En dat terwijl ik je zo netjes met rust laat als je aan de man bent. Stank voor dank.quote:
Alles kan.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:17 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Mooie SC steal hehe
[..]
Maar zo kan het wel werken toch?
Echt allequote:
Ik ben best direct, op het botte af. Maar niet op dat gebiedquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
[..]
Klopt, dat geldt niet voor alle vrouwen. Ik heb de mazzel gehad ooit zo'n vrouw eens ontmoet te hebben. Erg doortastend was ze, ze ging recht op haar doel af
Daar houd ik wel van, van dat directe
Die man is al lang weer uit beeldquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En dat terwijl ik je zo netjes met rust laat als je aan de man bent. Stank voor dank.
?quote:
quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:17 schreef Watertornado het volgende:
Ja fiks dan ook gelijk de titel van de derde paragraaf als je me zo graag wilt behagen.
Wil niet zeggen dat ik het ook doequote:
Dan is het goed :0 heel verstandigquote:
Ik ga (meestal) ook recht op m'n doel afquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
[..]
Klopt, dat geldt niet voor alle vrouwen. Ik heb de mazzel gehad ooit zo'n vrouw eens ontmoet te hebben. Erg doortastend was ze, ze ging recht op haar doel af
Daar houd ik wel van, van dat directe
In mijn beleving was 'ie vrij recent nog in beeld. En als ik dan ook niks van jou hoor dan laat ik het ff zo...quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:18 schreef Samzz het volgende:
Die man is al lang weer uit beeld. Hoe lang is dat inmiddels geleden? Een half jaar of zo?
Wat klink ik toch verstandig, wil niet zeggen dat ik het ook benquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan is het goed :0 heel verstandig
Ik heb liever iemand die direct is, een beetje het zachte heelmeesters ideequote:Op maandag 8 oktober 2012 21:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben best direct, op het botte af. Maar niet op dat gebied.
Awwwwquote:
Nee klopt. Ik geef je nog 1 kansquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:20 schreef Sammers het volgende:
[..]
Wat klink ik toch verstandig, wil niet zeggen dat ik het ook ben
Ik geloof je hoorquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:20 schreef Sammers het volgende:
[..]
Wat klink ik toch verstandig, wil niet zeggen dat ik het ook ben
Een kans waarvoor?quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:21 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Nee klopt. Ik geef je nog 1 kans
Niet diegene die jij bedoeltquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In mijn beleving was 'ie vrij recent nog in beeld. En als ik dan ook niks van jou hoor dan laat ik het ff zo...
Wat versta je onder domme dingen?quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik geloof je hoor![]()
Maar ik ben altijd heel verstandig en doe nooit domme dingen.
Mja, ik geef me niet zo makkelijk bloot.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb liever iemand die direct is, een beetje het zachte heelmeesters idee
Die hele rompslomp er omheen hoef ik niet te horen
Je hebt mij uit je contactenlijst gegooid.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:21 schreef Samzz het volgende:
Niet diegene die jij bedoelt. Maakt ook niet uit, verder. Ik heb je nummer niet.
Wobbi, die heb ik lang niet gehoordquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:21 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Awwwwwobbi
Wist je trouwens dat ze in Polen een "boks" een "schildpad" noemen?
Ik eigenlijk niet (al zou ik dat liever wel doen), maar dat komt omdat ik zo chaotisch ben. Wel ben ik eerlijk, omdat dat gewoon het duidelijkst is.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:19 schreef Sammers het volgende:
[..]
Ik ga (meestal) ook recht op m'n doel af
Niet bezig met jou te versieren in ieder gevalquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:22 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Om mij te versierenWaar was je nou de hele tijd mee bezig denk je..
Dat hangt van het resultaat af. Gaat het goed was het niet dom die actie gaat het fout dan welquote:
Ik heb je nummer geblokkeerd ik heb je naam ge-erased.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je hebt mij uit je contactenlijst gegooid.![]()
![]()
Ik ook niet, ik ben heel selectief in wat ik iemand vertel.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, ik geef me niet zo makkelijk bloot.
quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:22 schreef Watertornado het volgende:
Ik heb je nummer geblokkeerd ik heb je naam ge-erased.
Ow dan vatte ik je avanches naar mij toe blijkbaar verkeerd opquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:22 schreef Sammers het volgende:
[..]
Niet bezig met jou te versieren in ieder geval
Dat zal wel goed komen. Als je altijd eerlijk bent tegen een ander, komt het wel goed. Als ik het zo zeg lijkt alles wel heel simpel.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik eigenlijk niet (al zou ik dat liever wel doen), maar dat komt omdat ik zo chaotisch ben. Wel ben ik eerlijk, omdat dat gewoon het duidelijkst is.
Volgens mij ben ik de draad een beetje kwijt
Nee, ik heb je nummer niet op de sim staan en de BB is kapoedewitz.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je hebt mij uit je contactenlijst gegooid.![]()
![]()
quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb je nummer geblokkeerd ik heb je naam ge-erased.
Eerlijkheid maakt dingen ook simpel. Sowieso liegenquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:23 schreef Sammers het volgende:
[..]
Dat zal wel goed komen. Als je altijd eerlijk bent tegen een ander, komt het wel goed. Als ik het zo zeg lijkt alles wel heel simpel.
Een actie die jezelf doet? Of die een ander doet maar ook effect heeft op jou?quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat hangt van het resultaat af. Gaat het goed was het niet dom die actie gaat het fout dan wel
Ik voel mij nog steeds gekrenkt.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:24 schreef Samzz het volgende:
Nee, ik heb je nummer niet op de sim staan en de BB is kapoedewitz.
Blijkbaar ben ik voldoende leuk om als bedreiging te worden beschouwd.quote:
Is al goedquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:23 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ow dan vatte ik je avanches naar mij toe blijkbaar verkeerd opno biggie
![]()
Actie die jezelf doetquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:24 schreef Sammers het volgende:
[..]
Een actie die jezelf doet? Of die een ander doet maar ook effect heeft op jou?
Had je toch meegemoeten naar de snackbar, jammer joh.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik ga morgen maar even falafel halen of zo, heb al dagen niet goed gegeten
Waarom niet aardappels met groente en vlees?quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik ga morgen maar even falafel halen of zo, heb al dagen niet goed gegeten
Je moet altijd hoop houdenquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:26 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Argh nu ontneem je me echt alle hoop hé!
Eerlijkheid staat bij mij voor op, maar is een lang verhaalquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Eerlijkheid maakt dingen ook simpel. Sowieso liegen
(maar een leugentje om bestwil is dan weer ok)
Ahhhh gossiequote:Op maandag 8 oktober 2012 21:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Blijkbaar ben ik voldoende leuk om als bedreiging te worden beschouwd.
Ik heb niks meer in huis en mlig is net de deur pas uit.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:26 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Waarom niet aardappels met groente en vlees?
quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:26 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Argh nu ontneem je me echt alle hoop hé!
Ik dacht dat je meer doelde op acties waar je spijt van hebt.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Actie die jezelf doet![]()
Zoals bv op een stoel staan om iets te pakken dat boven op een kast ligt. En dan vallen
Ik hoor het wel wanneer je er aan toe bentquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:27 schreef Sammers het volgende:
[..]
Eerlijkheid staat bij mij voor op, maar is een lang verhaal
Ik wil niet de zoveelste zijn.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:27 schreef Evie het volgende:
Ahhhh gossie(blijf het maar zeggen vandaag
)
Dat lijkt me niet nodig, ik ben het maarquote:
Neequote:Op maandag 8 oktober 2012 21:27 schreef Sammers het volgende:
[..]
Ik dacht dat je meer doelde op acties waar je spijt van hebt.
Veel mensen weten het, maar niet veel mensen begrijpen het. Dus ik houd het liever voor me, sorry.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik hoor het wel wanneer je er aan toe bent
Geen idee, wat is de laatste roddel die je weet?quote:
Uur geleden ofzoquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geen idee, wat is de laatste roddel die je weet?
Is al goedquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:28 schreef Sammers het volgende:
[..]
Veel mensen weten het, maar niet veel mensen begrijpen het. Dus ik houd het liever voor me, sorry.
Ik bedoel maar.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:28 schreef Samzz het volgende:
Dat lijkt me niet nodig, ik ben het maar.
Niet echt, ik zou bepaalde dingen misschien anders doen maar spijt nee dat nietquote:
Vertelquote:
Nou, da's mooi toch.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Niet echt, ik zou bepaalde dingen misschien anders doen maar spijt nee dat niet
BAM dit is 3KBquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:27 schreef Evie het volgende:
[..]
Ahhhh gossie(blijf het maar zeggen vandaag
)
Goedquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik bedoel maar.Hoe was de expositie?
Hier ben ik.quote:
Ow nee ik bedoel dat ik hier een uur geleden nog was. Geen roddels verder volgens mij.quote:
Ik heb wel een tijd gehad waar ik wilde dat ik dingen anders gedaan had, maar dat heb ik achter mij gelaten omdat ik doorhad dat dit zinloos is.quote:
Moe ziek... vermoeid.. te veel geregel en gezeik met mn broertje en moeders in ziekenhuis enzo.. en dan coschappen er bovenop.. makes my dayquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wil niet de zoveelste zijn.![]()
Hoe'st met jou vandaag?
Dat is ook zinloos, je moet vooruit kijkenquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb wel een tijd gehad waar ik wilde dat ik dingen anders gedaan had, maar dat heb ik achter mij gelaten omdat ik doorhad dat dit zinloos is.
Dat wist ik nog niet. Good for themquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow nee ik bedoel dat ik hier een uur geleden nog was. Geen roddels verder volgens mij.
Mja wellicht is Vinnie TGND aan het batsen nu, maar dat zullen we vanzelf wel horen achteraf
Dat is makkelijk gezegd..quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb wel een tijd gehad waar ik wilde dat ik dingen anders gedaan had, maar dat heb ik achter mij gelaten omdat ik doorhad dat dit zinloos is.
Dat weet ik nu. Paar jaar terug nog niet.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat is ook zinloos, je moet vooruit kijken
Dat heeft een paar jaar geduurdquote:
Tof om te horen. Hoe voelt dat, op die manier bevestiging te krijgen van je talent?quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:31 schreef Samzz het volgende:
Goed. Alle visitekaartjes kwijt en zo'n acht serieus geïnteresseerden waar ik een (grote) opdracht van kan verwachten
.
Dat is wel leukquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tof om te horen. Hoe voelt dat, op die manier bevestiging te krijgen van je talent?
Coschappen alleen is al flink aanpoten lijkt mij. In combinatie met dat andere gedoe niet tof.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:32 schreef Evie het volgende:
Moe ziek... vermoeid.. te veel geregel en gezeik met mn broertje en moeders in ziekenhuis enzo.. en dan coschappen er bovenop.. makes my day
quote:
Ik heb achter me gelaten, maar het blijft me nog dagelijks achtervolgen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik vond dat moment bevrijdend
Snap ik. Gaaf hoor!quote:
Uberhaubt in deze groep niet tof zonder dat gedoe al.. Naja de groep is niet zo het probleem.. alleen sommige mensenquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Coschappen alleen is al flink aanpoten lijkt mij. In combinatie met dat andere gedoe niet tof.
Sommige dingen zullen dat altijd blijven doen. Ik heb ook een aantal dingen ik hoop ze ooit nog echt achter mij te kunnen laten.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:34 schreef Sammers het volgende:
[..]
[..]
Ik heb achter me gelaten, maar het blijft me nog dagelijks achtervolgen.
Dat is ook niet makkelijk, maar wat mij hielp is mezelf en mijn situatie te accepteren zoals die nu isquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:34 schreef Sammers het volgende:
[..]
[..]
Ik heb achter me gelaten, maar het blijft me nog dagelijks achtervolgen.
Vind ik ookquote:
quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Sommige dingen zullen dat altijd blijven doen. Ik heb ook een aantal dingen ik hoop ze ooit nog echt achter mij te kunnen laten.
Dat doe ik ookquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat is ook niet makkelijk, maar wat mij hielp is mezelf en mijn situatie te accepteren zoals die nu is
Dat is vaak makkelijker gezegd als gedaan hequote:Op maandag 8 oktober 2012 21:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat is ook niet makkelijk, maar wat mij hielp is mezelf en mijn situatie te accepteren zoals die nu is
Ik zeg toch ook dat het niet makkelijk isquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is vaak makkelijker gezegd als gedaan he
Dat vind ik nog moeilijk om te zeggen dat ik gelukkig ben.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:36 schreef Sammers het volgende:
[..]
[..]
Dat doe ik ookIk kan wel zeggen dat ik nu gelukkig ben, ondanks de dingen die zijn gebeurd.
Je hebt wel es een klein tipje van de sluier opgelicht.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:35 schreef Evie het volgende:
Uberhaubt in deze groep niet tof zonder dat gedoe al.. Naja de groep is niet zo het probleem.. alleen sommige mensen![]()
![]()
Maargoed zo ook maar lekker slapen..
Ik ben gelukkig. Alleen missen er wel een paar dingen, maar dat komt welquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat vind ik nog moeilijk om te zeggen dat ik gelukkig ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |