantare het volgende:
Ik vind die ingeleide bevallingen zo heftig klinken... zo'n weeënstorm moet vreselijk zijn. Goed gedaan Poesopstokje!! Vervelend dat je zoontje naar het ziekenhuis moest. Ik help je hopen dat hij vandaag weer naar huis mag!
en ik ben nooit ingeleid en wel beide keren een enorme weeenstorm gehadquote:Op vrijdag 7 december 2012 15:37 schreef voodoolady het volgende:
[..]
Niet alle zijn zo. Ik ben twee keer ingeleid, maar geen enkele keer een weeënstorm gehad.
Fijn dat je zoontje naar huis mag. Mooi en heftig bevallingsverhaal!quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:59 schreef Poesopstokje het volgende:
Dankjewel allemaal
Als ik erop terug kijk krijgt mijn bevalling een 7.5.
Mijn zwangerschap daarintegen..![]()
Hoe hebben jullie het ervaren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |