Internationaalquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:45 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik vind het stom dat je met vreemden moet spelen. Hou ik niet van..
en bedankt.quote:
Ik heb er alleen niet echt de tijd meer voorquote:
Zoveel tijd zit er niet in, een verloren kwartiertje, half uurtje even lekker hersenloos een spelleke doenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:23 schreef borisz het volgende:
Ik heb er alleen niet echt de tijd meer voor. Of besteedt mijn vrije tijd aan iets anders
Het mot niet gekker worre.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:51 schreef Duderinnetje het volgende:
Ja Van Rossem was ook leuk!![]()
Zit ik goddomme gewoon met plezier EO te kijken.
Ja, ga ik ook even kijken.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:52 schreef golfer het volgende:
Zometeen bij P&W ook nog de vrouw van A.F.Th. over Tonio.
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:53 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja, ga ik ook even kijken.
Zo kijk je nooit TV, zo zit je een halve avond aan de buis.
Ik zou hem eerst even ontdooien.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:26 schreef GrunnigsTrots het volgende:
ff een snel vraagje
heb nog een hele kip in de vriezer, die wil ik nu alvast bakken in de oven zodat ik morgen met het gare vlees snel kan koken.
ik wil hem gewoon in aluminiumfolie inpakken en een uurtje of 1.5 in de oven gooien.
tis gewoon zo'n klein dingetje, dan moet 1.5 uur op 200 graden wel goed zijn toch?
maar daarvoor gooi ik hem in de ovenquote:
nee, ik kook de bevroren kip eerst en ga er daarna mee koken.quote:
Ik vind je aanpak niet zo gek hoor.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:58 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
nee, ik kook de bevroren kip eerst en ga er daarna mee koken.
maar dat doe ik dus alleen met bevroren kip bij bepaalde gerechten.
bij sommige (best veel) gerechten kun je prima gekookte kip gebruiken
ipv het daarna te snijden trek je de filets dan uit elkaar en dan heb je hele fijne stukjes/soort sliertjes kip om daarna op te bakken of door je gerecht te verwerken
Vergeten te kijken!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:42 schreef Sunnythesun het volgende:
Lie! Maarten staat bij die cabrio-die-geen-cabrio-meer-is van Kennedy
jugenstil?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 08:01 schreef freecell het volgende:
Soberso?![]()
Das een nieuwe voor mij
En ik houd wel van jugenstil, maar dat is bij mij nostalgie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |