Dan nog is het een enge gedachte!!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik moet het blijven herhalen he.
sarcasme enzo
Zou wel goed zijn voor mijn presentatiekunsten en mijn Engels. Vorige keer voor zo'n groep ging het verrassend goed (wel in Nederlands, maar ben niet zo van presenteren).quote:Op woensdag 10 oktober 2012 08:55 schreef Flippiee het volgende:
Ruilen? Ik moet een Engelse presentatie doen voor 60 man. Vorige keer ging ik best hard af.
Yeaaah hoezeee weer iets waar ik consequent in ben hoeraa jippiee nu een taart kopen om het te vieren woeeehoeeee.quote:
Hehe ja dat is voordeel aan presenteren, je leert altijd wel wat er van.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 08:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zou wel goed zijn voor mijn presentatiekunsten en mijn Engels. Vorige keer voor zo'n groep ging het verrassend goed (wel in Nederlands, maar ben niet zo van presenteren).
Goed ingestudeerd?
Kloptquote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hehe ja dat is voordeel aan presenteren, je leert altijd wel wat er van.
Ik kan vrij goed presenteren tenzij in het Engels.
Ja dat wel en ik maak gebruik van die key papiertjes dingen. Dus wie weet gaat het wel redelijk goed.
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:44 schreef Myraela het volgende:
Gewoon niet instuderen. Geen papiertjes en geen steekwoorden.
Gewoon een leuke presentatie in elkaar zetten met afbeeldingen en als het nodig is wat aantrekkelijk vormgegeven informatie. En zorgen dat je gewoon het onderwerp kent en weet waar je over praat.
En dan gewoon praten.
Dan heb je geen stress over of je misschien niet precies verteld wat je had ingestudeerd. Geen probleem als je even niet weet wat je moet vertellen, want je ziet de afbeelding en verteld daar gewoon wat over. Het is voor mensen leuker om naar te kijken. En je hoeft zelf niet de hele tijd naar het scherm te kijken.
Tevens leer je hoe je informatie mooi visueel kan maken in dit boek.
[ afbeelding ]
Al heb ik daar meestal geen tijd voor, maar voor mijn belangrijke presentaties zou ik het wel doen.
Maar presenteren met alleen afbeeldingen is echt heerlijk.
Daarom moet je weten waar je over praat.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
Random bullshitten werkt echt niet bij iedereen.
Als je een onderwerp hebt waar je al maanden aan werkt ja, maar voor een school opdrachtje waar je alleen een presentatie over een bepaald onderwerp moet doen is het totaal anders.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Daarom moet je weten waar je over praat.
Ik denk dat we allemaal van het middelbaar af zijn en alleen nog presentaties moeten geven in de richting waarin we ook studeren. Dan zou je ook na een weekje genoeg moeten begrijpen en kunnen vertellen over een onderwerp.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
Als je een onderwerp hebt waar je al maanden aan werkt ja, maar voor een school opdrachtje waar je alleen een presentatie over een bepaald onderwerp moet doen is het totaal anders.
Leuk, maar op het MBO was dat niet zo. Ik heb een hoop kansloze presentaties moeten geven over nutteloze onderwerpen, gewoon om het engels en presenteren onder de knie te krijgen. Een hoop mensen zullen namelijk ook projecten van anderen moeten presenteren later.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik denk dat we allemaal van het middelbaar af zijn en alleen nog presentaties moeten geven in de richting waarin we ook studeren. Dan zou je ook na een weekje genoeg moeten begrijpen en kunnen vertellen over een onderwerp.
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik denk dat we allemaal van het middelbaar af zijn en alleen nog presentaties moeten geven in de richting waarin we ook studeren. Dan zou je ook na een weekje genoeg moeten begrijpen en kunnen vertellen over een onderwerp.
Wat heeft myr straks dan?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
SUCCES STRAKS MAAR DAT GAAT VAST HELEMAAL GOED KOMEN!!
Presentatie oid toch?quote:
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Presentatie oid toch?
* Huppelmuts twijfelt nu
Oh het is een pitch!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |