Wel eerlijkquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:07 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Serieus?? Dat is wel heel onprofessioneel
Waarschijnlijk hadden de andere kandidaten wél door dat het "het formulier" is, en niet "de formulier".quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:29 schreef miro86 het volgende:
Niet echt een sollicitatie, maar komt in de buurt.
Ik moest zo'n online sollicitatie formulier invullen. Een paar weken later kreeg ik te horen dat ik langs kon komen voor een taal(engels)/reken/iq toets.
Drie weken later: U heeft de toets uitstekend gemaakt (top-1%), maar we vonden uw antwoorden op de sollicitatie formulier niet toereikend...
Ik blijf me afvragen hoe goed ik die toets had moeten maken om door te kunnen...
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:37 schreef Escapist het volgende:
Na een week proefdraaien (bij wijze van sollicitatie) niet aangenomen omdat ik de meest belachelijke spelfouten in mijn uitdraai van het draaiboek van een vergadering had verbeterd.
Iets met respectloos ofzoiets
Ja, heel eerlijk. Maar iemand afwijzen om je persoonlijke niet kunnen waarderen van de persoonlijkheid, terwijl je zegt ZEKER te zijn van de vaardigheden, is op zijn minst ongepast te noemen.quote:
solliciteerde je als super sayan?quote:
Haha, shiiit, wat onprofessioneel.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:29 schreef _Arual_ het volgende:
Ik stond op het punt om te verhuizen naar een nieuwbouwwijk, en de recruiter zat in een comité tegen de bouw van die wijk. Het gesprek was nog niet eens begonnen en ik kon al vertrekken. Het werd hem gewoon zwart voor de ogen.
Ik wílde daar niet eens meer werken. Later hoorde ik ook van het loopbaanadviesbureau op de uni dat ze daar geen stagiaires meer naartoe stuurden, iedereen liep daar vroeger of later vast. Bij mij was het dus vroeger, véél vroegerquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:50 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Haha, shiiit, wat onprofessioneel.
Haha, zou mij ook kunnen overkomenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:37 schreef Escapist het volgende:
Na een week proefdraaien (bij wijze van sollicitatie) niet aangenomen omdat ik de meest belachelijke spelfouten in mijn uitdraai van het draaiboek van een vergadering had verbeterd.
Die heb ik ook eens gehadquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:34 schreef r_one het volgende:
"Bij nader inzien hebben we helemaal geen vacature."
Heldquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:37 schreef Escapist het volgende:
Bazenstreek,.. Maar idd. nooit slimmer proberen te zijn dan je baasquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:37 schreef Escapist het volgende:
Is toch logisch. Ze hebben liever iemand die de boel verklootquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:46 schreef Samzz het volgende:
'U heeft teveel ervaring'.
Waarin dat dan wel zou moeten zijn, ik heb nog steeds geen idee.
Moet je maar beter je best doen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:36 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Je hebt twee academische titels en ongeveer 20 jaar werkervaring en krijgt op zowat alle sollicitaties (en dat zijn er inmiddels een heleboel) het antwoord - ALS je al een antwoord krijgt - "u past niet in het profiel".![]()
Vertaling: "u bent te oud maar dat mogen we niet hardop zeggen, zeker niet tegen u want u als jurist zou ons meteen te grazen nemen wegens discriminatie".
Tsja.![]()
![]()
![]()
En maar lezen dat 'we' moeten doorwerken tot ons 67e. Wat te denken om er eens voor te zorgen dat werklozen van boven de 40 die dolgraag weer een baan willen hebben die baan ook kunnen krijgen?
lijkt me niet erg prettig, aangenomen worden vanwege je looks en niet vanwege je 'kunnen'quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |