Ach ja, hij zet tenminste druk. Iets wat de Jong en vooral Poulsen niet snappen of niet kunnen. Of het gewoon niet doen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:28 schreef Marsenal het volgende:
Ik durf moeilijk te zeggen of dat nou positief is of niet, al dat geloop van die jongen.
Denk dat we meer aan Enoh zouden hebben dan aan Poulsen, Enoh kan misschien niet voetballen maar knapt wel al het vuile werk op.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:30 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ach ja, hij zet tenminste druk. Iets wat de Jong en vooral Poulsen niet snappen of niet kunnen. Of het gewoon niet doen.
Absoluut eens, zie Enoh graag terugkomen. Maar Poulsen heeft wel een wat scherpere pass, en die is in grote wedstrijden wel handig. Maar goed, dat was de oude Poulsen, heb t m bij ajax nog amper zien doen... Ja, bij z'n debuut, geloof ik. Meer niet.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:31 schreef Tyron het volgende:
[..]
Denk dat we meer aan Enoh zouden hebben dan aan Poulsen, Enoh kan misschien niet voetballen maar knapt wel al het vuile werk op.
Nou moet ik eerlijk zeggen dat Enoh voor zijn blessure toch vooruitgang toonde met zijn passing.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:31 schreef Tyron het volgende:
[..]
Denk dat we meer aan Enoh zouden hebben dan aan Poulsen, Enoh kan misschien niet voetballen maar knapt wel al het vuile werk op.
Ja Frank heeft hem voetballend beter gemaakt.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:07 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Nou moet ik eerlijk zeggen dat Enoh voor zijn blessure toch vooruitgang toonde met zijn passing.
quote:'Nouri behoort tot buitencategorie'
De spelverdeler van Ajax B1, Abdelhak Nouri, wordt bij Ajax als een zeer groot talent bestempeld. Hij heeft volgens Henk Spaan door Frank de Boer al de titel 'buitencategorie' gekregen.
Zijn broer Ronald geeft hem de status 'Triple A', verwijzend naar de gerenommeerde rentestatus voor economieën. 'Volgend jaar moet Marc Overmars deze Appie (Nouri) een contract aanbieden. Moge zijn spreekwoordelijke zuinigheid hem voor één keer in de steek laten', schrijft Spaan donderdag in zijn column in Het Parool.
Nouri scoorde dit seizoen al vier keer en is daarmee topscorer van Ajax B1.
Ik geef hem tot april, dan is dat ook weer voorbijquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 07:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Een van de kwakzalvers uit de oude RvC heeft een nieuwe job in het voetbal.
Peter weet.twitter:PeterRdeV twitterde op woensdag 10-10-2012 om 10:24:15Eyong Enoh is weer fit... Top! In mijn ogen is hij de ontbrekende schakel in het te lichtvoetige #Ajax. reageer retweet
er helemaal niets vanquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:46 schreef tammepiet het volgende:
Peter weet.twitter:PeterRdeV twitterde op woensdag 10-10-2012 om 10:24:15Eyong Enoh is weer fit... Top! In mijn ogen is hij de ontbrekende schakel in het te lichtvoetige #Ajax. reageer retweet
Het gaat erom wat j0rdiiii zegt, opbouwend een drama die Enohquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:47 schreef HeatWave het volgende:
Sja, kan je lacherig over doen omdat ie niet zo "goed" kan voetballen als Eriksen, maar hij zorgt wel dat er meer ruimte voor hem is, dan hoeft stickboy de fysieke duels niet aan te gaan.
ja, dus? Daar hebben we wonderboy toch voor? Enoh zorgt dat we de bal HEBBEN (itt eriksen die hem altijd kwijtraakt) en dan mag Eriksen zijn magie laten zien...quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het gaat erom wat j0rdiiii zegt, opbouwend een drama die Enoh
Dat is de opbouw niet.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, dus? Daar hebben we wonderboy toch voor? Enoh zorgt dat we de bal HEBBEN (itt eriksen die hem altijd kwijtraakt) en dan mag Eriksen zijn magie laten zien...
Dat heb ik ookquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:58 schreef ValHallen het volgende:
Als Enoh speelt kijk ik veel zenuwachtiger naar de wedstrijd. Hij is sowieso niet de oplossing.
Ben ik opzich wel met je eens hoor, maar als Frank hem iets simpeler laat spelen zou het evt nog wel moeten kunnen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:02 schreef j0rdiiii het volgende:
Enoh gaat 20 keer opendraaien naar de andere kant en geeft dan uiteindelijk een pass die iedereen had kunnen geven.
Hij heeft het inzicht en voetballende vermogen voor die positie niet.
Enoh met z'n Afrikaanse 2-benen er in tacklequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 12:05 schreef kurk_droog het volgende:
Zet Enoh er maar in, dan krijgt de tegenstander toch angst van tenminste 1 speler.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |