Ik heb wel een tijd gehad waar ik wilde dat ik dingen anders gedaan had, maar dat heb ik achter mij gelaten omdat ik doorhad dat dit zinloos is.quote:
Moe ziek... vermoeid.. te veel geregel en gezeik met mn broertje en moeders in ziekenhuis enzo.. en dan coschappen er bovenop.. makes my dayquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wil niet de zoveelste zijn.![]()
Hoe'st met jou vandaag?
Dat is ook zinloos, je moet vooruit kijkenquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb wel een tijd gehad waar ik wilde dat ik dingen anders gedaan had, maar dat heb ik achter mij gelaten omdat ik doorhad dat dit zinloos is.
Dat wist ik nog niet. Good for themquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow nee ik bedoel dat ik hier een uur geleden nog was. Geen roddels verder volgens mij.
Mja wellicht is Vinnie TGND aan het batsen nu, maar dat zullen we vanzelf wel horen achteraf
Dat is makkelijk gezegd..quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb wel een tijd gehad waar ik wilde dat ik dingen anders gedaan had, maar dat heb ik achter mij gelaten omdat ik doorhad dat dit zinloos is.
Dat weet ik nu. Paar jaar terug nog niet.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat is ook zinloos, je moet vooruit kijken
Dat heeft een paar jaar geduurdquote:
Tof om te horen. Hoe voelt dat, op die manier bevestiging te krijgen van je talent?quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:31 schreef Samzz het volgende:
Goed. Alle visitekaartjes kwijt en zo'n acht serieus geïnteresseerden waar ik een (grote) opdracht van kan verwachten
.
Dat is wel leukquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tof om te horen. Hoe voelt dat, op die manier bevestiging te krijgen van je talent?
Coschappen alleen is al flink aanpoten lijkt mij. In combinatie met dat andere gedoe niet tof.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:32 schreef Evie het volgende:
Moe ziek... vermoeid.. te veel geregel en gezeik met mn broertje en moeders in ziekenhuis enzo.. en dan coschappen er bovenop.. makes my day
quote:
Ik heb achter me gelaten, maar het blijft me nog dagelijks achtervolgen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik vond dat moment bevrijdend
Snap ik. Gaaf hoor!quote:
Uberhaubt in deze groep niet tof zonder dat gedoe al.. Naja de groep is niet zo het probleem.. alleen sommige mensenquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Coschappen alleen is al flink aanpoten lijkt mij. In combinatie met dat andere gedoe niet tof.
Sommige dingen zullen dat altijd blijven doen. Ik heb ook een aantal dingen ik hoop ze ooit nog echt achter mij te kunnen laten.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:34 schreef Sammers het volgende:
[..]
[..]
Ik heb achter me gelaten, maar het blijft me nog dagelijks achtervolgen.
Dat is ook niet makkelijk, maar wat mij hielp is mezelf en mijn situatie te accepteren zoals die nu isquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:34 schreef Sammers het volgende:
[..]
[..]
Ik heb achter me gelaten, maar het blijft me nog dagelijks achtervolgen.
Vind ik ookquote:
quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Sommige dingen zullen dat altijd blijven doen. Ik heb ook een aantal dingen ik hoop ze ooit nog echt achter mij te kunnen laten.
Dat doe ik ookquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat is ook niet makkelijk, maar wat mij hielp is mezelf en mijn situatie te accepteren zoals die nu is
Dat is vaak makkelijker gezegd als gedaan hequote:Op maandag 8 oktober 2012 21:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat is ook niet makkelijk, maar wat mij hielp is mezelf en mijn situatie te accepteren zoals die nu is
Ik zeg toch ook dat het niet makkelijk isquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is vaak makkelijker gezegd als gedaan he
Dat vind ik nog moeilijk om te zeggen dat ik gelukkig ben.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:36 schreef Sammers het volgende:
[..]
[..]
Dat doe ik ookIk kan wel zeggen dat ik nu gelukkig ben, ondanks de dingen die zijn gebeurd.
Je hebt wel es een klein tipje van de sluier opgelicht.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:35 schreef Evie het volgende:
Uberhaubt in deze groep niet tof zonder dat gedoe al.. Naja de groep is niet zo het probleem.. alleen sommige mensen![]()
![]()
Maargoed zo ook maar lekker slapen..
Ik ben gelukkig. Alleen missen er wel een paar dingen, maar dat komt welquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat vind ik nog moeilijk om te zeggen dat ik gelukkig ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |