Word.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:51 schreef twi het volgende:
[..]
Ligt aan de naam, wij zijn natuurtalenten.
Daarom kom ik het ook niet melden, het zal jammer genoeg wel langzaam doorsijpelen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:51 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
De dag dat jij hier komt melden dat je je jongeheer in een poes hebt geprakt zal je de rest van je leven heugen, waarde vrind![]()
![]()
Zeg, ik heb er ook geen taart voor gekregenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat moet je vieren met taart.
[ afbeelding ]
Heloef jij was toch geen maagd meer?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:51 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
De dag dat jij hier komt melden dat je je jongeheer in een poes hebt geprakt zal je de rest van je leven heugen, waarde vrind![]()
![]()
saywhutquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Heloef jij was toch geen maagd meer?
Ik ook niet ... dus waar blijft die taart?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:52 schreef Capstan het volgende:
[..]
Zeg, ik heb er ook geen taart voor gekregen
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:51 schreef twi het volgende:
[..]
Ligt aan de naam, wij zijn natuurtalenten.
quote:
Ook voor jou een taart dan.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:52 schreef Capstan het volgende:
[..]
ghehehe subtielquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
vandaag zei een meisje in de klas zo he, hey ARNOLD
Ik zo: ja
- Heb jij nou een vriendin?
Ik: nee niet meer, hoezo?
- Ja vroeg ik me af
Ik; Oh, vind iemand me leuk dan?
- misschien, IK NIET HOOR
Ik: ?????
Dat was niet subtiel genoeg zeker?quote:
Ze digged je broederquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
- Ja vroeg ik me af
Daarmee niet gezegd hebbende dat ik 'm ook wildequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Ook voor jou een taart dan.
[ afbeelding ]
En we zijn weer terug op de basisschool. Straks krijg je een briefje met een hartje erop.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
- Ja vroeg ik me af
She's so wet for you I can hear the waves breaking in her fanny.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
- Ja vroeg ik me af
Ik ook niet hoorquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:52 schreef Capstan het volgende:
[..]
Als dat geen neuken wordtquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
- Ja vroeg ik me af
Jij kreeg chocola, niet zeiken, wijfquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:55 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor
[..]
Als dat geen neuken wordt
Ik ben aangerand, niet verkracht.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Heloef jij was toch geen maagd meer?
quote:
quote:
Ze ging daarna nog giebelen met een jongen en fluisterenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
En we zijn weer terug op de basisschool. Straks krijg je een briefje met een hartje erop.
Dat is de traditiequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:55 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor
[..]
Als dat geen neuken wordt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |