ja dat is een normaal verschijnsel bij een zwangerschap. Ook in het begin. En het wordt er niet veel beter opquote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:18 schreef Spirit82 het volgende:
Gefeliciteerd Zolena!
Enf, heel veel sterkte
Suikertante beterschap! Zwanger zijn is al niet helemaal lekker en dan ook nog zo ziek zijn.. bleh.
Ik heb nog een vraagjeSinds een week ongeveer (ben nu kleine 10 wk dus kan niet aan het kind liggen) heb ik last van benauwdheid en kortademigheid. Gisteren stukje gewandeld en tussendoor kletsen met vriend en ik was bekaf en aan het hijgen als een gek toen we thuis kwamen. Nou is mijn conditie helemaal niet zo beroerd, dus ik snap er niks van. Komt dit iemand bekend voor?
1 januari ja. Maar ik zet in op 28 december.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:27 schreef rebel-angel het volgende:
enf heel veel succes![]()
voor alle mijlpalen
en beterschap voor iedereen die ziek is
en heeeey estrys leuk weer wat van je te horen![]()
en altijd fijn als je weer beter in je vel zit.
heb me vaak afgevraagd hoe het met je zou zijn, is je datum nog 1 januari gebleven ?
en belle veel plezier in de efteling
Morgen baby!!!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:44 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Nog meer mijlpalen vandaag![]()
Estrys fijn dat je nu weer beter in je vel zit! Ik vroeg me al af waar je was! En een zusje voor SebLeuk!!
Spirit ik geloof dat het inderdaad wel normaal is! Ik heb ook even een tijdje nodig gehad in het begin om weer fatsoenlijk te kunnen hardlopen zonder gehijg. Je lichaam moet zich toch aanpassen aan de veranderingen.
Net voor de laatste keer weg uit het ziekenhuis gegaan zonder baby! Toch ook best wel iets van een mijlpaal na 10 weken iedere dag ziekenhuis. Het eind is in zicht en wat ben ik daar blij om!
Nu eens aan mijn to do list beginnen voor vandaag!
Mag je niet thuiswerken? Of kan dat met jouw beroep niet? Ik moet soms ook erg ver reizen en mag dat nu absoluut niet van mijn arboarts. Moet gewoon verplicht lekker chill thuiswerkenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:20 schreef Kyara het volgende:
Enf, succes!
Suiker, beterschap
Klumsy, 20 wekenOpgelucht dat je nu de weken voorbij bent waarin je van Roan en Senna bent bevallen?
Estrys, welkom terug! En wat leuk een meisje!
Spirit, die kortademigheid heb ik ook. Inderdaad herkenbaar
FTA, spannend morgen!
Hier vanochtend naar de fysio geweest. Klachten zijn inderdaad herkenbaar als bekkenklachten. En ook heel logisch doordat mijn lijf nog niet ontzwangerd was toen er meteen tweelingzwangerschap overheen kwam. Oefeningen en tips gehad om op kantoor de dag door te komen. Verder het advies gekregen om me aan te melden voor Zwangerfit om zo mijn conditie iets op te krikken en te zorgen dat ik de laatste weken ook door kom. En ik moet een preventief gesprek aanvragen bij de arboarts ivm de belastbaarheid of zoiets. Omdat ik ook met flinke reistijd zit, heeft ze geadviseerd om 6 uur per dag te gaan werken. En volgende week terugkomen en dan mag ik wel uit de kleren.
Nee, 4 maanden ouderschapsverlof.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:14 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
FTA, wat spannend! Ik duim dat morgen alles goed gaat en goed is
Estrys, fijn je weer te zien! En wow, heb je al je vakantie gespaard voor extra verlof? Heerlijk zeg!
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:40 schreef freecell het volgende:
Oeh, het is weer flink spannend hier!
Niet gespuugd vandaag tot nu toe1-0 voor de medicijnen! Voelt een stuk beter!
Echt wulquote:
Proficiat!!!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:29 schreef Enfermera het volgende:
Om 15:41 is onze dochter M.anouk M.arijke geboren! We maken het goed, verdere details volgens later ^^
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |