Hoe bedoel je?quote:
Ze heeft 't zelf ook op FOK gezetquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:48 schreef Mystikvm het volgende:
Ik zou mijn dates via Fok nooit zomaar prijsgeven trouwens. Je weet nooit of het nog eens tegen je gebruikt gaat worden
Same here hoorquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:00 schreef Mystikvm het volgende:
Vooralsnog alleen maar leuke mensen, maar toch. Ik blijf liever discreet
Moet je voorstellen, dat mensen weten dat je met elkaar geneukt hebt, en dan steeds die grapjes erover aan moeten horen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Same here hoor
Genoeg ellende gezien hier op fok
Word je er elke keer weer aan herinnertquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:03 schreef Mystikvm het volgende:
Moet je voorstellen, dat mensen weten dat je met elkaar geneukt hebt, en dan steeds die grapjes erover aan moeten horen.
IIIIEEEUUWW!
Ik schaam me er niet voorquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:03 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Moet je voorstellen, dat mensen weten dat je met elkaar geneukt hebt, en dan steeds die grapjes erover aan moeten horen.
IIIIEEEUUWW!
Wacht maar tot jullie ooit ruzie krijgen, en er hier op Fok staat dat je een rare piemel hebt. Of dat je om je moeder roept bij het klaarkomen.quote:
Dat doet iedereen toch?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:07 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wacht maar tot jullie ooit ruzie krijgen, en er hier op Fok staat dat je een rare piemel hebt. Of dat je om je moeder roept bij het klaarkomen.
Dat zien we dan wel weer.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:07 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wacht maar tot jullie ooit ruzie krijgen, en er hier op Fok staat dat je een rare piemel hebt. Of dat je om je moeder roept bij het klaarkomen.
En bedankt he!!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:06 schreef ook_gek het volgende:
Ik heb nog geen leuke vrouwen op fok gezien, en ik zal nooit daten via fok.
Houd fok gescheiden van mijn sociaal / prive leven
Dat hoopte ik ook te doen na een paar laatste meets.. is me niet geluktquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:06 schreef ook_gek het volgende:
Houd fok gescheiden van mijn sociaal / prive leven
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:43 schreef Myraela het volgende:
Ik hoor voor half 1 of ik morgen mag pitchen voor mijn project, anders ben ik niet toegelaten. Ik heb nog niets gehoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |