SPOILER: Ze hebben alleen maar troep op die site welke gek koopt daar nou iets?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Goed ik wil wat bestellen hoe doe ik dit?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ik heb wat besteld hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TracksitesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Waarom kan ik mijn pakketje niet tracken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met mijn webshop mailen?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hoe kan ik nou vinden wat ik zoek in al die webshops?!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Points? Wat is dat nou weer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Free shipping? (Gratis bezorgen) hoe kan dat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wat is illegaal in Nederland?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt? Wat moet ik betalen bij de douane?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Waar kan ik de 0.01$ deals zien?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.In het algemeen kijk je voor kortingscoupons op www.retailmenot.com en www.tjoos.com .
Korting speciaal voor de FOK!-members die dit topic bezoeken is een feit! De eerste shops hebben inmiddels al aangegeven kortingen te willen geven en hier maken we natuurlijk gebruik van!SPOILER: Recommenderkorting van 5% bij buyincoinsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MP4Nation geeft 5% korting het minimumbedrag is 1$, en de kortingscoupon verloopt op 02/09/2012.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Budgetgadgets geeft 5% korting op het hele assortiment! (Onbeperkt geldig)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Pandawill geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Chinabuye geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Deal-cool geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Pinkcoon geeft 5% korting op het hele assortiment (bij bestellingen van 20$ of meer)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Banggood geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Hopelijk zullen meer shops aangeven een korting te willen geven speciaal voor Fok!, zodra dit gebeurt zal dit natuurlijk toegevoegd worden aan de OP.
Tussen de chinese webshop sites staan ook een aantal sites die volledig in het chinees zijn en een paar wholesale sites. Heb je geen idee hoe je hier mee om moet gaan, en wil je dit toch wel heel graag dan moet je even hieronder kijken. Staat de site die je wilt hier niet tussen, probeer met deze twee spoilers te bekijken er toch uit te komen!SPOILER: TradeTangOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TaoBaoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je nog meer vragen over Wholesale sites? Wees niet bang, en post je vraag in 't topic!
PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.
Heb je aanvullingen/aparte vragen; PM dan even de vaste gebruikers in dit topic: Shiznuts, Tokko1, RobertNL, Downstar, Monkeybrain e.a.
Veel plezier met bestellen!
Hou verder de volgende regels in de gaten: - Niet bitchen naar elkaar - Geen handeltjes. - Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding. - En er bestaan geen domme vragen, alleen maar domme mensen die zich te goed voelen om vragen te beantwoorden. - En het belangrijkste: verkloot deze nieuwe kans niet en laat deze reeks vooral niet op zn voorganger lijken. - Geen pm kliekjes gedrag, we kunnen niemand verbieden PMs te sturen maar ga er niet om zitten bedelen, we zijn een openbaar forum.
Heb je iets tofs gekocht en heb je zin om er een kleine review over te schrijven in? Daar is een speciaal topic voor! In [gadgets] Chinese webshops reviewtopic kun je uitgebreid je nieuwe aanwinst ophemelen, of afkraken natuurlijk
Link naar deze openingspost
Met dank aan RacerDKB (tekst), Jopiede (Track 'n trace pakketjes), joepie91 (tekst), Mstr (plaatjes OP) en tokko1 revision OP to V2. Tevens geupdate door: Downstar
[ Bericht 0% gewijzigd door thethoryd op 08-10-2012 23:05:00 ]![]()
Of gewoon 2 bestellenquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:56 schreef thethoryd het volgende:
[..]
Ik zou je wel aanraden om wat reserve onderdelen te kopen indd; het gaat vaak stuk en dan hoef je iig geen 2 weken te wachten
Dat duurde lang!
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/![]()
ik heb iets voor de eerste x iets besteld van ebay.
2 usb kabels. moet ik meteen een trace code krijgen of?
ik heb ze vrijdag besteld![]()
Ik wacht nog steeds op de Awei koptelefoons die ik 14 sept had besteld, normaal wacht ik spullen uit china niet af, maar ik ben nu toch echt benieuwd
Ja.![]()
Wat voor onderdelen moet ik er dan bijkopen, en nog over de accu's ik heb zelf al een lipo lader dus moet ik er dan nog zo'n usb lader bij kopen? en hoeveel accu's heb ik nodig?![]()
Ik heb zojuist ook die dinges uit de titel besteld. Nu afwachten dus.
Wat ik me afvroeg is of het zin heeft alles in kleine beetjes te bestellen, en of er KANS is dat ik 12.50+meer moet betalen voor een pakketje van 5 dollar waarde?![]()
@Robert-NL nog even over ledjes kopen uit china
Zeker doen ik heb nu geloof ik al 1000 leds en 2000 weerstanden uit china gehaald, werkt perfect en kost geen drol![]()
Hello, Pazaraquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:59 schreef pazara het volgende:
ik heb ze vrijdag besteld
i sell cable usb on ebay. You buy for 3 dollar but tracking coast 2 dollar. Items cost 2.5 dollar. I aks postoffice if they give you free tracking becouse its you.
- AliceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Douanekosten (ook de 12.50) betaal je alleen als je boven het vrijgestelde bedrag zit. Wordt de waarde gevraagd en zit je daar onder dan betaal je niks.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:03 schreef dramatic het volgende:
Ik heb zojuist ook die dinges uit de titel besteld. Nu afwachten dus.
Wat ik me afvroeg is of het zin heeft alles in kleine beetjes te bestellen, en of er KANS is dat ik 12.50+meer moet betalen voor een pakketje van 5 dollar waarde?
(ook dit was makkelijk te vinden op google!)
Goede sound alleen meer bass dan de 800M, zelf vond ik het eerder ook fijne oortjes maar ik ben wat minder bass heavy muziek gaan luisteren en gebruik dus iets neutralere dopjes.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:04 schreef wesselbraaksma het volgende:
toch vind ik de ES900I's toch de besteDaar maak ik me ook zeker geen zorgen overquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:12 schreef wesselbraaksma het volgende:
@Robert-NL nog even over ledjes kopen uit china [ afbeelding ]
Zeker doen ik heb nu geloof ik al 1000 leds en 2000 weerstanden uit china gehaald, werkt perfect en kost geen drol!
Nu je het er over hebt, wellicht nog wat extra weerstandjes kopen
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:17 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Hello, Pazara
i sell cable usb on ebay. You buy for 3 dollar but tracking coast 2 dollar. Items cost 2.5 dollar. I aks postoffice if they give you free tracking becouse its you.
- AliceUiteraard heb ik het al een paar keer voorbij zien komen. Echter, er werd altijd gesproken over kansen van zon 20% op betalen.. Maar die kans telt dus alleen als je boven het bedrag zit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Douanekosten (ook de 12.50) betaal je alleen als je boven het vrijgestelde bedrag zit. Wordt de waarde gevraagd en zit je daar onder dan betaal je niks.
(ook dit was makkelijk te vinden op google!)
[..]
Goede sound alleen meer bass dan de 800M, zelf vond ik het eerder ook fijne oortjes maar ik ben wat minder bass heavy muziek gaan luisteren en gebruik dus iets neutralere dopjes.
Nu 20 bestellingen maken van <10dollar is dus niks betalen aan douanekosten met 100% zekerheid? Okee, mooi![]()
![]()
Ligt eraan hoe veel je wilt vliegen, 1 accu is 8 min vliegen ongeveer en ongeveer 45 minuten opladen. Met 1 lader waar 2 accu's inkunnen zou ik dus minimaal voor 2 gaan maar als je continu wilt vliegen heb je er 8 ofzo nodig. Maar je zou ook 2 opladers kunnen kopen en minder batterijen, zoek de juiste verhouding voor jezelf maar uit ;P Ik zou voor 2 gaan om het zo goedkoop mogelijk te houden, accu's zijn nogal aan de dure kant.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:01 schreef wesselbraaksma het volgende:
Wat voor onderdelen moet ik er dan bijkopen, en nog over de accu's ik heb zelf al een lipo lader dus moet ik er dan nog zo'n usb lader bij kopen? en hoeveel accu's heb ik nodig?![]()
Wil even hier wat kwijt. Ik lees dit topic al maanden en bestel al heel lang uit China. Meestal Bic, soms FP en DX. Ongeveer 3 maanden terug iets besteld van Pandawill (niet mijn eerste keer bij hun).
Ik zag een goede review van een Dual sim phone, android staan. Dus maar gok genomen en besteld. (inmiddels wacht ik ook op de G3 van lighttake).
Telefoon gekregen na een dan of 18. Meteen na uitpakken, opladen, en ermee te spelen merkte ik dat er iets niet goed zat met touchscreen.
Leek last te hebben van "Ghost touches". Dus maar even touch spoor aangezet. En jawel hoor, scherm werd op allerlei punten 'aangeraakt'.
Factory reset gedaan, hielp niet. Contact op genomen met Pandawill, of er misschien een Rom voor was. Nee die was er niet, raadden mij ook factory reset aan.
Paar keer gedaan maar hielp niet, telefoon was niet te gebruiken.
Pandawill vertelde mij om het op te sturen en ik zou nieuwe phone ontvangen. Prima. Verzendkosten voor mijn rekening genomen. Pakketje naar China.
Na tijdje mail gekregen dat ie was ontvangen, en naar fabrikant is verzonden voor reparatie. Pardon? Ik zou nieuwe krijgen? Ok, ik ben niet meest ongeduldige persoon,
ik wacht wel even. Tijdje niets gehoord, dus maar mailtje gestuurd. Ja reparatiekosten zijn 36$. Ehmm pardon? Bijna 3 maanden gewacht, voor in principe een dead on arrival geval,
en dan moet ik nog voor reparatiekosten draaien. Ik vind het niet kunnen. Heb ze gemaild dat het niet gaat gebeuren en dat ze maar nieuwe phone moeten sturen.
Wat kan ik beste doen? Paypal claim kan niet meer. Kan volgens mij nog wel claim leggen bij credit card maatschappij. Of gewoon slikken en het bedrag betalen? Ik ben zowiezo erg teleur gesteld in Pandawill en ga er nooit meer iets bestellen.![]()
Heel moeilijk, ik zou toch proberen met Pandawill eruit te komen. Eventueel drijgen met slechte reclame voor hun, maar denk dat ze daar maling aan hebben. Misschien zeggen dat je het erg onprofessioneel vind voor een bedrijf als Pandawill.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:42 schreef elmoro94 het volgende:
Wil even hier wat kwijt. Ik lees dit topic al maanden en bestel al heel lang uit China. Meestal Bic, soms FP en DX. Ongeveer 3 maanden terug iets besteld van Pandawill (niet mijn eerste keer bij hun).
Ik zag een goede review van een Dual sim phone, android staan. Dus maar gok genomen en besteld. (inmiddels wacht ik ook op de G3 van lighttake).
Telefoon gekregen na een dan of 18. Meteen na uitpakken, opladen, en ermee te spelen merkte ik dat er iets niet goed zat met touchscreen.
Leek last te hebben van "Ghost touches". Dus maar even touch spoor aangezet. En jawel hoor, scherm werd op allerlei punten 'aangeraakt'.
Factory reset gedaan, hielp niet. Contact op genomen met Pandawill, of er misschien een Rom voor was. Nee die was er niet, raadden mij ook factory reset aan.
Paar keer gedaan maar hielp niet, telefoon was niet te gebruiken.
Pandawill vertelde mij om het op te sturen en ik zou nieuwe phone ontvangen. Prima. Verzendkosten voor mijn rekening genomen. Pakketje naar China.
Na tijdje mail gekregen dat ie was ontvangen, en naar fabrikant is verzonden voor reparatie. Pardon? Ik zou nieuwe krijgen? Ok, ik ben niet meest ongeduldige persoon,
ik wacht wel even. Tijdje niets gehoord, dus maar mailtje gestuurd. Ja reparatiekosten zijn 36$. Ehmm pardon? Bijna 3 maanden gewacht, voor in principe een dead on arrival geval,
en dan moet ik nog voor reparatiekosten draaien. Ik vind het niet kunnen. Heb ze gemaild dat het niet gaat gebeuren en dat ze maar nieuwe phone moeten sturen.
Wat kan ik beste doen? Paypal claim kan niet meer. Kan volgens mij nog wel claim leggen bij credit card maatschappij. Of gewoon slikken en het bedrag betalen? Ik ben zowiezo erg teleur gesteld in Pandawill en ga er nooit meer iets bestellen.![]()
Gewoon door zeuren. DOA = nieuwe. Wijs ze even goed op hun eigen garantie en de tijd waarop jij het gemeld hebt. Samen met de mail van de nieuwe telefoon belofte.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:42 schreef elmoro94 het volgende:
[...]
Pandawill vertelde mij om het op te sturen en ik zou nieuwe phone ontvangen.
[...]
Kom je er dan nog niet uit dreig dan met een Creditcard claim, dat zou wel wat druk moeten zeggen (Paypal haalt dan alsnog het geld terug bij PW).MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Haai boppers! Goeieaafont!Ook mooi, notification in de brievenbus met omschrijving en afzender: ? erbij.quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:18 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Meestal kan ik niet eens lezen wat ze erop schrijven
Dat zijn male to male 3.5mm extension-cables. Dat heeft NUL te maken met de ES800M.quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:59 schreef Xetran het volgende:
[..]
Ja, nu ik op PA kijk wel.. maar ik zat naar een post op pagina 1 te kijken naar deze foto.. daarom dus, die oranje leken veel leuker.Jaja, Turnigy 9x heb ik ookquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:41 schreef wesselbraaksma het volgende:
Lees net dat de v911 ook gevlogen kan worden met de Turnigy 9x (die heb ik, heb ik m'n AXN floater mee in de prak gevlogen, dat is pas leedvermaak ik zal nog wel eens een fototje uploaden), is de v911 ook de beste helicopter?
Ik heb al een tijdje met 3 kanaals IR-helicopter gevlogen en dat heb ik ook goed onder de knie, dus ik denk dat de v911 de beste keuze is?
Dus dan neem ik de versie zonder afstandbediening, en dan moet ik er alleen nog accuutjes bijkopen?
En is het ook handig om er gelijk reserve-onderdelen bij te kopen of kan ie wel wat hebben?(en ook nog nooit gebruikt
moet ook altijd nog m'n smartieparts board inbouwen). V911 is tof, zeker als je al 3CH heli gewend bent. 2.4Ghz is natuurlijk de bomb en de V911 is lekker happig op je inputs. Wil je iets wat minder impulsief reageert en wat stabieler aanvoelt is de Xieda / Great Wall 9958 ook een goede koop. Quasi hetzelfde, ook 4CH 2.4Ghz, met onderdeeltjes makkelijk verkrijgbaar e.d. maar iets minder 'sturdy' gebouwd naar mijn mening. Meer dan wat spare hoofdrotors heb je eigenlijk niet nodig. Als je extra accu's wilt. Let op, de V911-accu's zijn niet standaard met een stekkertje die je plugt aan een lader, maar heeft geen stekkertje eraan hangen. Die accu's hebben een speciale connector die als een soort 'dock' in de heli gestoken dienen te worden. De lader is dus ook speciaal en kun je niet je standaard lader voor gebruiken. Qua accu's verder wat nodig zegt, net hoe lang / hoe vaak je vliegen wilt. Reken p/accu 10min lol.
Is ook een goede... als je gaat voor een 'clubfeeling'.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:04 schreef wesselbraaksma het volgende:
toch vind ik de ES900I's toch de beste
Heb je een wijdere range van genres dan alleen house/techno e.d. in je playlist staan met bijvoorbeeld pop/rock en klassiek, ga je meer aan de ES800M hebben. Imho.Daarom noem ik de ES800M altijd een perfecte 'allrounder'. De ES900i is meer genre-beperkt, maar treft 'ie je genre, dan zeker niet verkeerd.
[ Bericht 7% gewijzigd door shiz op 08-10-2012 23:56:06 ]The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:59 schreef pazara het volgende:
ik heb ze vrijdag besteldGast. Dit is je eerste keer in dit topic toch niet?
Free shipping is niet automagisch free registered tracking shipping.
En geldt zeker niet voor items van een paar luttele euro, of nog niet eens.
Ik heb je al verteld hoe een tracknummer eruit ziet, iets in de richting van RA0123456HK of RA0123456CN , RA als in Registered Airmail en HK als in Hong Kong Post en CN als in China Post. Wat doorgaans de meest voorkomende trackID's zijn. Vaak krijg je bij betalingen >15 usd ongeveer gratis registered tracking omdat dat dan uitkan. Bij betalingen onder 15 usd (let op! Dit is geen standaard of vaste waarde, het is een voorbeeld) loont het niet voor de verkoper om registered tracking aan te bieden zonder extra kosten, dus daar moet je OF voor kiezen en ervoor betalen, of je bedrag moet zo hoog zijn dat je automatisch in aanmerking komt voor registered tracking zónder ervoor te hoeven betalen (geldt niet overal). Als het verzonden is krijg je dan een trackingnummer dat er ongeveer uitziet zoals hierboven omschreven. Iets zoals s012345689 is GEEN trackID-formaat. Weet je niet of je item trackbaar is... DAT WETEN WIJ OOK NIET. Ga het daar vragen waar je besteld hebt. Zeggen ze dat 'ie trackbaar is en geven ze je een code dat compatible is als trackID-formaat dan wend je je aan de OpeningsPost (OP). Daarin staan tracksites en nog veel meer vermeld. Lees dat goed door!
Hopelijk is het nu eens duidelijk voor je hoe het werk en laat me dit niet weer herhalen a.u.b.![]()
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Krijg je bij die AWEI ES900i een random kleur? Want bij DX hebben ze geen color selector ofzo?quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:17 schreef wesselbraaksma het volgende:
Nog even de doppies
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Had wel gelijk een trackingcode erbij, of is dat ook automatisch?quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:17 schreef thethoryd het volgende:
[..]
Dat moet je ook met een korrel zout nemenEbay verkopers klikken gewoon gelijk op verzonden zonder dat ie daadwerkelijk verzonden is
![]()
![]()
Ja. Je kunt thuis geloof ik ook een pakketje inpakken en online alvast je pakketje aanmelden. Dan moet je iets uitprinten en erop plakken. Heeft je huis nog niet eens verlaten en heeft 'ie al een tracknummer.quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:50 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Had wel gelijk een trackingcode erbij, of is dat ook automatisch?Zo gaat het i.i.g. bij die Chinese webshops / Ebay handelaars ook.
quote:Ook nog ff in het nieuwe topic aanhalen. Wat me trouwens ook brengt bij het volgende...
Nog geen sign van m'n Takstar-spullekes, maar er was één notification en dat was het tracknummer van de Mele F10 (net ff gekeken waar 'ie nu bij hoorde). Morgen afhalen dus! who0t!quote:Op maandag 8 oktober 2012 13:06 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ah benieuwd. Hopelijk vanaaf terug thuis wat notifications van de postbode vinden en morgen een boel afhalen. Hopelijk zit de Mele F10 daar ook bij.[..]
[ Bericht 50% gewijzigd door shiz op 09-10-2012 00:43:02 ]The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Ik krijg dit nu bij mijn PA order:Hoe doe ik dit en waar? Ik kan het serieus niet vinden.quote:Oct 8, 2012 12:46:17 PM Order Need to Confirm, Waiting for Your Reply
Tevens twijfel ik nu, ik heb liever veel bass en dus die ES900nogwat.. ach misschien koop ik ze allebei wel en doe ik er 1 kado.![]()
Zou ik ook gewoon krokodillenklemmetjes op die pinnetjes kunnen zetten of mol ik dan?quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:27 schreef shiznuts het volgende:
Haai boppers! Goeieaafont!
[..]
Ook mooi, notification in de brievenbus met omschrijving en afzender: ? erbij.
[..]
Dat zijn male to male 3.5mm extension-cables. Dat heeft NUL te maken met de ES800M.
[..]
Jaja, Turnigy 9x heb ik ook(en ook nog nooit gebruikt
moet ook altijd nog m'n smartieparts board inbouwen). V911 is tof, zeker als je al 3CH heli gewend bent. 2.4Ghz is natuurlijk de bomb en de V911 is lekker happig op je inputs. Wil je iets wat minder impulsief reageert en wat stabieler aanvoelt is de Xieda / Great Wall 9958 ook een goede koop. Quasi hetzelfde, ook 4CH 2.4Ghz, met onderdeeltjes makkelijk verkrijgbaar e.d. maar iets minder 'sturdy' gebouwd naar mijn mening. Meer dan wat spare hoofdrotors heb je eigenlijk niet nodig. Als je extra accu's wilt. Let op, de V911-accu's zijn niet standaard met een stekkertje die je plugt aan een lader, maar heeft geen stekkertje eraan hangen. Die accu's hebben een speciale connector die als een soort 'dock' in de heli gestoken dienen te worden. De lader is dus ook speciaal en kun je niet je standaard lader voor gebruiken. Qua accu's verder wat nodig zegt, net hoe lang / hoe vaak je vliegen wilt. Reken p/accu 10min lol.
[..]
Is ook een goede... als je gaat voor een 'clubfeeling'.
Heb je een wijdere range van genres dan alleen house/techno e.d. in je playlist staan met bijvoorbeeld pop/rock en klassiek, ga je meer aan de ES800M hebben. Imho.Daarom noem ik de ES800M altijd een perfecte 'allrounder'. De ES900i is meer genre-beperkt, maar treft 'ie je genre, dan zeker niet verkeerd.
Of is er nog een.andere manier om die accutjes op te laden met een normale lader want dan heb ik ze in een uurtje vol (bijvoorbeeld het stekkertje wat op die accu past, is die ook los te krijgen?)
En alleen een setje hoofdrotors is dat genoeg?![]()
Pff, wat duurt z'n Paypal refund lang.Vorige week heeft de webshop een refund gedaan maar heb 't nog steeds niet op mijn rekening.
![]()
Zijn de Alpha's trouwens al weer eens in.de aanbieding geweest die moet ik ook nog maar eens hebben want ik vond de Beta's niet zo.
En wat is trouwens een goede koptelefoon voor niet te veel geld, iets van takstar ofzo?
(Ik loop nu nog rond met een HD201)
![]()
Bij Conrad heb je de Renkforce CD-nogiets en de McCrypt weetikwat voor weinig.
Eerste nogal analytisch, goed voor studiomonitoring, andere is een OEM-design zoals de Brainwavz HM3. Wel aardig voor bass, maar ik vind de dynamiek en soundstage verder erg achterblijven. Heb zowel de Renk als de Mac; verder Monster Beats Solo by Dr Dre die qua bass natuurlijk wegzijn (maar ze ook niet 'allround' maakt), maar ook van Meelectronics een headphone, de Brainwavz HM3, Sonun SN-161, Koss Porta Pro (black) en de Bose QuietComfort 15. Nu inderdaad twee Takstars onderweg... de TS-650 en HI1500, zouden beide wat bassheavier moeten zijn dan een allround/analytische andere. Moet je zelf maar ff kijken:
Verwacht ze eigenlijk nog deze week binnen te hebben.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:10 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ik heb trouwens een microfoon pop filter van 'Takstar', nu kwam laatst eens iemand met de opmerking een mic nodig te hebben, dus ik dacht 'hmm, misschien heeft Takstar ook daadwerkelijke equipment'. En nu kwam ik weer headphones tegen die schijnbaar megagoed zijn (voor de prijs dan, volgens head-fi en headphiles).
Moet je maar eens kijken naar de Takstar TS-671, TS-670, TS-650, TS-610, Pro 80 en de HI-2050. Meer hier op de website van Takstar.
De Pro 80 zou een aardige allrounder moeten zijn, de HI-2050 ook wel, de TS-650 en TS-610 met meer bass meer dj-style en de 670/671 voor het analytische werk.
Als je wat geduld hebt hoef je niet zo op de bonnefooi wat te kopen.
- Ah, speaking of the devil! Postbode aan de deur! -
Over de V911 accu's, ik zou lekker gaan voor de lader die erbij komt, dat is als ware een dock voor twee accu's en dat werkt vrij chill. Zou niet gaan prutsen.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
Forum Opties Forumhop: Hop naar: