Auwquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Van jou snap ik het!!
Van Faxie niet
Als ik vrouw was geweest, zou ik je datenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
Da's nou de beste tip die ik ben tegengekomen op Fok
Geen.. maar voel ik me goed bijquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat voor cijfers moet jij in je priveleven behalen dan?
Fax wil niet daten met mijquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:29 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Als die vrouwen hier nou eens met hem zouden daten in plaats van om het hardst roepn dat ze niet snappen dat hij nog single is
Nee, ik ga gewoon geen dubbelzinnige opmerking makenquote:
Fax is wel typhuslekker hoorquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik snap het wel. er zal vast iets grandioos mis met hem zijn.
Nope helaasquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Geen verstand van die andere dingen dan?
Als, als, als....quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Als ik vrouw was geweest, zou ik je daten
Dan moet er iets anders grandioos mis met hem zijn.quote:
Bedoel je volledig? Of in bh? Of inkijk?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja? Wie is de laatste die je boobies heeft gezien?
Onzeker?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dan moet er iets anders grandioos mis met hem zijn.
Wat is er grandioos mis met jou?quote:
quote:
Hoe is je buikje?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:32 schreef Evie het volgende:
[..]
Geen.. maar voel ik me goed bij![]()
mijn boobs<-- die zien er iig wel goed uit
maar de rest
Subtiel, jij bent het nooitquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Wat is er grandioos mis met jou?
Goed punt hier, +1 hiervoor. En natuurlijk de gebruikelijk probs en kudos.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:29 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Als die vrouwen hier nou eens met hem zouden daten in plaats van om het hardst roepn dat ze niet snappen dat hij nog single is
Volledig.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:32 schreef Evie het volgende:
[..]
Bedoel je volledig? Of in bh? Of inkijk?
Houden zoquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja sorry, je bent niet mijn type ben ik bang
Bijvoorbeeld. Ik knap daar sowieso op af, ik weet niet hoe het met de andere dames zit, maar macho's trekken aanquote:
quote:
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja sorry, je bent niet mijn type ben ik bang
Dat zal het zijnquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dan moet er iets anders grandioos mis met hem zijn.
Zelfs ik voelde hem nog branden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |