Die had ik niet gevolgdquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:17 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Gisteren iedereen klagen over de tussentoets.
Het was echt allemaal 1 stapje denkwerk, vrijwel direct verteld in hoorcolleges en werkgroepen.
Ja, 15 vragen, grootste deel de juiste/onjuiste stelling uitkiezen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:18 schreef Ryon het volgende:
[..]
Die had ik niet gevolgdwel de vrijstelling binnen gekregen. Is het nog steeds mc?
Vergeet onze vriendin sanasoufi nietquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:39 schreef Paxcon het volgende:
Valt het jullie ook op dat er hier (vrijwel) NOOIT vrouwen posten?
Patsen met je HEAO papiertje?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:24 schreef Yreal het volgende:
[..]
ik bedoel, ik wil het alleen maar om te patsen. Dat fiscaal recht papiertje is belangrijker
Kan ik hier niet gewoon de enige hater zijn? Wat is deze?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:40 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Patsen met je HEAO papiertje?
*Rent en schuilt*
Iedereen is hier een verkapte hater.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:42 schreef eriksd het volgende:
[..]
Kan ik hier niet gewoon de enige hater zijn? Wat is deze?
Je reactie duurde te lang dus ik heb 'm op me genomen. Geeft niet, hij wordt automatisch aan jou toegerekend. Ik vind dat jij mij een impliciete volmacht hebt gegeven die wel duidelijk is naar de andere partijen in dit topic.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:42 schreef eriksd het volgende:
[..]
Kan ik hier niet gewoon de enige hater zijn? Wat is deze?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben over het algemeen heel vergevingsgezind ingesteld.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:43 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Iedereen is hier een verkapte hater.
haha nu je het zegt ja!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:39 schreef Paxcon het volgende:
Absoluut niet. Ik ben geloof ik een beetje verwend geraakt door het vrijwillige karakter van het onderwijs dat de uva biedt.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:55 schreef H-D het volgende:
[..]
En ik heb hetzelfde schema en ritme als jij ofzo? Want iedereeen doet natuurlijk alles zoals jij.
Ik sta liever vroeg op en eerder klaar en dat ik dan daarna nog eea kan doen dan andersom. Heeft niks met middelbare school te maken. Gewoon met voorkeur. Of wil je gewoon impliceren dat ik niet volwassen ben ofzo?
Zolang die Kluwerbundels er maar in blijven staanquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:52 schreef eriksd het volgende:
Ik kreeg overigens het verzoek van een aantal oud-Wo rechtenstudenten om de OP eens op te schonen. Is het een idee - behoudens de usual suspects die ik hier vaak zie posten - de boel leeg te maken?
Best wel gek gezien het feit dat 2/3 bij ons zowat vrouw is.. maar FOK! is ook niet zo'n vrouwvriendelijk forumquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:39 schreef Paxcon het volgende:
Ik vind het best. Veel mensen vinden het volgens mij wel interessant om op het forum als universitair student te boek te staan, om vervolgens nooit meer terug te komen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:52 schreef eriksd het volgende:
Ik kreeg overigens het verzoek van een aantal oud-Wo rechtenstudenten om de OP eens op te schonen. Is het een idee - behoudens de usual suspects die ik hier vaak zie posten - de boel leeg te maken?
Go your hallway.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:52 schreef eriksd het volgende:
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:57 schreef eriksd het volgende:
Vrouwen op fok zijn ook haters, zo heb ik mogen ondervinden.
Lijkt me primaquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:52 schreef eriksd het volgende:
Ik zette net Boterbartje in de OP en verwonderde me over het enorme aantal mensen dat er in staat dat ik echt tijden niet heb gezien.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:52 schreef eriksd het volgende:
Ik sprak laatst iemand die deed de advocatenopleiding....op het mboquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:19 schreef Tchock het volgende:
ik moest gister werken met iemand die mbo politieopleiding deed en die 'wist wel hoe lastig rechten was, want wij hebben het ook'Later vroeg ze of ik echt artikelen moest lezen
Net als HBO studenten die het vak 'rechten' hebbenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:19 schreef Tchock het volgende:
ik moest gister werken met iemand die mbo politieopleiding deed en die 'wist wel hoe lastig rechten was, want wij hebben het ook'Later vroeg ze of ik echt artikelen moest lezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |