Goed bezig jij!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Goed he. Net terug van zwemmen en nu kom ik jou ineens tegen
![]()
Hoe gaat het met jou dan
Ik heb ook aan hem gevraagd waarom hij het niet eerder zei ofzo. Antwoord was dat hij een tijd geleden aardig wat gevoelens voor me had, maar omdat het contact verwaterde kwamen die op een laag pitje. Volgens hem is er ook niemand anders in de tussentijd (2 jaar) geweest, tot dus een maand geleden. Ook op dat moment ging ons contact weer wat omhoog, als in we spraken elkaar gewoon weer meer enzo. Nou toen zagen we elkaar toen vrijdag weer voor het eerst en ik vond hem een tijd lang ook wel meer dan leuk, wisten we alleen niet van elkaar op dat moment.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:43 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik heb nooit in die situatie gezeten. Maar ik zou zoiets hebben, als hij dat bij de een doet, waarom bij mij niet dan?![]()
Nee, ik ben nog nooit vreemdgegaanquote:
Nouja, dan weet je toch al dat je er gewoon geen energie in hoeft te stoppen? Rot voor je, maar gewoon lekker doorleven totdat je tegen de volgende aanloopt.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:42 schreef msacras het volgende:
Kijk, dat heb ik dus ook. Ik heb echt een hekel aan vreemd gaan en als hij gewoon had gezegd dat hij praktisch een relatie heeft had ik het absoluut afgekapt. Maar dat deed hij niet en dat is nogal vervelend op z'n zachts gezegd.
niet bij mij hoorquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:43 schreef twi het volgende:
[..]
Wat een ruige boy ben jij in een maandje geworden.
Jajaja ik weet denk ik al wie het isquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:44 schreef MohMi het volgende:
[..]
Goed bezig jij!Gaat het je beter af dan skeeleren?
Met mij lekker joh, echt niks te klagenMijn nieuwe baan is nog steeds tof en hoewel de liefde niet bepaald in de planning zat, word ik daar ook erg blij van momenteel
En nu weer even aan het Fokken, zal weer even voor het laatst zijn vermoed ik want komende tijd overwerken.
Nee, ander lijntje.quote:
Sommige gesprekken die ik ooit mee heb gekregen...quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:42 schreef msacras het volgende:
[..]
Kijk, dat heb ik dus ook. Ik heb echt een hekel aan vreemd gaan en als hij gewoon had gezegd dat hij praktisch een relatie heeft had ik het absoluut afgekapt. Maar dat deed hij niet en dat is nogal vervelend op z'n zachts gezegd.
Ik ben te lui om het nog terug te gaan zoekenquote:
Hij heeft nu geneukt, dus hij kan ook eindelijk meedoen met seksuele toespelingen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:45 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
niet bij mij hoorBij mij is ie schattig. Zal wel een andere fokster hebben opgedoken
Nee hoor, we nemen Brabanders en Limburgers niets kwalijk wat betreft de Tweede Wereldoorlog.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik ben te lui om het nog terug te gaan zoeken
Iets over mensen die iets hebben gedaan daar niet op af te blijven rekenen. Ik wachtte geduldig op de ww2 vergelijking maar niemand hapt
Groot stoer en sterk, jeweettochquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:43 schreef twi het volgende:
[..]
Wat een ruige boy ben jij in een maandje geworden.
Ik stoorde me daar nooit zo aan. Maar ik had en heb er dan ook geen aanleg voorquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:47 schreef twi het volgende:
[..]
Hij heeft nu geneukt, dus hij kan ook eindelijk meedoen met seksuele toespelingen.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:48 schreef twi het volgende:
[..]
Nee hoor, we nemen Brabanders en Limburgers niets kwalijk wat betreft de Tweede Wereldoorlog.
Kon ie sowieso wel, kan nou niet echt zeggen dat hij niet wist waar hij mee bezig wasquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:47 schreef twi het volgende:
[..]
Hij heeft nu geneukt, dus hij kan ook eindelijk meedoen met seksuele toespelingen.
Dat moet je vieren met taart.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:47 schreef twi het volgende:
[..]
oh my godquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat moet je vieren met taart.
[ afbeelding ]
Ligt aan de naam, wij zijn natuurtalenten.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:50 schreef Cassandra87 het volgende:
Kon ie sowieso wel, kan nou niet echt zeggen dat hij niet wist waar hij mee bezig was
De dag dat jij hier komt melden dat je je jongeheer in een poes hebt geprakt zal je de rest van je leven heugen, waarde vrindquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat moet je vieren met taart.
[ afbeelding ]
Dat zal het zijnquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:51 schreef twi het volgende:
[..]
Ligt aan de naam, wij zijn natuurtalenten.
hoeveel pmmetjes en dmmetjes heb jij gehadquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:51 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
De dag dat jij hier komt melden dat je je jongeheer in een poes hebt geprakt zal je de rest van je leven heugen, waarde vrind![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |