abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117805874
Heel veel succes Enf :%

*O* voor alle mijlpalen

Klumsy ik zal mijn best doen hem nog ff binnen te houden :D

Beterschap suikertante :*

Twinkle 37w al weer! Veel plezier op de shoot.
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_117806041
Enf, succes! :*

Hurray voor de mijlpalen *O*

Suiker, beterschap :*

Ik ga zo bij mijn schoonzusje langs.
  woensdag 10 oktober 2012 @ 10:27:48 #103
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_117806156
enf heel veel succes ^O^

*O* voor alle mijlpalen
en beterschap voor iedereen die ziek is

en heeeey estrys leuk weer wat van je te horen :)
en altijd fijn als je weer beter in je vel zit.
heb me vaak afgevraagd hoe het met je zou zijn, is je datum nog 1 januari gebleven ?

en belle veel plezier in de efteling :)
W
Z
E
pi_117806226
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 10:18 schreef Spirit82 het volgende:
Gefeliciteerd Zolena! *O*
Enf, heel veel sterkte :*
Suikertante beterschap! Zwanger zijn is al niet helemaal lekker en dan ook nog zo ziek zijn.. bleh.

Ik heb nog een vraagje :@ Sinds een week ongeveer (ben nu kleine 10 wk dus kan niet aan het kind liggen) heb ik last van benauwdheid en kortademigheid. Gisteren stukje gewandeld en tussendoor kletsen met vriend en ik was bekaf en aan het hijgen als een gek toen we thuis kwamen. Nou is mijn conditie helemaal niet zo beroerd, dus ik snap er niks van. Komt dit iemand bekend voor?
ja dat is een normaal verschijnsel bij een zwangerschap. Ook in het begin. En het wordt er niet veel beter op :P
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_117806236
Spirit ik verbaasde me er ook enorm over in wat voor belachelijk snel tempo mijn conditie naar beneden ging :{ .. Ik geloof dat ik met 10 weken (jouw termijn dus zie ik nou) al moest stoppen met behendigheid wat wij echt heel fanatiek doen met onze hond. Normaal pakte ik op kantoor altijd de vier trappen naar mijn afdeling. En eigenwijs als ik ben, ben ik dat ook blijven doen (want ik was bang dat de lift stil zou komen te staan :') ). Om vervolgens hijgend boven aan te komen.

Ik denk dat het wel belangrijk is om je te blijven bewegen, zodat je toch dat kleine beetje conditie behoudt wat je dan nog hebt. Maar het is iets wat ik volledig herken en wat volgens mij ook niet echt raar is.

Ik kom hier de laatste tijd ook geregeld een overduidelijk zwangere vrouw al hardlopend tegen als ik een klein stukje met hond waggelde. Ik dacht iedere keer: men hoe doet ze dat? :o

Estrys welcome back :D ... Ik heb het al eerder gezegd maar ik blijf bewondering houden voor de zwangere moeders onder ons hoor .. met zo''n kleintje erbij nog is het idd nog veeeeeeel moeilijker om je rust te pakken.
pi_117806265
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 10:27 schreef rebel-angel het volgende:
enf heel veel succes ^O^

*O* voor alle mijlpalen
en beterschap voor iedereen die ziek is

en heeeey estrys leuk weer wat van je te horen :)
en altijd fijn als je weer beter in je vel zit.
heb me vaak afgevraagd hoe het met je zou zijn, is je datum nog 1 januari gebleven ?

en belle veel plezier in de efteling :)
1 januari ja. Maar ik zet in op 28 december. :P
pi_117806554
Nog meer mijlpalen vandaag *O*

Estrys fijn dat je nu weer beter in je vel zit! Ik vroeg me al af waar je was! En een zusje voor Seb *O* Leuk!!

Spirit ik geloof dat het inderdaad wel normaal is! Ik heb ook even een tijdje nodig gehad in het begin om weer fatsoenlijk te kunnen hardlopen zonder gehijg. Je lichaam moet zich toch aanpassen aan de veranderingen.

Net voor de laatste keer weg uit het ziekenhuis gegaan zonder baby! Toch ook best wel iets van een mijlpaal na 10 weken iedere dag ziekenhuis. Het eind is in zicht en wat ben ik daar blij om!
Nu eens aan mijn to do list beginnen voor vandaag!
pi_117806676
Estrys daar ben je weer *O* Er was al een paar keer naar je gevraagd!!
Jullie ook een meisje nu dus. Veel meisjes de laatste tijd. Leuk hoor *O*
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_117806890
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 10:44 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Nog meer mijlpalen vandaag *O*

Estrys fijn dat je nu weer beter in je vel zit! Ik vroeg me al af waar je was! En een zusje voor Seb *O* Leuk!!

Spirit ik geloof dat het inderdaad wel normaal is! Ik heb ook even een tijdje nodig gehad in het begin om weer fatsoenlijk te kunnen hardlopen zonder gehijg. Je lichaam moet zich toch aanpassen aan de veranderingen.

Net voor de laatste keer weg uit het ziekenhuis gegaan zonder baby! Toch ook best wel iets van een mijlpaal na 10 weken iedere dag ziekenhuis. Het eind is in zicht en wat ben ik daar blij om!
Nu eens aan mijn to do list beginnen voor vandaag!
Morgen baby!!!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_117806942
FTA, ik vind het heel spannend voor jullie! Kun je de rust nog een beetje bewaren voor nu?
pi_117807369
FTA, wat spannend! Ik duim dat morgen alles goed gaat en goed is :*

Estrys, fijn je weer te zien! En wow, heb je al je vakantie gespaard voor extra verlof? Heerlijk zeg!
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  woensdag 10 oktober 2012 @ 11:17:58 #112
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_117807476
Wat fijn FTA dat het Grote Wachten bijna voorbij is *O*
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_117807705
*O* voor de mijlpalen!

Een meisje voor zillah en Estrys, leuk! O+

FTA, wat heerlijk dat het einde nu echt in zicht is. Heel veel succes morgen!

Veel zieken zeg.. Beterschap allemaal! :* Hier nog nergens last van, maar dat klop ik even af :')

Bellelena, veel plezier in de Efteling! Ik hou echt van de Efteling, kan niet wachten tot ik daar met onze frummel heen kan O+
pi_117809640
Enf, succes! :%

Klumsy, 20 weken *O* Opgelucht dat je nu de weken voorbij bent waarin je van Roan en Senna bent bevallen?

Estrys, welkom terug! En wat leuk een meisje!

Spirit, die kortademigheid heb ik ook. Inderdaad herkenbaar :Y

FTA, spannend morgen!

Hier vanochtend naar de fysio geweest. Klachten zijn inderdaad herkenbaar als bekkenklachten. En ook heel logisch doordat mijn lijf nog niet ontzwangerd was toen er meteen tweelingzwangerschap overheen kwam. Oefeningen en tips gehad om op kantoor de dag door te komen. Verder het advies gekregen om me aan te melden voor Zwangerfit om zo mijn conditie iets op te krikken en te zorgen dat ik de laatste weken ook door kom. En ik moet een preventief gesprek aanvragen bij de arboarts ivm de belastbaarheid of zoiets. Omdat ik ook met flinke reistijd zit, heeft ze geadviseerd om 6 uur per dag te gaan werken. En volgende week terugkomen en dan mag ik wel uit de kleren.
pi_117810047
quote:
17s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 12:20 schreef Kyara het volgende:
Enf, succes! :%

Klumsy, 20 weken *O* Opgelucht dat je nu de weken voorbij bent waarin je van Roan en Senna bent bevallen?

Estrys, welkom terug! En wat leuk een meisje!

Spirit, die kortademigheid heb ik ook. Inderdaad herkenbaar :Y

FTA, spannend morgen!

Hier vanochtend naar de fysio geweest. Klachten zijn inderdaad herkenbaar als bekkenklachten. En ook heel logisch doordat mijn lijf nog niet ontzwangerd was toen er meteen tweelingzwangerschap overheen kwam. Oefeningen en tips gehad om op kantoor de dag door te komen. Verder het advies gekregen om me aan te melden voor Zwangerfit om zo mijn conditie iets op te krikken en te zorgen dat ik de laatste weken ook door kom. En ik moet een preventief gesprek aanvragen bij de arboarts ivm de belastbaarheid of zoiets. Omdat ik ook met flinke reistijd zit, heeft ze geadviseerd om 6 uur per dag te gaan werken. En volgende week terugkomen en dan mag ik wel uit de kleren.
Mag je niet thuiswerken? Of kan dat met jouw beroep niet? Ik moet soms ook erg ver reizen en mag dat nu absoluut niet van mijn arboarts. Moet gewoon verplicht lekker chill thuiswerken :7
Sarcasme. Herken het.
  woensdag 10 oktober 2012 @ 12:35:53 #116
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_117810081
FTA Spannend! En eindelijk ook idd, ik hoop mee dat alles gaat zoals het hoort en je heel gauw heerlijk kan gaan genieten van een kerngezond babietje :* :*

Kyara balen zeg -O- :*
Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
pi_117810385
Bella, *O* voor je 14 weken

Suikertante. Dat is wel erg beroerd zeg. Beterschap :*

Twinkle. Alweer meldplicht. Tijd gaat echt heel snel hoor.
Balen van je baggernacht.

Ik heb voor de verandering een keer doorgeslapen van half twaalf tot 5 uur. Ik was helemaal verbaasd dat dit nog mogelijk was. En ik heb vandaag en hele wakkere baby. Ze is vast blij en aan het vieren dat ik 25 weken ben vandaag

Estrys, wat leuk dat je een meisje krijgt. *O*
En alweer 28 weken ook. *O*
En nog maar een aantal weken werken en daarna genieten van een heerlijk lang verlof *O*

FTA, wat bijzonder dat je voor de laatste keer uit het ziekenhuis bent gegaan zonder baby O+
Succes met je to do list hoor :D

Kyara, jeetje zeg. Toch bekkenklachten. Sterke hoor. Hopelijk dat de oefeningen en de wat korte werkdag gaan helpen :*
  woensdag 10 oktober 2012 @ 12:52:13 #118
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_117810527
Kyara, bah, naar -O- Hoop dat je met deze 'instructies' en nadere behandeling de pijn onder controle kunt houden :*

Klums *O* Wat een goede mijlpaal vandaag!

En ook een *O* voor de andere mijlpalen :)

Enf!! Zet 'm op!

En verder ben ik het kwijt.

Hiero weer lekker misselijk sinds gistermiddag, ben er eerlijkgezegd wel een beetje klaar mee even. Voor het eerst dat ik me voor kan stellen dat je het zat kunt worden, dat gevoel heb ik eerder nooit ervaren. Ik zie nog steeds op tegen bevallen, maar ik zou het niet heel dramatisch meer vinden als deze baby ook met 38+nogwat zou komen, ofzo :P
3!
  woensdag 10 oktober 2012 @ 13:11:43 #119
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_117811023
Zo, update. Vanaf 6u begon t echt door te zetten na toucheren. Man, wat een pijn, rugweeen die niet weggingen tussendoor, samen met de moeheid werd ik gek. Om 9u weer getoucheerd, ze maakte er met wat wroeten 2cm van. Ik was het zat en had dat ook kenbaar gemaakt aan man en vriendin. Die zeiden dat ik graag pijnstilling wilde. Gelukkig kon dat. Int zh 3-4cm, vliezen gebroken om electrode te bevestigen. Uiteindelijk naar verkoever en ruggenprik gekregen, na nog wat weeen weggepuft te hebben.. Ik weet nu al niet meer hoe ik dat gedaan heb. Heb wat gegeten en zit nu lekker. Voel ze wel, maar wat een wondermiddel.. Had niet gedacht dat ik dit zou zeggen :@
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_117811109
Oh, je kleintje komt er echt aan!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_117811143
Enf groot gelijk! Heel veel succes!
  woensdag 10 oktober 2012 @ 13:16:20 #122
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_117811144
*O*
Succes!!!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_117811193
Enf, als het zo lang duur kan het je echt opbreken en dan is een ruggeprik inderdaad heel prettig. Maarrr, je kleintje komt er aan!!!! :% :% :%

Spriti, thuiswerken zou misschien wel 1 dag per week kunnen of zo maar is niet ideaal. Ook niet omdat moeder en baby dan ook thuis zijn.
  woensdag 10 oktober 2012 @ 13:19:00 #124
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_117811227
Enf. kan mij dat zo goed voorstellen, na een behoorlijke tijd weeën opvangen zal de pijn door de vermoeidheid ook gewoon veel moeilijker te handelen zijn. Fijn dat je een ruggenprik hebt kunnen krijgen en nu even wat bij kan komen. Je mini is gewoon echt onderweg!! Heel veel succes lieverd! :*
pi_117811293
Succes Enf!

En Kyara, dan misschien nog maar minder weken, want echt: het wordt snel zwaar. En je hebt thuis nog een kleine die je moet tillen, dat wordt al pittig genoeg.
Met een meidenkwartet
pi_117811645
Enfermera, heeeeel herkenbaar die trage start, klinkt als mijn eerste bevalling. Fijn dat je een ruggenprik hebt gekregen, je hebt je energie straks nog hard genoeg nodig! Succes!
pi_117811871
Oh Enf is bezig!! :o *O* Succes meis, fijn dat de pijnstilling goed bevalt. Bijna mama O+
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_117811923
Enf het is nu echt echt echt! Je mini komt eraan!!

En allemaal heel erg bedankt voor de beterschapswensen. Werd vanmorgen door een snikkende moeder gebeld: kat kwijt. Ik met m'n zieke hoofd in de auto gestapt en we hebben uiteindelijk een gat in een gipswand bij de buurvrouw moeten maken om de kat te redden. ):O Maar de kat is terecht, mijn moeder opgelucht en ik vind het nu wel extra fijn lekker thuis in pyjama te zijn. En geen ongelukjes gehad :@

Andere zieke meiden (of met bekkenpijn) ook beterschap! :*
pi_117812049
Zonder bij te lezen zie ik dat Enf nu toch echt bezig is. Succen meid, hopelijk heb je, je kleintje snel ik je armen.

[ Bericht 0% gewijzigd door As1981 op 10-10-2012 14:08:55 ]
pi_117812133
Succes Enf!!! Je baby komt eraan O+
Tralalalaaa
pi_117812352
Succes straks Enf! :% :%

FTA jij moet morgen! *O*
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_117812496
Oh nee, vergat ik het bijna FTA! Ik wilde jou ook nog een rustige fijne ontspannen laatste dag wensen!!

[ Bericht 13% gewijzigd door Suikertante op 10-10-2012 16:57:19 ]
  woensdag 10 oktober 2012 @ 14:38:44 #133
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_117813939
Enfermera it giet oan! Succes!! :*
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
  woensdag 10 oktober 2012 @ 15:03:52 #134
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_117814838
Succes Enfermera! *O*
A grand adventure has begun.
  woensdag 10 oktober 2012 @ 15:21:36 #135
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_117815463
F5 F5 F5
pi_117815574
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 11:14 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
FTA, wat spannend! Ik duim dat morgen alles goed gaat en goed is :*

Estrys, fijn je weer te zien! En wow, heb je al je vakantie gespaard voor extra verlof? Heerlijk zeg!
Nee, 4 maanden ouderschapsverlof.

Succes enfermera *O*
pi_117815709
Enf je wordt gewoon mama! :D :D :D
Okay wel aan de ruggeprik lees ik .. Lekker boeie, daar zijn die dingen voor! Niks geks aan.
You go girl!! Heel veel succes! :% :% :%

Kyara stapje terug .. Lijkt me inderdaad niet geheel onverstandig gezien jouw situatie. Buhh en bekkenklachten, en je moet nog effe mee .. Veel succes meis! :*
Hoop dat de fysio je wel iets van verlichting kan geven.

Incan misselijk ... Ook niet cool :{ .. Sterkte wijffie!

En FTA jij hebt misschien morgen je kleintje ook al :D
Eindelijk wordt dat stomme wachten en die onzekere tijd beloond. Ik wil je alvast ontzettend alle succes van de wereld wensen en ik hoop zo dat het allemaal toch goed komt :)
  woensdag 10 oktober 2012 @ 15:34:21 #138
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_117815941
Enf! Zet em op! :%

FTA, laatste keer CTG zonder baby, morgen hopelijk je kleintje! Ik hoop echt dat je al en cm of wat hebt kunne sprokkelen :*
pi_117816610
Ohja en FTA ook veel succes morgen!
Tralalalaaa
  woensdag 10 oktober 2012 @ 16:17:56 #140
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_117817736
Fta heel veel succes morgen ^O^
en ik hoop dat alles gewoon goed is
W
Z
E
pi_117818652
Oeh, het is weer flink spannend hier!

Niet gespuugd vandaag tot nu toe O+ 1-0 voor de medicijnen! Voelt een stuk beter!
pi_117818686
FTA alvast heel erg veel succes gewenst voor morgen O+
pi_117819366
Benieuwd naar Enf nu O+ Zet 'm op meid! :D *O*

FTA, heel veel succes morgen :Y O+

Free, fijn dat de medicijnen zo goed werken :)
pi_117819559
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 16:40 schreef freecell het volgende:
Oeh, het is weer flink spannend hier!

Niet gespuugd vandaag tot nu toe O+ 1-0 voor de medicijnen! Voelt een stuk beter!
*O* Wat fijn!
pi_117819838
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 17:02 schreef Logician het volgende:

[..]

*O* Wat fijn!
Echt wul O+
Even afwachten of het goed blijft gaan, maar tot 17:00 niet gespuugd is al zeker 2 maanden niet voorgekomen...
pi_117820252
Free ik hoop het zo voor je :*

Ghe was even het zwangerschap & geboorte topic aan het lezen van toen ik zwanger was van de jongste.. was alweer even helemaal vergeten hoe snel dat toen ging.. 1u 50min :X

Ook een opmerking in het topic daar voor van iemand dat de kleine er vast uit wou voordat mama weer 20km ging fietsen, zie ik mezelf nu bijna 10jr later echt niet doen _O-

O+ Zwangerschap en geboorte deel 3 O+ Sentimenteel O+

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 10-10-2012 17:21:46 ]
  woensdag 10 oktober 2012 @ 17:29:07 #147
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_117820592
Om 15:41 is onze dochter M.anouk M.arijke geboren! We maken het goed, verdere details volgens later ^^ O+
I never look back, darling. It distracts from the now.
  woensdag 10 oktober 2012 @ 17:30:13 #148
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_117820638
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 17:29 schreef Enfermera het volgende:
Om 15:41 is onze dochter M.anouk M.arijke geboren! We maken het goed, verdere details volgens later ^^ O+
Proficiat!!!
pi_117820689
Hoera Enf, van harte gefeliciteerd, twee M'en! O+
En nu genieten *O*
  woensdag 10 oktober 2012 @ 17:31:33 #150
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_117820703
O+ gefeliciteerd O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: