SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hahahahaquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:58 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik probeerde daar Turken te hosselen voor een DNA test.
Die auto!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:58 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Die gozer nuneppe brandweerman
Omdat ik op ChatNu heb gezeten?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:01 schreef xminator het volgende:
Waar staat dat ik het over hun forum heb, waarom voel je je persoonlijk aangevallen?
Habbam is relatie zoek plek net zoals chatnu, badoo, turkishplace etc.
Ik heb in ongeveer 6 jaar tijd 157 posts gemaakt. Hababam is nooit echt mijn type forum geweest.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:00 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
hahahahadank ken ik je niet
maar ben dan ook zo'n 2 jaar niet op geweest tussendoor
Jij bent dus de enige die op chatnu heeft gezeten? Dus voortaan als het over chatnu gaat, gaat het over jou?quote:
Je mag mijn DNA wel hebbenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:58 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik probeerde daar Turken te hosselen voor een DNA test.
Nog iemand die er zo over denkt, maar hey kendimi begenmisimquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:02 schreef Ambipur het volgende:
Chatnu is toch nu de plek om chicks te hosselen voor raamwerk?
xminator, je hoeft geen professor te zijn om te zien dat je mij belachelijk probeert te maken. Je vraagt eerst 'zit je op hababam' vervolgens begin je hababam-chatnu etc. af te kraken.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:03 schreef xminator het volgende:
[..]
Jij bent dus de enige die op chatnu heeft gezeten? Dus voortaan als het over chatnu gaat, gaat het over jou?![]()
Heb je ook op badoo en turkishplace(page?) gezeten dan?
En FOK! is dat totaal niet.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:01 schreef xminator het volgende:
Waar staat dat ik het over hun forum heb, waarom voel je je persoonlijk aangevallen?
Habbam is relatie zoek plek net zoals chatnu, badoo, turkishplace etc.
Ik heb destijds veel op fora gezeten tussen mijn 14'de en 17de, op sommige was ik zelfs modquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:02 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik heb in ongeveer 6 jaar tijd 157 posts gemaakt. Hababam is nooit echt mijn type forum geweest.
Ik zat er ook op...... 9 jaar geleden geloof ik...quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:04 schreef xminator het volgende:
[..]
Nog iemand die er zo over denkt, maar hey kendimi begenmisim
Vooral de laatste dagen.quote:
Dat eerste was een grapje omdat je vorige keer zei van mn forum is weer up ik ben gone, achter de rest sta ik dat zijn allemaal bagger plekjes en is niet op jou persoonlijk gericht.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:05 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
xminator, je hoeft geen professor te zijn om te zien dat je mij belachelijk probeert te maken. Je vraagt eerst 'zit je op hababam' vervolgens begin je hababam-chatnu etc. af te kraken.
Ik ook. Ik zat op ChatNu vanaf mijn dertiende ofzo. Heb het nooit interessant gevonden totdat ik het forum ontdekte. Maar het forum daar is echt jaren dood. Het is ook toen geweest dat ik naar een ander forum zocht en mij op Hababam heb geregistreerd - maar heb mijn draai daar nooit kunnen vinden. Zoals ik het al zei, ik heb in 6 jaar tijd 150 posts gemaakt. Daarna fok! gevonden en nog een paar Engelse forums.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:05 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Ik heb destijds veel op fora gezeten tussen mijn 14'de en 17de, op sommige was ik zelfs mod![]()
Pas nadat die gesloten werden ben ik naar Hababam gegaan maar vond het ook nooit wat, daarom kwam ik er steeds op als ik niets te doen had.
Weet je wat het ergste is, Ambipur? Ondanks dat CN een hosselsite was, heb ik er nooit iemand kunnen vinden. Vah vah halime.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:10 schreef Ambipur het volgende:
Laat dat meisje eens met rust hey met dat gedoe om chatnu etc. alsof ze naakt op straat heeft gelopen ofzo
Hier komt, althans uit dit topic wel serieuze relaties tot stand. Daar was het voornamelijk seksueele handelingen meer niet.quote:
Ik volg behalve Fok geen fora meer(en een paar gamefora als ik met een spel begin, om informatie te verzamelen), Engelse zijn wat te hoog gegrepen voor mijquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:09 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik ook. Ik zat op ChatNu vanaf mijn dertiende ofzo. Heb het nooit interessant gevonden totdat ik het forum ontdekte. Maar het forum daar is echt jaren dood. Het is ook toen geweest dat ik naar een ander forum zocht en mij op Hababam heb geregistreerd - maar heb mijn draai daar nooit kunnen vinden. Zoals ik het al zei, ik heb in 6 jaar tijd 150 posts gemaakt. Daarna fok! gevonden en nog een paar Engelse forums.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:11 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Weet je wat het ergste is, Ambipur? Ondanks dat CN een hosselsite was, heb ik er nooit iemand kunnen vinden. Vah vah halime.
Daar doel ik mee op hababam, heb geen ervaring met chatnu of turkishplace.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:11 schreef xminator het volgende:
[..]
Hier komt, althans uit dit topic wel serieuze relaties tot stand. Daar was het voornamelijk seksueele handelingen meer niet.
Naakt over straat lopen is eigenlijk nog lang zo gek niet als boordevol enthousiasme met het schuim op je mondhoeken over straat rennen met een wit laken met daarop het bloed van je dochter zodat de buren kunnen zien dat zij als maagd het huwelijk in is gegaanquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:10 schreef Ambipur het volgende:
Laat dat meisje eens met rust hey met dat gedoe om chatnu etc. alsof ze naakt op straat heeft gelopen ofzo
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:15 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Naakt over straat lopen is eigenlijk nog lang zo gek niet als boordevol enthousiasme met het schuim op je mondhoeken over straat rennen met een wit laken met daarop het bloed van je dochter zodat de buren kunnen zien dat zij als maagd het huwelijk in is gegaan![]()
![]()
Wat?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:15 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Naakt over straat lopen is eigenlijk nog lang zo gek niet als boordevol enthousiasme met het schuim op je mondhoeken over straat rennen met een wit laken met daarop het bloed van je dochter zodat de buren kunnen zien dat zij als maagd het huwelijk in is gegaan![]()
![]()
Niet waar ik vandaan kom, hoor.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:17 schreef Ambipur het volgende:
[..]![]()
Vroeger........ Vroegah, hing je het laken buiten, met het bloed... Of het laken werd in een tepsi gezet en dan werd er geld op gegooid.
In Nederland heb ik het weleens gezienquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:17 schreef Ambipur het volgende:
[..]![]()
Vroeger........ Vroegah, hing je het laken buiten, met het bloed... Of het laken werd in een tepsi gezet en dan werd er geld op gegooid.
Ik ben dom.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:18 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
In Nederland heb ik het weleens gezien![]()
Ik geloof je niet.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:18 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
In Nederland heb ik het weleens gezien![]()
Emirdag is een achterlijk boerengat, maar zó achterlijk? Nee.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:20 schreef Ambipur het volgende:
Hoi!
Ik ken iemand, die zegt dat het in Emirdag er zo aan toe ging..
Is hier iemand Emirdagli die het even kan bevestigen?
Inderdaad. Het enige wat ik heb gehoord is dat de bruid het laken bewaard, maar het aan niemand laat zien.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:19 schreef Eagle_99 het volgende:
Ik heb trouwens zoiets nooit gezien noch gehoord in een redelijk conservatieve plek als Kastamonu
Nee ik ben serieus, het waren Turken (spraken Turks) uit de straat maar ik kende ze verder niet.quote:
Dus jij hebt het laken gewoon gezien met een bloedvlek?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:22 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Nee ik ben serieus, het waren Turken (spraken Turks) uit de straat maar ik kende ze verder niet.
Volgens een kennis van mij zouden het Turkse zigeuners kunnen zijn, hij kende het gebruik niet uit zijn dorpje.
Leuk plaatje. En zo waar ook, wij hebben het zoveel makkelijker.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:22 schreef Bilge het volgende:
[ [url=http://foto.ekolay.net/images/galeri2/galeri_7920/[3]2582008134947_7920.jpg]afbeelding[/url] ]
Voor vrouwen is het leven zoveel makkelijker.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:22 schreef Bilge het volgende:
[ [url=http://foto.ekolay.net/images/galeri2/galeri_7920/[3]2582008134947_7920.jpg]afbeelding[/url] ]
Voor vrouwen is het leven zoveel makkelijker.
Ja, volgens mij was het nep want zoveel bloed een vrouw toch niet? Zo jong was de bruid nietquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:23 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dus jij hebt het laken gewoon gezien met een bloedvlek?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |