quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:51 schreef Metalfrost het volgende:
Had je een topic gemaakt met meer inhoud en een uitnodigend vraagstuk om een discussie te starten, dan was het iets geweest. Dit lijkt meer op een ordinaire linkdump.
Wat anders als de eigenaar hem niet goed op kan voeden?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:52 schreef Dimens het volgende:
Er is misschien wel een rede dat die hond dat kind aanviel. Moet die hond dan maar meteen dood?
dan is het een ander verhaal. Maar ga dat maar eens bewijzen. Het gebeurd ontzettend vaak dat kinderen worden aangevallen door een hond en daar heeft de hond meestal een goede rede voor.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:55 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Wat anders als de eigenaar hem niet goed op kan voeden?
De asielen zitten vol, dus daar een hond dumpen lijkt me geen goed plan.
Jij slaat wel ff een doorgedraaide rottweiler van 60kg dood hequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:00 schreef GizartFRL het volgende:
Laat ik voorzichtig stellen.
Mocht mijn kind ooit gebeten worden door een hond ( en mijn kind lokte het niet uit) dan is dat het laatste wat die hond gebeten heeft.
Een welgemikte schop onder het middenrif (lees longen) en iedereen kan een hond de baas, ongeacht welke hond.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:03 schreef Plantagehouder het volgende:
[..]
Jij slaat wel ff een doorgedraaide rottweiler van 60kg dood he
Ja.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:52 schreef Dimens het volgende:
Er is misschien wel een rede dat die hond dat kind aanviel. Moet die hond dan maar meteen dood?
Nee. Uiteraard niet ff. Dat zijn flink sterke dieren.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:03 schreef Plantagehouder het volgende:
[..]
Als je dat beest vol in z'n muil schopt laat i wel los hoor.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:03 schreef Plantagehouder het volgende:
[..]
Niks te ver. Nu loopt er daar een rotweiler rond die denkt dat als je zo'n klein mensje beethapt, iedereen leuk meespeelt.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:04 schreef Vaseline_ het volgende:
Hond afmaken vind ik ook te ver gaan, eigenlijk moeten dat soort mensen als een soort boete meedoen aan een rehabiliteringsprogramma met hun hond.
Ja oud nieuws Rambo.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:05 schreef StormS.A het volgende:
zoals ceasar gisteren zei bij een onderzoek is gebleken dat de pitbulls het ergste zijn wij vrezen het meeste voor de pitbull niet gek als wij zelf hondengevechten gaan uitvoeren met deze honden en ze gaan slaan en stampen enz... logisch dat zo een dier gek wordt.!!!
hier zie je het tegenovergesteld zoals het hoort en wel kan
[ afbeelding ]
Mensen zijn ook in staat om elkaar dood te schoppen dus dan is een hond ook nog wel mogelijk.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:03 schreef Plantagehouder het volgende:
[..]
Ja, en wiens schuld is dat? Mja, in dit filmpje word het meisje ook niet even 'gebeten' maar echt meegesleept ook nog en niet losgelaten terwijl ik nog zie dat iemand een beuk op het hoofd van die hond geeft. Dan denk ik ook niet dat er nog veel aan te doen is. Blijft wel een trieste zaak zoiets.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:07 schreef Kiegie het volgende:
[..]
Niks te ver. Nu loopt er daar een rotweiler rond die denkt dat als je zo'n klein mensje beethapt, iedereen leuk meespeelt.
Weg ermee.
Ik denk dat je daarna een agressieve Marrokaan op je dak hebt. Dan liever een 60kg zwaar agresieve rotweiler op mijn dak.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:04 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Een welgemikte schop onder het middenrif (lees longen) en iedereen kan een hond de baas, ongeacht welke hond.
Even daargelaten of je de kans krijgt om die schop uit te delen
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:07 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Ik denk dat je daarna een agressieve Marrokaan op je dak hebt. Dan liever een 60kg zwaar agresieve rotweiler op mijn dak.
Vrijwel elke hond wat met kinderen omgaat, valt er wel eens een aan. Heeft de hond van mijn jeugd ook gedaan toen een kind stenen baar hem aan het gooien was. Hond was ontzettend vriendelijk tot dat moment en heeft hem het ziekenhuis in gebeten.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja.
Als mijn hond om welke rede dan ook een kind zou aanvallen zou ik dat wel doen.
Gelukkig is mijn hond wel opgevoed.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:07 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Ik denk dat je daarna een agressieve Marrokaan op je dak hebt. Dan liever een 60kg zwaar agresieve rotweiler op mijn dak.
Er mag geen reden zijn dat die hond een kind aanvalt, wat het kind ook doet. Je weet nooit wat een kind doet, want die zijn nou eenmaal onvoorspelbaar. De hond hoort zo opgevoed zijn dat hij dat kind met rust laat.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:52 schreef Dimens het volgende:
Gek he ?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:10 schreef Dimens het volgende:
[..]
Vrijwel elke hond wat met kinderen omgaat, valt er wel eens een aan. Heeft de hond van mijn jeugd ook gedaan toen een kind stenen baar hem aan het gooien was. Hond was ontzettend vriendelijk tot dat moment en heeft hem het ziekenhuis in gebeten.
Ouders wilde onze hond ook dood hebben, is gelukkig niet gebeurd.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:11 schreef Anthony9219 het volgende:
[..]
Er mag geen reden zijn dat die hond een kind aanvalt, wat het kind ook doet. Je weet nooit wat een kind doet, want die zijn nou eenmaal onvoorspelbaar. De hond hoort zo opgevoed zijn dat hij dat kind met rust laat.
Je bent bang voor honden.quote:
Nee, maar wilde het even benadrukken naar andere toe.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:13 schreef Dimens het volgende:
[..]
Er staat ook dat dit niet gek is en mijn hond geheel terecht dat kind aangevallen heeft.
Dat klopt, de baas moet m ook goed opvoeden. En als hij weet dat die hond zo reageert moet ie m niet naar de stad meenemen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:12 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]__!
Vergeet niet dat we het over een hond hebben he? Het is de verantwoordelijkheid van de BAAS en niet van de hond.
Je kan niet verwachten als hij aangevallen wordt (lees stenen op zich krijgt) dat hij niets doet. Honden die goed opgevoed zijn zullen vaak niets doen, er zijn echter altijd uitzonderingen. De baas moet de baas blijven. En in dit geval zou hij beter aangelijnd moeten zijn... Of de baas moet meer controle hebben over de hond, lees fysiek of niet.
Huh, bang voor honden? Ik? Ik ben opgegroeid met honden joh.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:12 schreef StormS.A het volgende:
[..]
Je bent bang voor honden.
Ik ben in tsjechie ooit gebeten door een herder. ik heb nu zelf een hond. ligt eraan hoe je ertegenover staat.
Bij ons in de straat loopt een vrouw met een labrador die ooit gebeten is de vrouw in questie draait om als ze andere honden ziet of loopt in ieder geval snel weg. FOUT FOUT FOUT! natuurlijk loop ik er extra heen laat de hond 2sec. snufellen en loop weer door.
Je zegt eigenlijk tegen de hond ja dat is fout andere honden kom snel weg. Kijk ik zal nooit zeggen dat mijn hond niet bijt ook mijn hond zou zomaar een kind kunnen bijten!
Een net mens kan ook zomaar opeens doordraaien en iemand killen.
Het kind hoort juist zo opgevoed te zijn dat hij de hond met rust moet laten en niet moet pesten.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:11 schreef Anthony9219 het volgende:
[..]
Er mag geen reden zijn dat die hond een kind aanvalt, wat het kind ook doet. Je weet nooit wat een kind doet, want die zijn nou eenmaal onvoorspelbaar. De hond hoort zo opgevoed zijn dat hij dat kind met rust laat.
Oh ja, oké.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:14 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Nee, maar wilde het even benadrukken naar andere toe.
Want anders laat jij jouw hond dat kind helemaal aan gort bijten?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:15 schreef Dimens het volgende:
[..]
Het kind hoort juist zo opgevoed te zijn dat hij de hond met rust moet laten en niet moet pesten.
Ik dacht met poezelsquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Huh, bang voor honden? Ik? Ik ben opgegroeid met honden joh.
Tampon vanochtend horizontaal ingebracht?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:10 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]leer het eerst eens spellen, voordat je zulke idiote achterlijke dingen gaat uitkramen. Mongool.
Misselijkmakend kutvolk, daar behoor jij toe.
Niet echtquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:10 schreef Dimens het volgende:
[..]
Vrijwel elke hond wat met kinderen omgaat, valt er wel eens een aan.
Je praat als een mongool.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:17 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Tampon vanochtend horizontaal ingebracht?
Dit inderdaad. Hoogstens een paar keer perongeluk bijten tijdens een ruw spelletje maar that's it.quote:
Juist, als je ruw speelt met de hond dan kun je dat wel verwachten, maar 9/10 keer heb je dan nog alleen maar schrammen op je huid. Echt door bijten doen ze dan nog niet. Meestal omdat zij ook even staan te kijken van je reactie.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Hoogstens een paar keer perongeluk bijten tijdens een ruw spelletje maar that's it.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |