Gebrandschilderd glas?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 01:26 schreef Stereotomy het volgende:
Zo, 9 vierkante meter aan schuine slaapkamerwand een mooi kleurtje (okee Isa, donkergrijs...) gegeven. Was ff bang dat het 3 tinten te donker wasmaar na opdrogen was het maar 1 tint te donker, zeker acceptabel. Dit weekend de vloer erin, en dan kijken of de juiste kleurcombi is gemaakt
En ik moet die Jugendstilschildering van de vorige bewoonster nog slopen. Soberso, Jugendstil
Dat Sowiesoquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 08:16 schreef borisz het volgende:
[..]
Fok! heeft iets te veel invloed op Steer
Whehe, 1-1quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 08:10 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
jugenstil?![]()
Das een nieuwe voor mij
Persoonlijk vind ik de overgang tussen Jugendstil/Art Nouveau en Neoclassicisme erg mooi
In de jaren 50 is Jugendstil/Art Nouveau trouwens op ongelofelijk veel plekken in NL en Belgie kapot gemaakt omdat het zooo vreselijk zou zijn, bourgeoisie ten top.
Enige wild wat ze hebben volgens de website is Hazenbout, als het nou nog rug was...quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:12 schreef Molleman het volgende:
Van het weekend maar eens even bij de Lidl langs gaan. Zin om wat wild in de vriezer te gooien
Zie hertenrug in ieder geval nog staan, kan ik ook waarderen. En eendenborstfilets, ook lekker. Eens kijken of het er goed uit ziet, anders heb ik altijd nog een poelier op 300m van mij huis zitten. Hij levert eigenlijk alleen aan groothandels maar wil voor mij nog wel eens een uitzondering makenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:17 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Enige wild wat ze hebben volgens de website is Hazenbout, als het nou nog rug was...
Hert zie ik niet, zal per postcode verschillen. Maar eend is geen wild, das gewoon een tamme mesteend.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:23 schreef Molleman het volgende:
[..]
Zie hertenrug in ieder geval nog staan, kan ik ook waarderen. En eendenborstfilets, ook lekker. Eens kijken of het er goed uit ziet, anders heb ik altijd nog een poelier op 300m van mij huis zitten. Hij levert eigenlijk alleen aan groothandels maar wil voor mij nog wel eens een uitzondering maken
Hullo!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:51 schreef AnneX het volgende:
Beetje vroeg voor fok, nog.
En ik zie FreeCell passeren: red je het nog een maandje ?
( vroeg ik twee weken geleden ook af)
En hoe is het met F'je?
Briljante radio.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 08:33 schreef TAV74 het volgende:
Whaha, zit in de trein radio te luisteren. Twan Huys zet die misdaadverslaggever van de telegraaf die kritiek had op het uitnodigen van Holleeder in college tour echt gigantisch te kijk. Meneer vond dat Holleeder geen podium mag krijgen maar blijkt er zelf alles aan gedaan te hebben om een interview te krijgen, waarbij hij op zijn minst journalistiek twijfelachtige aanbieidingen heeft gedaan.
Hé, thx for the link !quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 12:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Briljante radio.![]()
Terug te luisteren via:
http://giel.vara.nl/fileadmin/php/nieuwsitem_24675.html
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 08:10 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
jugenstil?![]()
Das een nieuwe voor mij
Persoonlijk vind ik de overgang tussen Jugendstil/Art Nouveau en Neoclassicisme erg mooi
In de jaren 50 is Jugendstil/Art Nouveau trouwens op ongelofelijk veel plekken in NL en Belgie kapot gemaakt omdat het zooo vreselijk zou zijn, bourgeoisie ten top.
Schilderwerk is hier ook afquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:41 schreef Sarabi het volgende:
Morning
Begin van de herfstvakantie
Gisteren hebben we al het schilderwerk afgekregen.
Nu eerst een middagje poetsen en vanavond naar de Ikea(ik kan alleen geen leuke nachtkastjes vinden)
Dit weekend eerst de grote kasten verhuizen en verder met inpakken.
Adele Bloch.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:14 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Deze staart mij aan in de slaapkamer. Ze mot asap weg.
Ik was/ben erg blij dat de vloer er al in lag.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:15 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Schilderwerk is hier ook afVanavond met pa naar de Gamma en morgen die vloer erin pleuren
Op twee muren na was alles al perfect geschilderdquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:08 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik was/ben erg blij dat de vloer er al in lag.
Schilderwerk heb je dan ook snel gedaan zeg! Je hebt toch iets meer kamers dan ik.
Ahh okequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:17 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Op twee muren na was alles al perfect geschilderd
Moet heel misschien nog een muurtje opnieuw behangen.
Die 40 m2 vloer is wel de grootste klus bij mij jah
Paps en ik gaan morgen leggen, maar eerst 3 pakken laminaat omwisselen omdat er iemand mee heeft gevoetbalt lijkt het.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:18 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ahh okehier zijn er veel kleurtjes bijgekomen
Krijg je nog hulp met de vloer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |