Carice is geefbaar, kan nog best leuk zingen ook.quote:
Ik heb echt helemaal niets met haar.. snap niet wat mensen in haar zien. Achja, weer een soap minder om te kijkenquote:
Of het was een Goddelijke interventie om te zorgen dat jij die rots niet opgingquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hele late reactie, was even druk en zulks![]()
Maar nee, het ging niet door.Stond een te harde westenwind. Met als risico dat je tot rosbief wordt geslagen tegen de wand. Volgende keer meer geluk dan maar
Had ik net NÈT voldoende moed verzameld, verdomme
![]()
![]()
Ze is een beetje bleek, maar zou der zeker wel kapot trekken hoorquote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb echt helemaal niets met haar.. snap niet wat mensen in haar zien. Achja, weer een soap minder om te kijken
Kapot trekken mag alleen in de dromen van murquote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:34 schreef shifto het volgende:
[..]
Ze is een beetje bleek, maar zou der zeker wel kapot trekken hoor
Als je in zijn dromen een x aantal keer kapot getrokken bent, mag je dat zelf ookquote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Kapot trekken mag alleen in de dromen van mur
Je kijkt de soap over mijn leven om mij natuurlijk, niet om Carice die de hoofdrol speeltquote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb echt helemaal niets met haar.. snap niet wat mensen in haar zien. Achja, weer een soap minder om te kijken
Ik ga toch niet kijken naar een serie waarvan ik 1 van de hoofdrolspelers niet uit kan staanquote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:06 schreef Mystikvm het volgende:
Je kijkt de soap over mijn leven om mij natuurlijk, niet om Carice die de hoofdrol speelt
Zijn toch juist de mooiste filmsquote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik ga toch niet kijken naar een serie waarvan ik 1 van de hoofdrolspelers niet uit kan staan
Laten we eerst kijken of die soap uberhaupt gaat lopen en kijkers trekt. Later kan ie altijd nadenken over een eventuele filmquote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:12 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Zijn toch juist de mooiste films
Game of thrones gezien?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik ga toch niet kijken naar een serie waarvan ik 1 van de hoofdrolspelers niet uit kan staan
Is Homeland alweer begonnen?quote:
Uiteraardquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |