Misschien keek je net in de weken van de herfstvakantie, dan is het natuurlijk allemaal een stuk duurder.quote:Op dinsdag 24 september 2013 08:22 schreef Bayswater het volgende:
Het viel mij op dat in november de hotelprijzen vergeleken met oktober flink goedkoper waren (minder dan de helft bij dat hotel van ons).
Eerste weekend van november is ook nog duur, daarna halveren de prijzen bijna en de rijen hopelijk ook.quote:Op dinsdag 24 september 2013 08:37 schreef Blik het volgende:
[..]
Misschien keek je net in de weken van de herfstvakantie, dan is het natuurlijk allemaal een stuk duurder.
Sowieso heb je in Trastevere een heleboel authentieke Italiaantjes zitten met heerlijk eten voor prima prijzenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:21 schreef louter_genieten het volgende:
ben vorig jaar eind november in Rome geweest.. Had 22 graden met zon en nergens een wachtrij heerlijke stad! ga eten bij da enzo in trastevere jum!
Ha! ik zie dat ook jij dit zaakje hebt ontdekt. Leuk.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:21 schreef louter_genieten het volgende:
ben vorig jaar eind november in Rome geweest.. Had 22 graden met zon en nergens een wachtrij heerlijke stad! ga eten bij da enzo in trastevere jum!
Twee keer op Campo dei Fiori geweest, een keer met een marktje en een keer 's avonds maar toen hadden we de verkeerde tent gekozen. Voor mijn gevoel ook iets te toeristisch daar die dag met scholieren. Tussen Piazza Navona en Pantheon en aan de andere kant van Piazza Navona was het een leuk Italiaans sfeertje 's avonds. Ook omdat het aantal buitenlandse toeristen in verhouding in november niet zo hoog is.quote:Op maandag 18 november 2013 23:36 schreef bloodymary1 het volgende:
Klinkt geweldig! En wat een heerlijke menukaart, dat restaurantje ga ik onthouden voor als ik er weer eens kom. Als je bij Navona zat ben je ook vast op het Campo dei Fiori geweest, dat vind ik 's avonds ook zo'n heerlijk plein.
En over die muziek gesproken, de laatste keer dat we er waren vonden we een cafeetje in Trastevere, waar ze de hele avond Muse, Editors, Placebo etc. draaiden. Heerlijk!
Wow, dan kan je net van station naar vaticaanstad en weer terug!quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:34 schreef Fogel het volgende:
Ik ben een paar weken geleden voor het eerst in Rome geweest. Had maar ca twee uur de tijd, dus ik ben als een Japanner in hoog tempo de stad doorgesjouwd om in ieder geval wat hoogtepunten te zien.
Ik ga zeker nog een keer terug om het allemaal eens rustigaan te bekijken
Wat is er nou weer mis met Gela! Prachtige elektriciteitscentrale en olieraffinaderijen.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:13 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Twee keer op Campo dei Fiori geweest, een keer met een marktje en een keer 's avonds maar toen hadden we de verkeerde tent gekozen. Voor mijn gevoel ook iets te toeristisch daar die dag met scholieren. Tussen Piazza Navona en Pantheon en aan de andere kant van Piazza Navona was het een leuk Italiaans sfeertje 's avonds. Ook omdat het aantal buitenlandse toeristen in verhouding in november niet zo hoog is.
Gaan we hier thuis een traditie van maken, in november met zijn tweeën naar een Italiaanse stad zonder kind. Jij hebt vast nog een paar tips voor zuidelijk gelegen steden als Italiëfanaat.( en niet met Gela aankomen
)
Wij hebben gewoon daar geboekt. Niet gelijk bij de eerste de beste stand boeken. Even wat marktwerking toepassen. En op een briefje krijgen wat de afgesproken prijs is, want ook daar zitten er boeven bij.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:40 schreef Happel het volgende:
Hoi dan, ik ga vrijdag naar Rome voor het weekend. Heeft iemand ervaring met het online boeken van een taxi die je vanaf het vliegveld naar de plaats van bestemming brengt en vice versa?
Handbagage is inclusief. Site via tripadvisor gevonden. Goede referenties, dus heb er wel vertrouwen in.quote:Op woensdag 5 februari 2014 10:35 schreef JohnB52 het volgende:
En dan hopen dat al je bagage er ook in past:-)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |