Wil je ingrijpen?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:10 schreef Vaseline_ het volgende:
Wie is dat homotje die dr makeup doet, hij kan er gvd niks van
Hoe doe je dat dan?!quote:
9 maanden zwanger zijn en dan klaarkomen van de alcohol?quote:
quote:
Egoistische lul.quote:
Ja, weet JB vast welquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:14 schreef Adolecens het volgende:
[..]
9 maanden zwanger zijn en dan klaarkomen van de alcohol?
waar heb je het over?quote:
Ze snapt het niet zegt ze en ze snapt ook totaal niet hoe dat zou kunnenquote:
Dohquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:16 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ze snapt het niet zegt ze en ze snapt ook totaal niet hoe dat zou kunnen
zou je het doen als je ervan klaarkwam?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:18 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nee, ik drink sowieso al geen alcohol.
Wutquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:18 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nee, ik drink sowieso al geen alcohol.
Waarschijnlijk wel, lekker makkelijk.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
zou je het doen als je ervan klaarkwam?
Ja ze eten echt vaak chinees manquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:20 schreef Chai het volgende:
Tot morgen zeggen tegen de chinees. Jezus.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:20 schreef Chai het volgende:
quote:
Kan langer duren dan een glaasje alcohol drinken?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja want nu moet je eerst helemaal je piemel uit je broek halen, sjonge jonge wat moeilijk.
Vaak zat mensen die 2 of 3 keer per week in het restaurant komen eten...quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:20 schreef Chai het volgende:
Want?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:22 schreef tliciouz het volgende:
De karaoketaxi, plaatsvervangende schaamte.
als dat alles is, gaat het ook nogheel snel ja, zou Zosk niet wat meer nodig hebben?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja want nu moet je eerst helemaal je piemel uit je broek halen, sjonge jonge wat moeilijk.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:21 schreef Zosk het volgende:
[..]
Kan langer duren dan een glaasje alcohol drinken?
Als het al fout gaat bij het eruit halen is niet echt positief.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
als dat alles is, gaat het ook nogheel snel ja, zou Zosk niet wat meer nodig hebben?
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:23 schreef Zosk het volgende:
[..]
Als het al fout gaat bij het eruit halen is niet echt positief.
Nee!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:23 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Nee toe, vertel! [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
"Broodje shoarma, lekker lekker. Dat eten wij elke dag."quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:22 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Vaak zat mensen die 2 of 3 keer per week in het restaurant komen eten...
Jawel.quote:
Heel bewust dat programma niet gekeken.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:25 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
"Broodje shoarma, lekker lekker. Dat eten wij elke dag."
Die Harm of iets bij Groeten uit de Rimboe als ik me niet vergis.
Ach, ik zag iemand met goede tetten en toen ben ik blijven hangen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:26 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Heel bewust dat programma niet gekeken.
'Ik ga normaal niet om met zulk soort mensen'quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:26 schreef Chai het volgende:
Nu weer geswitcht naar puberruil, dat ene volkse meisje gaat huilen straks.
je mag ook niet aan twee piemels in een mond denken danquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:27 schreef Vaseline_ het volgende:
Lekker dansen als hoeren als je je baby er net uitgescheten hebt
Snap niet dat je aan zo'n programma mee doet als je daar zoveel moeite mee hebt.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
'Ik ga normaal niet om met zulk soort mensen'
Begrijpelijk. Een van die dochters die meedeed? Er iets blijven hangen van de previews op tv.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:27 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ach, ik zag iemand met goede tetten en toen ben ik blijven hangen.
ik ook niet. Misschien moest ze van haar ouders.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Snap niet dat je aan zo'n programma mee doet als je daar zoveel moeite mee hebt.
Die ja, zo'n ordinaire die nergens zin in had en recalcitrant zat te doen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:28 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Een van die dochters die meedeed? Er iets blijven hangen van de previews op tv.
inb4 fasquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:28 schreef tliciouz het volgende:
Ik irriteer me enorm aan hoe hun die hond opvoeden.
Zij.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:28 schreef tliciouz het volgende:
Ik irriteer me enorm aan hoe hun die hond opvoeden.
Gewoon in haar kont plassen, dat zal haar lerenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:29 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Die ja, zo'n ordinaire die nergens zin in had en recalcitrant zat te doen.
In haar vagina poepen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:30 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Gewoon in haar kont plassen, dat zal haar leren
Plas maar met me mee.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:30 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Gewoon in haar kont plassen, dat zal haar leren
Die van Barbie, zo'n chihuahua.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik ook niet. Misschien moest ze van haar ouders.![]()
E welke hond?
Vis jij er alles uit met je speculum?quote:
nee, ik gebruik gewoon een vork.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:32 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Vis jij er alles uit met je speculum?
Kun je lang scheppen als het diarree is.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee, ik gebruik gewoon een vork.
Ja beest krijgt telkens op de klote dat hij niet zindelijk is en alles kapot maakt. Logisch met zulke baasjes.quote:
dan sta ik het natuurlijk gewoon niet toe.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:34 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Kun je lang scheppen als het diarree is.
ja, kost gewoon veel tijd, een hond. Dat is ook een van de redenen dat we er geen hebben.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:34 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja beest krijgt telkens op de klote dat hij niet zindelijk is en alles kapot maakt. Logisch met zulke baasjes.
Sinds wij een kat hebben hoef ik ook echt geen hond meer. Ideaal dit, vooral met koud weer.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja, kost gewoon veel tijd, een hond. Dat is ook een van de redenen dat we er geen hebben.
Het is een chihuahua, die kan je nog leren om op de kattenbak te plassenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja, kost gewoon veel tijd, een hond. Dat is ook een van de redenen dat we er geen hebben.
Hoe dat broertje vraagt aan dat meisje of ze mee wil, zo geforceerd en dan die moeder.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:35 schreef Sinosappel het volgende:
Die gast die Puberruil presenteert vind ik zo'n schatje
Wat?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:36 schreef VeerEli het volgende:
Kijken jullie 'Mijn huis vol dieren' wel eens?
Jaquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:36 schreef VeerEli het volgende:
Kijken jullie 'Mijn huis vol dieren' wel eens?
Hij had Zosk al gevraagd maar die wist het ook niet.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:37 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Mijn huis vol dieren. Sorry, typte ik Chinees?
Echt he. Zielig voor die beestjes ook man.. En wat een gore bende.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:37 schreef tliciouz het volgende:
[..]
JaMensen met 25 katten in huis, 9 honden en tig konijnen en shit. En moet je zien hoe ze erbij zitten. Kan me daar zo boos om maken.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:37 schreef VeerEli het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hij had Zosk al gevraagd maar die wist het ook niet.
Ik had interesse want ik kende het programma niet, sorry hoor.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:37 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Fucking raar kind.quote:
ik vind een hond leuk, zou t wel weer een keer willen, maar niet als ik zo weinig tijd heb.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:36 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Sinds wij een kat hebben hoef ik ook echt geen hond meer. Ideaal dit, vooral met koud weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |