Ja echt een enorm grote bek maar zo'n klein hartje.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Maar t is wel een man met een klein hartje
Een hond of je eigen hond?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:57 schreef Chai het volgende:
Fucking slecht trouwens als je een hond met vlooien terugkrijgt van het dierenhotel.
Ja he? Stond ik ook al van te kijken, wel je hond moeten inenten voor weet ik veel van alles. Dan verwacht je hem ook gezond terug.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:57 schreef Chai het volgende:
Fucking slecht trouwens als je een hond met vlooien terugkrijgt van het dierenhotel.
Het geheel is belangrijkst. Moet gewoon een beetje body hebben.quote:
"ervaart hoe het is om zelf ondergescheten te worden. Tyfusbeest"quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:57 schreef Chai het volgende:
Denkt zeker dat ze van snoep is gemaakt en zo.quote:
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:00 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Denkt zeker dat ze van snoep is gemaakt en zo.
Eens.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:02 schreef Sinosappel het volgende:
Ik weet niet hoor maar ik vind rimpels dus echt niet zo erg bij een man. Die puisten in z'n nek en dat kippenborstje zijn vele malen erger
Wel handig die dingenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:04 schreef tliciouz het volgende:
Die kinderwagenNet een van baby born.
Laatst ook in gesprek met een groep vrouwen dat grijs haar niet eens slecht hoeft te zijn.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:02 schreef Sinosappel het volgende:
Ik weet niet hoor maar ik vind rimpels dus echt niet zo erg bij een man. Die puisten in z'n nek en dat kippenborstje zijn vele malen erger
Mee eensquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:06 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Laatst ook in gesprek met een groep vrouwen dat grijs haar niet eens slecht hoeft te zijn.
nespresso meneer enzoquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:06 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Laatst ook in gesprek met een groep vrouwen dat grijs haar niet eens slecht hoeft te zijn.
Wtf is wrong with you girl.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:06 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik krijg rammelende eierstokken van Michael wtf
Hij heeft wel wat weg van Sterretjequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:06 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik krijg rammelende eierstokken van Michael wtf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |