nee, ik gebruik gewoon een vork.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:32 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Vis jij er alles uit met je speculum?
Kun je lang scheppen als het diarree is.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee, ik gebruik gewoon een vork.
Ja beest krijgt telkens op de klote dat hij niet zindelijk is en alles kapot maakt. Logisch met zulke baasjes.quote:
dan sta ik het natuurlijk gewoon niet toe.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:34 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Kun je lang scheppen als het diarree is.
ja, kost gewoon veel tijd, een hond. Dat is ook een van de redenen dat we er geen hebben.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:34 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja beest krijgt telkens op de klote dat hij niet zindelijk is en alles kapot maakt. Logisch met zulke baasjes.
Sinds wij een kat hebben hoef ik ook echt geen hond meer. Ideaal dit, vooral met koud weer.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja, kost gewoon veel tijd, een hond. Dat is ook een van de redenen dat we er geen hebben.
Het is een chihuahua, die kan je nog leren om op de kattenbak te plassenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja, kost gewoon veel tijd, een hond. Dat is ook een van de redenen dat we er geen hebben.
Hoe dat broertje vraagt aan dat meisje of ze mee wil, zo geforceerd en dan die moeder.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:35 schreef Sinosappel het volgende:
Die gast die Puberruil presenteert vind ik zo'n schatje
Wat?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:36 schreef VeerEli het volgende:
Kijken jullie 'Mijn huis vol dieren' wel eens?
Jaquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:36 schreef VeerEli het volgende:
Kijken jullie 'Mijn huis vol dieren' wel eens?
Hij had Zosk al gevraagd maar die wist het ook niet.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:37 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Mijn huis vol dieren. Sorry, typte ik Chinees?
Echt he. Zielig voor die beestjes ook man.. En wat een gore bende.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:37 schreef tliciouz het volgende:
[..]
JaMensen met 25 katten in huis, 9 honden en tig konijnen en shit. En moet je zien hoe ze erbij zitten. Kan me daar zo boos om maken.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:37 schreef VeerEli het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hij had Zosk al gevraagd maar die wist het ook niet.
Ik had interesse want ik kende het programma niet, sorry hoor.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:37 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Fucking raar kind.quote:
ik vind een hond leuk, zou t wel weer een keer willen, maar niet als ik zo weinig tijd heb.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:36 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Sinds wij een kat hebben hoef ik ook echt geen hond meer. Ideaal dit, vooral met koud weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |