Tegenvallertje dit, Samzz. Zou hij gay zijn geworden door jou?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij is een homofiele danser. Wel breakdance, dat dan nog wel.
Weet ik veel.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tegenvallertje dit, Samzz. Zou hij gay zijn geworden door jou?
Nooit.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Damn.
Dat was intensief onderzoeken van die jongen.
[..]
Je mag het wel toegeven hoor.
Zusjequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:46 schreef MissExpert het volgende:
Jullie raden nooit met wie ik de eerste sexuele ervaring had
Je oma?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:46 schreef MissExpert het volgende:
Dit ... Hoewel, vochtig enz.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:44 schreef Samzz het volgende:
Ik vind grot echt zo'n denigrerend woord he. Wie dat ooit heeft verzonnen.
je moederquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:46 schreef MissExpert het volgende:
Nee, zullen we nooit raden. Ach, wat jammer. Zal dat geheim nooit aan ons onthuld worden.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:46 schreef MissExpert het volgende:
een holbewonerquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:44 schreef Samzz het volgende:
Ik vind grot echt zo'n denigrerend woord he. Wie dat ooit heeft verzonnen.
goed zo...twee vrouwen is leuk,maar een vrouw kan geen man vervangen......en zo wel...heeft die man niet zijn best gedaanquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:45 schreef MissExpert het volgende:
Vanilla : het was geen onaangenaame ervaring kan ik je zeggen. Al ben ik nooit met de vrouwen doorgegaan..
+1 voor jou!.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:47 schreef vanillaforlife het volgende:
[..]
goed zo...twee vrouwen is leuk,maar een vrouw kan geen man vervangen......en zo wel...heeft die man niet zijn best gedaan
quote:
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:47 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Zus in een keer goed. Waren toch benieuwd wat die natte vochtige plek tussen ons benen was
dat hoor je dus best vaak...quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:47 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Zus in een keer goed. Waren toch benieuwd wat die natte vochtige plek tussen ons benen was
Pardon? Ooit aan lesbiennes gedacht?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:47 schreef vanillaforlife het volgende:
[..]
goed zo...twee vrouwen is leuk,maar een vrouw kan geen man vervangen......en zo wel...heeft die man niet zijn best gedaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |