Crappy downloadsite.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:32 schreef Fenomeno het volgende:
http://www19.zippyshare.com/v/99626302/file.html
Geen zin om je linkje te downloaden.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:32 schreef Fenomeno het volgende:
Ik zoek al heel lang een house/dance achtig liedje, voor het eerst gehoord in februari van ik meen 2003. Het begint met een intro waarin je iemand steeds 2 keer achter elkaar hoort klappen met een stem die telt er tussen: one *klap klap* two *klap klap etc.
Dit gaat tot een bepaald getal zo door (weet niet meer welk getal) waarna je een vrouwenstem 'wraaaaauw' hoort roepen en de hoofdmelodie begint, die ik heb geneuried en hier heb geupload (excuus voor het geluid wat vrij zacht is):
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:00 schreef GeneralPardon het volgende:
[..]
@Sequencial: Bingo!!!!!!! Held! Man wat ben ik blij dat ik hier vanaf ben. Deze zoektocht. Ik ga m meteen aan al mn vrienden vertellen die het ook niet wisten ;-) Nummer was nog precies zoals ik m in mn hoofd had en al zeker 7 jaar niet meer gehoord.
Superbedankt!!!
Geen zin om te downloaden ook, maar ik vermoed dat je deze zoekt, kan bijna niet anders.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:32 schreef Fenomeno het volgende:
Ik zoek al heel lang een house/dance achtig liedje, voor het eerst gehoord in februari van ik meen 2003. Het begint met een intro waarin je iemand steeds 2 keer achter elkaar hoort klappen met een stem die telt er tussen: one *klap klap* two *klap klap etc.
Dit gaat tot een bepaald getal zo door (weet niet meer welk getal) waarna je een vrouwenstem 'wraaaaauw' hoort roepen en de hoofdmelodie begint, die ik heb geneuried en hier heb geupload (excuus voor het geluid wat vrij zacht is):
Eindbaas, super bedanktquote:Op woensdag 24 oktober 2012 09:16 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Geen zin om te downloaden ook, maar ik vermoed dat je deze zoekt, kan bijna niet anders.
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:06 schreef Paxcon het volgende:
Ik ben opzoek naar een nummer. Het is gaelic, volgens mij van een film of theme ofzoiets, en het refrein klinkt als: fo lon the day, fal the day.
Ik zie overeenkomsten metquote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:05 schreef neggix het volgende:
Een heel oud (voor 1970), ik denk kerstliedje.
Word "gezongen/verteld" door iemand met een hele, trillerige lage stem en het gaat over een kind met kerst dat kerst niet leuk vindt. Familie bij hem thuis en gezellig etc. Daarna wordt hij omhoog gegooid en dan landt ie op z'n ooms nek omzo. En dan wordt ie naar boven gestuurd en moet ie daar zitten!
Iemand?
OMG Dat is em jahquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:25 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik zie overeenkomsten met
Jongen moet op een feestje een kunstje doen van z'n moeder, breekt nek van oude dame en wordt door ma naar z'n kamer gestuurd.
Ok goed dat je het topic gevonden hebtquote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:40 schreef Senor__Chang het volgende:
Op comedy central heb je een reclame over 30 Rock met een muzieknummer op de achtergrond. Weet iemand welk nummer dat is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |