Dat zat ik mij ook net te bedenkenquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:01 schreef 5thencounter het volgende:
Da's zo leuk met shit neerzetten in de laaste 5 .. geen hónd leest die meer!
Ik lees alles over Opaquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:01 schreef 5thencounter het volgende:
Da's zo leuk met shit neerzetten in de laaste 5 .. geen hónd leest die meer!
Ja, Oop is popie!!!!quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:07 schreef Toverheks het volgende:
Hij gaat lekker, nummertje 47 alweer
Dat blijkt, heerlijk zo een lekkere hagenees/amsterdammer, hij houd toch maar de RLS levendigquote:
Lekker? wat je lekker noemt, ¾ gaat niet over Opa, en de resterende ¼ wordt door Offtopic Mod-geouwehoer in beslag genomen...quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:07 schreef Toverheks het volgende:
Hij gaat lekker, nummertje 47 alweer
Vanaf nu post ik alleen nog maar over Opaquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:09 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Lekker? wat je lekker noemt, ¾ gaat niet over Opa, en de resterende ¼ wordt door Offtopic Mod-geouwehoer in beslag genomen...
Zo is dat!quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Dat blijkt, heerlijk zo een lekkere hagenees/amsterdammer, hij houd toch maar de RLS levendig
Je kan het ook niet doen ...quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Vanaf nu post ik alleen nog maar over Opaanders krijg ik Gert weer achter me aan
Gezellig, hèquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:09 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Lekker? wat je lekker noemt, ¾ gaat niet over Opa, en de resterende ¼ wordt door Offtopic Mod-geouwehoer in beslag genomen...
Zou jij dat willen dan dat ik niet meer in Opa zijn topic postquote:
Vind je dit een succes dan? .... Ajax - Real Madrid 1 - 4quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:12 schreef Toverheks het volgende:
Gooi er gelijk maar ff sfeerbeelden in, en je kan meebrullen want Hazes met zijn bloed zweet en tranen wordt heerlijk door het stadion geslingerd ........Opa deze is voor Jou
Zeker ja! en het wordt vanaf nu steeds gezelliger. Nog een maandje en Oop gaat de kerstboom weer opzetten!quote:
Het gaat om de sfeerquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:15 schreef ZOA het volgende:
[..]
Vind je dit een succes dan? .... Ajax - Real Madrid 1 - 4
jaja .. je wilt iedereen in un diepe depressie duwen bedoel je ... Ajax - Real Madrid 1 - 4quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:20 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Het gaat om de sfeersnap dat nou eens
Oh, wat laat voor zijn doen, maar de kerststerren gaan toch wel volgende week alvast voor de ramen, toch?quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:16 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Zeker ja! en het wordt vanaf nu steeds gezelliger. Nog een maandje en Oop gaat de kerstboom weer opzetten!
48+quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:33 schreef Pearlbitch het volgende:
Intussen stilt Oop de lekkere trek met een plak overheerlijke plak 48+ oude kwaliteitskaas (van Leo)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een trappetjequote:Op maandag 8 oktober 2012 20:30 schreef Jian het volgende:
[..]
Oh, wat laat voor zijn doen, maar de kerststerren gaan toch wel volgende week alvast voor de ramen, toch?
Ja, maar dan wel met prikkertjes met kerstvlaggetjes en zoute drop-ijs toequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:01 schreef Scrutinizer het volgende:
Ligt eraan op wat voor dag het valt. Als het op een zaterdag is dan wordt het haring.
Als vrij man zal het opa worst wezen of kerst in het weekend valt. Maar het valt dit jaar op een dinsdag en woensdag. Ik ben benieuwd naar het menu, maar ik ben ook benieuwd of er ook met kerst geschootjehapt wordt vanaf het ajaxbord.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:01 schreef Scrutinizer het volgende:
Ligt eraan op wat voor dag het valt. Als het op een zaterdag is dan wordt het haring.
welke tafel?quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:57 schreef Jian het volgende:
Gezellig, kerst met Oop, ik ben nu al nieuwsgierig wat er allemaal op tafel komt
Vanaf ongeveer 16:00 Jian, zoals op opa's streampagina te lezen is:quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:27 schreef Jian het volgende:
Wat is het rustig hier, alles is toch wel goed met Opa, ik heb toch niks gemist hè? Moet ik me zorgen maken, mag ik dat, ja dat mag ik![]()
Oop een teken van leven alsjeblieft, desnoods via je rechterhand
gemist, sorryquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Vanaf ongeveer 16:00 Jian, zoals op opa's streampagina te lezen is:
[ afbeelding ]
Enne, met dat logo maak je die ouwe nijdig hè en dan kom je er met kerst natuurlijk sowieso niet in, ik zeg met maar evenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Vanaf ongeveer 16:00 Jian, zoals op opa's streampagina te lezen is:
[ afbeelding ]
Welnee, Opa is een nepsupporter. Als het slecht gaat met Ajax wordt-ie zo fan van Ado. Kijk maar hoe het die vogel van hem is vergaan.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:45 schreef Jian het volgende:
Opa is een beetje verdrietig om zijn kind, niet omdat ie man is geworden hoor, daar kan Oop wel mee leven ondertussen, Oop is tenslotte een ruimdenkend man! Maar de voorkeur voor die ene voetbalclub, dat kan Oop maar moeilijk verkroppen.
ja, da's waar, het is wel een beetje een wilg, hij waait met alle winden mee ... een treurwilg dusquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Welnee, Opa is een nepsupporter. Als het slecht gaat met Ajax wordt-ie zo fan van Ado. Kijk maar hoe het die vogel van hem is vergaan.
Mijn vader zou zich in z'n graf omdraaien als ik die ouwe als stiefvader zou aannemen. Waar deze verhaallijn op gebaseerd is weet ik niet, maar ik neem aan dat er ergens betrouwbare basisinfo opgescharreld is, want we zetten hier natuurlijk niet zomaar wat neer.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:39 schreef Jian het volgende:
[..]
Enne, met dat logo maak je die ouwe nijdig hè en dan kom je er met kerst natuurlijk sowieso niet in, ik zeg met maar even
Dan kom je toch vanzelf weer bij Arie Ribbens uit.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:51 schreef Gert het volgende:
Ik zal eens zoeken op wat sleutelwoorden (transsexueel, Den Haag, Amsterdam, onterfd, vader, bier). Wellicht is de ware identiteit van zijn verstoten kind te achterhalen.
Ik heb even mijn Google skillz op volle kracht ingezet. Twee kandidaten voldoen aan het zoekfprofiel. Ziet iemand bij onderstaande heren fysieke kenmerken die van oma en/of opa geërfd zouden kunnen zijn? Dit zijn ze:quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dan kom je toch vanzelf weer bij Arie Ribbens uit.
Scrut heeft het ook gehoordquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Mijn vader zou zich in z'n graf omdraaien als ik die ouwe als stiefvader zou aannemen. Waar deze verhaallijn op gebaseerd is weet ik niet, maar ik neem aan dat er ergens betrouwbare basisinfo opgescharreld is, want we zetten hier natuurlijk niet zomaar wat neer.
Ik zal eens zoeken op wat sleutelwoorden (transsexueel, Den Haag, Amsterdam, onterfd, vader, bier). Wellicht is de ware identiteit van zijn verstoten kind te achterhalen.
Oom Frits heeft iig dezelfde kledingsmaak als opa.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik heb even mijn Google skillz op volle kracht ingezet. Twee kandidaten voldoen aan het zoekfprofiel. Ziet iemand bij onderstaande heren fysieke kenmerken die van oma en/of opa geërfd zouden kunnen zijn? Dit zijn ze:
1. Joshua:
[ afbeelding ]
2. Iemand die zich "oom Frits" noemt:
[ afbeelding ]
mmmm, die 2e is op weg naar hetzelfde kapsel als Oop, dat kan een aanknoopingspunt zijnquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik heb even mijn Google skillz op volle kracht ingezet. Twee kandidaten voldoen aan het zoekfprofiel. Ziet iemand bij onderstaande heren fysieke kenmerken die van oma en/of opa geërfd zouden kunnen zijn? Dit zijn ze:
1. Joshua:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jij zag het ookquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:59 schreef mootie het volgende:
Al deelt ome Frits wel de voorkeur van opa voor vreemde t-shirtjes.
Der Fritzel vanzelfsprekendquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:57 schreef Gert het volgende:
[..]
1. Joshua:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dan komt Robbert met een videoband en is die ouwe te lui om mee te gaan naar de caravan. Dat schiet niet op.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:02 schreef Jian het volgende:
Mmmm, volgens mij zit Gert gewoon de aandacht van zichzelf af te leidenIk zeg, we schakelen Ronbert ten Brink in
Hey teringlijer, heb juh ook bier en zoute drop in de sleurhut van juh?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En dan komt Robbert met een videoband en is die ouwe te lui om mee te gaan naar de caravan. Dat schiet niet op.
Beter sturen we Derk Bolt, die neemt z'n eigen laptopje mee dan kan Opa gewoon lekker in z'n eigen stoel blijven zitten.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Hey teringlijer, heb juh ook bier en zoute drop in de sleurhut van juh?
Volgens mij probeer jij de aandacht weer snel op mij te krijgen, terwijl mijn objectieve en betrouwbarea Google skills twee zeer plausibele kandidaten hebben opgeleverd!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:02 schreef Jian het volgende:
Mmmm, volgens mij zit Gert gewoon de aandacht van zichzelf af te leidenIk zeg, we schakelen Ronbert ten Brink in
Hmmm... interessant... denk denk denk..quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Sowieso lijkt Oom Frits me niet iemand die al te makkelijk omgaat met afwijzing.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Hey teringlijer, heb juh ook bier en zoute drop in de sleurhut van juh?
Misschien worden er momenteel als een gek sporen uitgewist.quote:
Het valt nu allemaal op z'n plek. Jian is ook een gevluchte Amsterdammer. Toeval? Ik dacht het niet!quote:
Aww Jian met zijn goedgevulde broekje. Cute!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:27 schreef Gert het volgende:
Dit is wel héééél toevallig: de complete site van Oom Frits is ineens uit de lucht!![]()
Ik was net begonnen met het kopiëren van een-en-ander, maar had nog slechts één foto opgeslagen. Eentje van een paar jaar geleden zo te zien:
[ afbeelding ]
Veel aanwijzingen levert deze foto niet op. Zo te zien poseert hij in een hotel.
Da's dan ook de enige overeenkomstquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Aww Jian met zijn goedgevulde broekje. Cute!
Heeft Jian nu een peuterluier aan?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:27 schreef Gert het volgende:
Dit is wel héééél toevallig: de complete site van Oom Frits is ineens uit de lucht!![]()
Ik was net begonnen met het kopiëren van een-en-ander, maar had nog slechts één foto opgeslagen. Eentje van een paar jaar geleden zo te zien:
[ afbeelding ]
Veel aanwijzingen levert deze foto niet op. Zo te zien poseert hij in een hotel.
Gertrude had dat ookquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Da's vreemd want volgens oma heeft opa maar een klein piemeltje.
Met schrale billetjes.quote:
En gelijk had iequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zo noemde je vader mij ook altijd.
Hij is emotioneel in die periode blijven steken, vermoedelijk. Toen al wilde hij liever een jongetje zijn, en toen al voelde hij de afwijzing, nee de afkeer, van oop c.q. vaa.quote:
Uit de posthistorie van mootie blijkt dat zij een behaarde komt heeft. Dat is volledig off-topic maar ik dacht dat het beter was dat ik dat ook even vermeldde.quote:
Vereenzelviging met Mario Been ..., Ik ben een Amsterdammer in hart en ziel, mijn borst zwelt bij bloed zweet en tranen en Ajax. We gaan niet schelden hè , GERTRUDE!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij is emotioneel in die periode blijven steken, vermoedelijk. Toen al wilde hij liever een jongetje zijn, en toen al voelde hij de afwijzing, nee de afkeer, van oop c.q. vaa.
De vereenzelviging met Mario Been is ook verklaarbaar. Ook Mario werd keihard de deur gewezen door zijn familie.
Zit jij de hele dag mootie's posthistorie uit te pluizen? Of heb jij daar een speciaal programmaatje voor waardoor het niet zo tijdconsumerend is?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:42 schreef Scrutinizer het volgende:
Uit de posthistorie van mootie blijkt dat zij een behaarde komt heeft. Dat is volledig off-topic maar ik dacht dat het beter was dat ik dat ook even meldde.
Uitpluizen is mijn levenstaak. Ik heet niet voor niets Scrutinizer.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zit jij de hele dag mootie's posthistorie uit te pluizen? Of heb jij daar een speciaal programmaatje voor waardoor het niet zo tijdconsumerend is?
Ik lees net dat je de vriendin van je ex hebt mishandeld.quote:Uit mijn posthistorie blijkt dat ik een bemoeizuchtige, arrogante weet-al ben. Maar dat wist ik al.
Ja. Maar alleen zodat ze sorry tegen me zei.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:49 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik lees net dat je de vriendin van je ex hebt mishandeld.
Er wordt hier slechts een plausibele theorie getoetst. Niet meteen zo boos worden! Als blijkt dat jij oom Frits niet bent ondanks dat alle tekenen daarop wijzen, ben ik de eerste om dat ronduit toe te geven.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:43 schreef Jian het volgende:
[..]
Vereenzelviging met Mario Been ..., Ik ben een Amsterdammer in hart en ziel, mijn borst zwelt bij bloed zweet en tranen en Ajax. We gaan niet schelden hè , GERTRUDE!
O dan is 't goed.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja. Maar alleen zodat ze sorry tegen me zei.
Ja toch!quote:
Hij zal vandaag eerst wel een uurtje leeglopen over Kopiekut.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:53 schreef Gert het volgende:
Ik moet weer aan het werk. Is er straks iemand paraat om vanaf 16:00 alle ontwikkelingen op de streams te volgen?
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:57 schreef Copycat het volgende:
Oh, is dat zo? Als ik in dit topic post, ben ik dan direct tot onderwerp gebombardeerd?
Ja, Opa houdt niet van vrouwen, dat is ook de reden waarom hij zijn dochter Frits heeft verstoten.quote:Mijn narcistische persoonlijkheid gebiedt me hier straks elke dag te komen posten.
Maar ik begrijp dat Jians pa mij niet aardig vindt? Wat raar!!!
Zij is zijn bediende en wordt derhalve getolereerd.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:02 schreef Copycat het volgende:
Kan ik daaruit opmaken dat omaatje ook eigenlijk een opaatje is?
Die neten vinden een warm welkom op je harige kont?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:09 schreef mootie het volgende:
Niet zo naar over opa... Hij heeft me gisteren toch wel de neten gegeven voor mijn verjaardag.
Kom daar tegenwoordig nog maar eens om.
Ik heb liever niet dat je me hier feliciteert.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:10 schreef Copycat het volgende:
Oh! Gefeliciteerd nog! Het bosje tyfus is onderweg!
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:12 schreef Gert het volgende:
Afbeeldingen zoeken met zoekterm "kopiekut" in Google
Niet napruttelen, daar krijg je maar weer gedoe van! Het was al uitgepraat en zo.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik heb liever niet dat je me hier feliciteert.Dat werd gisteren als erg storend ervaren.
Noem je me nu een mongool?quote:
Zit je nou te vissen naar een cam in de badkamer?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:24 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik wist helemaal niet dat Opaatje een bad had.
Dat doe ik voor de dames hier.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Zit je nou te vissen naar een cam in de badkamer?
Opa houdt het wel altijd netjesquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:28 schreef Copycat het volgende:
Zolang de screenshots achterwege blijven en er niet al te smeuïg over wordt geschreven, vind ik het prima.
Heh gadverquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Opa houdt het wel altijd netjes
[ afbeelding ]
Nou, nou...wel een beetje provocerendquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Opa houdt het wel altijd netjes
[ afbeelding ]
Maak het je levenswerkquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:52 schreef Poezewoes het volgende:
Zo dan Opa is nog niet eens online, wat een verhalen.
Kan daar geen fok boek van uitgegeven worden?
Monnikenwerk. Wekenlang grasduinen in al die posts. Eigenlijk zou er een tooltje moeten zijn waarmee je een posthistorie snel kunt bekijken.quote:
Nee ik niet! Jij bijvoorbeeld!quote:
Dan krijg je maar stalkers, en van die mensen die alleen maar bezig zijn met de posthistorie van anderen uitpluizen. Urenlang, dagenlang, wekenlang.... tot het een verslaving is en je niks anders meer kunt.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Monnikenwerk. Wekenlang grasduinen in al die posts. Eigenlijk zou er een tooltje moeten zijn waarmee je een posthistorie snel kunt bekijken.
Waarom stap je dan ook in een groen busje?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Monnikenwerk. Wekenlang grasduinen in al die posts. Eigenlijk zou er een tooltje moeten zijn waarmee je een posthistorie snel kunt bekijken.
Cc moet ook eten!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Waarom stap je dan ook in een groen busje?
Hallo! Twee tientjes is nog altijd het dubbele van mijn tarief daar bij PS in de buurt.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:00 schreef Scrutinizer het volgende:
Waarom stap je dan ook in een groen busje?
Die is wel net met een hoofdwond in het ziekenhuis opgenomen en ik had al eerder in de posthistorie van Copycat gezien dat ze enige mishandeling niet schuwt. 1+1=3quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:11 schreef mootie het volgende:
Oo heeft de Vlem niet toevallig een groen busje?
+een porsche, oranjequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:11 schreef mootie het volgende:
Oo heeft de Vlem niet toevallig een groen busje?
Dat lijkt me dan vrij duidelijkquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die is wel net met een hoofdwond in het ziekenhuis opgenomen en ik had al eerder in de posthistorie van Copycat gezien dat ze enige mishandeling niet schuwt. 1+1=3
Te laatquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:16 schreef mootie het volgende:
Woman, blijf weg uit dat Fishermans Friend-topic!
Denk aan het elastiek!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:58 schreef Copycat het volgende:
Ik zag Vlemmix gisteren spullen uit of in een wit busje laden. Misschien waren het geen spullen, maar mensen?
En dan denk ik dat ik nu eens in een BNW-topic ga posten. Met aluhoedje op.
Pas maar op voor de Harry Potters en demonen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:58 schreef Copycat het volgende:
Ik zag Vlemmix gisteren spullen uit of in een wit busje laden. Misschien waren het geen spullen, maar mensen?
En dan denk ik dat ik nu eens in een BNW-topic ga posten. Met aluhoedje op.
Nee, Oma wel. Oop vindt het twee keer niks.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:28 schreef Jian het volgende:
Kijkt Oop eigenlijk Boer zoekt vrouw?
vragen, vragen ...
Oop is naast ajaxsupporter ook fan van ADO. Dat is zijn tweede cluppiequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Welnee, Opa is een nepsupporter. Als het slecht gaat met Ajax wordt-ie zo fan van Ado. Kijk maar hoe het die vogel van hem is vergaan.
Andersom zie je echt nóóit.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:58 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Oop is naast ajaxsupporter ook fan van ADO. Dat is zijn tweede cluppie
Heeft ie weer gebeld?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:11 schreef 5thencounter het volgende:
Intussen maakt Oop gretig gebruik van de interne cateringservice...![]()
[ afbeelding ]
Wat verkoopt die Leo allemaal? Vis, vlees en groente?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:13 schreef Pearlbitch het volgende:
Helaas zijn er geen caps van, maar vandaag heeft Oop heeft vandaag heerlijk zuurkool van het vat (van Leo) gegeten. Met worst
Dat is weer minder dat Opa ook fan is van Adoquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:58 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Oop is naast ajaxsupporter ook fan van ADO. Dat is zijn tweede cluppie
Oop is dan ook van origine een Amsterdammer, dat zijn over het algemeen ruimdenkende, hartelijke mensenquote:
Leo verkoopt alles volgens mij..........quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat verkoopt die Leo allemaal? Vis, vlees en groente?
Is het een supermarkt?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Leo verkoopt alles volgens mij..........
Alles, behalve "nee"quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Leo verkoopt alles volgens mij..........
quote:
Wat tof!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:42 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Zo'n gezellige ouderwetse buurtsuper die je vandaag de dag weinig meer ziet en waar de klant nog koning is. En desgewenst komt Leo de bestellingen thuisbrengen.
[ afbeelding ]
Ja. echt een oase in een woestijn van Appie Heyns, C1000's en andere zielloze levensmiddellenpakhuizenquote:
Het achteroverdrukken van een doos wuppies was de druppel.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:57 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa is waarschijnlijk gewoon geband door de AH.
Hoezo? Veel beweging zit er nooit in die ouwe.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:25 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Een lekker rustig avondje bij opa. Ook wel eens leuk voor de verandering
Normaal zit ie de halve avond tevergeefs met dat belletje te zwaaienquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hoezo? Veel beweging zit er nooit in die ouwe.
Meer dan dat ze opvallend afwezig is kan ik je niet vertellen.quote:
En daar wil opa oma natuurlijk liever niet bijhebben.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:53 schreef Jian het volgende:
Misschien komt Leo zo nu en dan wel meer brengen dan alleen boodschappen ......
En is ze aan het veranderen van instrument. Van piccolo naar fagot.quote:
Gezellig, samen met haar soortgenoten, want dat vindt ze zo fijn ..quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Als ze te veel en te luid fluit dan moet ze terug naar de dierenwinkel.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:11 schreef pullup het volgende:
[..]
Het achteroverdrukken van een doos wuppies was de druppel.
Doe die maar voor mij, van woensdag.....quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:44 schreef Pearlbitch het volgende:
We hebben een scoop!!
Exclusief voor alle fans op FOK! publiceren we het menu in Huize Oop voor de tweede helft van deze week!
Woensdag: worteltjes en vis met aardappeltjes
Donderdag: erwtensoep
Vrijdag: andijvie met een karbonaadje
Zaterdag: brood met haring van Rick Buys
Dan hoeft 5th de rest van de week niet meer te kijken.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:44 schreef Pearlbitch het volgende:
We hebben een scoop!!
Exclusief voor alle fans op FOK! publiceren we het menu in Huize Oop voor de tweede helft van deze week!
Woensdag: worteltjes en vis met aardappeltjes
Donderdag: erwtensoep
Vrijdag: andijvie met een karbonaadje
Zaterdag: brood met haring van Rick Buys
Ik ga voor de donderdagquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:00 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Doe die maar voor mij, van woensdag.....
quote:
In tegenstelling tot kiloknaller Victor Meijer, over Leo geen kwaad woord. Het zegt wat als dergelijke zaakjes het hoofd boven water weten te houden. Want ze zijn duurder dan de supermarkten, het aanbod is kleiner en de kwaliteit is vergelijkbaar. Dus dan moet het wel door de uitstekende service komen dat men nog klandizie heeft.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:53 schreef pullup het volgende:
Ik wacht deze keer nog even de recensie van Gert over dit zaakje af voor ik hier mijn positieve indruk weergeef.
Sambalbij?quote:
Klinkt wel goed. De meeste zaakjes van dat formaat hier in de buurt worden toch echt gerund door mensen met een wat zuidelijker achtergrond. Ook prima maar ik kan me voorstellen dat opa blij is met zijn Leo.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:08 schreef Gert het volgende:
[..]
In tegenstelling tot kiloknaller Victor Meijer, over Leo geen kwaad woord. Het zegt wat als dergelijke zaakjes het hoofd boven water weten te houden. Want ze zijn duurder dan de supermarkten, het aanbod is kleiner en de kwaliteit is vergelijkbaar. Dus dan moet het wel door de uitstekende service komen dat men nog klandizie heeft.
Waarschijnlijk voorziet Leo bovendien uitstekend in de behoefte van de vergrijzende buurt. Geen exotische gekkigheid zoals macaroni en bapao in de schappen en vitrine: gewoon Hollandse pot.
Oop kijkt gebiologeerd naar darten op de pcquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:36 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Nog steeds niet veel gaande in huize opa behalve dat het er wat donkerder uit lijkt te zien ondertussen.
Het is wel een niche. Je ziet hier in de buurt naast de talloze Islamitische slagers ook slagers en andere winkeliers die zich heel duidelijk Hollandsch profileren. "Echte Hollandse kip" en een plastic varken op de stoep en zo.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Klinkt wel goed. De meeste zaakjes van dat formaat hier in de buurt worden toch echt gerund door mensen met een wat zuidelijker achtergrond. Ook prima maar ik kan me voorstellen dat opa blij is met zijn Leo.
Hier ook hoor. Het stikt van de 'zuidelijke' bakkers en kappers. Maar een ouderwetse buurtwinkel is vooral in wijken met veel ouderen ook nog wel levensvatbaar.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Klinkt wel goed. De meeste zaakjes van dat formaat hier in de buurt worden toch echt gerund door mensen met een wat zuidelijker achtergrond.
Over op de stoep zetten gesproken: Leo heeft wel een beetje last van territoriumdrift. Misschien droomt-ie wel stiekem van een echte grote supermarkt.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is wel een niche. Je ziet hier in de buurt naast de talloze Islamitische slagers ook slagers en andere winkeliers die zich heel duidelijk Hollandsch profileren. "Echte Hollandse kip" en een plastic varken op de stoep en zo.
Is oma nog niet thuis? Is er een FOK!ker die even de politie kan bellen dan?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:36 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Nog steeds niet veel gaande in huize opa behalve dat het er wat donkerder uit lijkt te zien ondertussen.
Dan laat ie zelf zijn handjes maar eens wapperen hoor. Hij kan toch zelf wel een boterham smeren?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:22 schreef Jian het volgende:
Oma nog thuisgekomen? Zo niet dan moeten we denk ik de alarmdiensten maar inschakelen want dan heeft Oop nog geen lunch gekregen!
Wat ben jij wreed, dan moet ie uit z'n stoel komen .... de arme zielquote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dan laat ie zelf zijn handjes maar eens wapperen hoor. Hij kan toch zelf wel een boterham smeren?
Of de zak dubbelzoute drop uit de kast pakken ?
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:11 schreef Jian het volgende:
mootie, de nieuwe Sons is er, we gaan wraak nemen, harhargggnagnagna
Hij schijnt eerst haar kat te hebben doodgeslagen. Daarna haar en toen de hand aan zichzelf te hebben geslagen.quote:Johnny Lewis, an actor who most notably appeared on the FX series Sons of Anarchy, died on Wednesday in Los Angeles after he either fell or jumped off a roof to his death at a home where an 81-year-old woman was found dead inside.
Authorities say 28-year-old Lewis is suspected of killing the woman, who owned the house. He may have been renting a room from the homeowner, identified as Catherine Davis by the Los Angeles County Coroner's Office. [UPDATE 3:45 P.M. PT: The LAPD and coroner have announced that Davis died of "blunt-force trauma and manual strangulation."]
Ja, was wel bekend, stond in het Sons-topic. Zoiets zou Opie nooit hebben gedaanquote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:14 schreef Copycat het volgende:
Weet mootie dit ook al:
[..]
Hij schijnt eerst haar kat te hebben doodgeslagen. Daarna haar en toen de hand aan zichzelf te hebben geslagen.
Wat? Is opa op z'n kat gaan zitten?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:23 schreef mootie het volgende:
Dat van die kat wist ik nog niet. Waarom vind ik dat nou het meest schokkend.
En ook nog een oud vrouwtje vermoord. Hoorde ik van Cc en Jian.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wat? Is opa op z'n kat gaan zitten?
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:54 schreef pos het volgende:
Ik weet nou niet meer zeker of ik Opa leuk vind....een kat vermoord????
Eeeeww... had opa teveel zoute drop gegeten dat hij zo doorsloeg?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:54 schreef Copycat het volgende:
Hij heeft die kat zelfs 'dismembered'. Met zijn blote handen.
Gelukkig was ik het niet.
Die drop schijnt een droppie LSD te hebben gehad ...quote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:55 schreef mootie het volgende:
Eeeeww... had opa teveel zoute drop gegeten dat hij zo doorsloeg?
Leoquote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die drop schijnt een droppie LSD te hebben gehad ...
Liquid Salted Dropquote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die drop schijnt een droppie LSD te hebben gehad ...
Hoop dat ze nog leeft....quote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:56 schreef Copycat het volgende:
Ik moet net denken aan oma ... Waar is ze? Is ze nog wel?
Laced Salted Drop.quote:
Yep ... en dan is het einde zoek. En oma ook.quote:
In het geval van Opa begon het met een papegaai, daarna een kat en daarna ... ik durf het haast niet te zeggen.... misschien wel .... omaquote:
Dit is een hartverscheurend topic ...quote:
De kat doet me meer....quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ai ... heb ik nu oma's einde te cru opgeschreven?
Dat siert je.quote:
En het leed is nog niet over. Wie moet nu opa's bammetjes smeren en z'n ajax-bordje afwassen? Dat kan die man onmogelijk zelf doen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dit is een hartverscheurend topic ...
Ai ... heb ik nu oma's einde te cru opgeschreven?
Denk aan een tehuis, nu...quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En het leed is nog niet over. Wie moet nu opa's bammetjes smeren en z'n ajax-bordje afwassen? Dat kan die man onmogelijk zelf doen.
Doet Leo niet aan thuiszorg?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:07 schreef Scrutinizer het volgende:
En het leed is nog niet over. Wie moet nu opa's bammetjes smeren en z'n ajax-bordje afwassen? Dat kan die man onmogelijk zelf doen.
Wel fijn een vaste woon en verblijf plaats..en eten optijd...komt goed dusquote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Aan de andere kant: als deze -vast en zeker- crime passionel uitkomt, is zijn bajesbedje gespreid. Wederom.
Anders moet Gert 'm maar in huis nemen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Doet Leo niet aan thuiszorg?
Aan de andere kant: als deze -vast en zeker- crime passionel uitkomt, is zijn bajesbedje gespreid. Wederom.
Hij zal nu nog wel op het politiebureau zitten.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:11 schreef pos het volgende:
Ik heb de stream nog nooit gezien...zal ik..zal ik....
Ik had soms al het vermoeden dat ik niet live zat te kijken en dat ik wat er op de stream gebeurde al eens eerder had gezien.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Anders moet Gert 'm maar in huis nemen.
Ik denk dat we gister naar een opname hebben zitten kijken op de stream en dat dat zijn waterdichte alibi zal zijn.
Vertel mij daarna even hoe het was?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:11 schreef pos het volgende:
Ik heb de stream nog nooit gezien...zal ik..zal ik....
Durf nog niet echt...weet je je zit wel gewoon naar een moordenaar te kijken....quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vertel mij daarna even hoe het was?
Ik heb gister niet gekeken maar ik ben benieuwd of de papegaai nog op het bandje te horen was.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:12 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik had soms al het vermoeden dat ik niet live zat te kijken en dat ik wat er op de stream gebeurde al eens eerder had gezien.
Volgens mij had hij vaker gewoon een bandje op staan.
Nu moet ik bekennen dat ik altijd al gefascineerd ben door seriemoordenaars. Heeft die ouwe meer doden op zijn kerfstok, ga ik hem misschien wel interessant vinden. En volgen. Via jail cam.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:14 schreef pos het volgende:
Durf nog niet echt...weet je je zit wel gewoon naar een moordenaar te kijken....
Serialkillers zijn mn hobbys maar kom op Opa is geen Dexter duh..quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nu moet ik bekennen dat ik altijd al gefascineerd ben door seriemoordenaars. Heeft die ouwe meer doden op zijn kerfstok, ga ik hem misschien wel interessant vinden. En volgen. Via jail cam.
Nee, die maakt z'n eigen eten.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:17 schreef pos het volgende:
[..]
Serialkillers zijn mn hobbys maar kom op Opa is geen Dexter duh..
Truequote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, die maakt z'n eigen eten.
Dexter is ook geen echte serial killer en toch fascineert ie. Alhoewel ik nog weinig aandrang voel om het nieuwe seizoen te gaan bekijken.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:17 schreef pos het volgende:
Serialkillers zijn mn hobbys maar kom op Opa is geen Dexter duh..
Ik mag toch hopen dat-ie gauw z'n zusje doodt.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dexter is ook geen echte serial killer en toch fascineert ie. Alhoewel ik nog weinig aandrang voel om het nieuwe seizoen te gaan bekijken.
Even gegoogled: een kale man met een snorquote:Als die ouwe zich toch eens zou ontpoppen als de Haagse Tsjikatilo, dat zou wat zijn!
De Rostov Ripper op zijn Haags.
Het is een beetje morbide om te zeggen, maar Tsjikatilo is mijn favoriete serial killer.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:27 schreef pos het volgende:
Dexter is ook geen echte serial killer en toch fascineert ie. Alhoewel ik nog weinig aandrang voel om het nieuwe seizoen te gaan bekijken.
Als die ouwe zich toch eens zou ontpoppen als de Haagse Tsjikatilo, dat zou wat zijn!
De Rostov Ripper op zijn Haags.
Ik heb al episode 1 en 2 gekeken, kan het je aanraden.
Tsjikatilo is zo goed, heb je citizen X gezien?
Mijne Ted Bundy lolquote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het is een beetje morbide om te zeggen, maar Tsjikatilo is mijn favoriete serial killer.
Citizen X geeft wel een aardig beeld van de moeizame zoektocht naar hem.
Het boek The Killer Department is ook een aanrader.
Omdat-ie vooral kinderen vermoordde? (las ik in de wikipedia)quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het is een beetje morbide om te zeggen, maar Tsjikatilo is mijn favoriete serial killer.
Die staat bij mij op drie. Na John Wayne Gacy.quote:
Oooh die staat bij mij op 3 lolquote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die staat bij mij op drie. Na John Wayne Gacy.
Favoriet in de zin van meest fascinerend, op een zieke manier. Hoe hij door de sovjetbureaucratie zo lang zijn gang wist te gaan en hoe hij, nadat hij gepakt werd, helemaal doordraaide.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:33 schreef Scrutinizer het volgende:
Omdat-ie vooral kinderen vermoordde? (las ik in de wikipedia)
Citzen X, geweldige film...ja precies wat je zegt.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Favoriet in de zin van meest fascinerend, op een zieke manier. Hoe hij door de sovjetbureaucratie zo lang zijn gang wist te gaan en hoe hij, nadat hij gepakt werd, helemaal doordraaide.
Ik moest wel lachen om wat ik las. Dat er iemand anders geëxecuteerd was voor zijn eerste moord en dat de politie na zijn bekentenis de familie van diegene verontschuldigingen aan ging bieden maar dat die helemaal niet wisten dat hij geëxecuteerd was.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Favoriet in de zin van meest fascinerend, op een zieke manier. Hoe hij door de sovjetbureaucratie zo lang zijn gang wist te gaan en hoe hij, nadat hij gepakt werd, helemaal doordraaide.
Al zeker 3x gezien.quote:
Aileen. Zij is leukquote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:57 schreef pos het volgende:
[..]
Al zeker 3x gezien.
Ken je [ afbeelding ]
De week van Filemon. Tenminste dat zag ik gisteren.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:59 schreef Scrutinizer het volgende:
Aileen. Zij is leuk![]()
Er werd gister nog een fan van haar geïnterviewd, bij 1 Vandaag volgens mij.
Heb ze allemaal gezien lolquote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:59 schreef Copycat het volgende:
Aileen Wuornos!
Ook goed vertolkt in Monster. En hele bizarre rechtbankbeelden van te vinden.
O ja.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
De week van Filemon. Tenminste dat zag ik gisteren.
Die was niet helemaal fris.quote:Die fan was wel erg enthousiast.
Iets totaal anders, maar toch niet helemaal: ken jij deze versie van Crazy door Bettey LaVette?quote:
Ik kijk nuquote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Iets totaal anders, maar toch niet helemaal: ken jij deze versie van Crazy door Bettey LaVette?
http://m.youtube.com/watch?v=7dYWF2egGMM
Zo vet!
Te weinig aandacht, Scrut??quote:
Lekker hoor. heb hem gebookmarked.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Iets totaal anders, maar toch niet helemaal: ken jij deze versie van Crazy door Bettey LaVette?
http://m.youtube.com/watch?v=7dYWF2egGMM
Zo vet!
Volgens mij wel. De vorige keer kwamen ze opeens uit allerlei hoeken en gaten om te zeggen dat dit opa's topic was.quote:
--------quote:
Daar is-ie te lui voor. Daarom heeft hij een webcam, dan kan hij als enige meechatten zonder te typen.quote:
Er kan je niets gebeuren. Het wordt pas eng als je mee gaat chatten maar dan moet je eerst door allerlei ballotage-commissies. Zijn chat is beter beveiligd dan de site van de ING-bank.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:24 schreef pos het volgende:
Ok ben er klaar voor, ik ga Opa's stream kijken. Wish me luck.....beetje bang.
Ok dan luister ik nog een keer naar het vette nummer van copycatquote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is nog te vroeg voor opa, hij moet nog ontbijten.
ooh lekker hoor, waar Scrut? Oja,,,,opa opaquote:
Paradisopaquote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:31 schreef pos het volgende:
[..]
ooh lekker hoor, waar Scrut? Oja,,,,opa opa
Nee hoor. Oop slaapt prinsheerlijk onder zijn ajaxdekbedquote:
Het is een Felabration, een feest voor Fela Kuti, met verschillende Afrobeat-bands. O.a. ook Jungle by Night. Kost 12,50 + lidmaatschap en ik ga er vanuit dat het niet uitverkocht raakt en koop m'n kaartje vrijdag bij de kassa.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:36 schreef pos het volgende:
My fovorite place...zijn er nog kaartjes en wat kost het?
Zie je vrijdag dan, waar heb je je kaartje gekocht, online?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is een Felabration, een feest voor Fela Kuti, met verschillende Afrobeat-bands. O.a. ook Jungle by Night. Kost 12,50 + lidmaatschap en ik ga er vanuit dat het niet uitverkocht raakt en koop m'n kaartje vrijdag bij de kassa.
Nee, ik gok erop dat het niet uitverkocht raakt omdat het in beide zalen is. Ik koop m'n kaartje dus gewoon voor aanvang aan de kassa.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:43 schreef pos het volgende:
[..]
Zie je vrijdag dan, waar heb je je kaartje gekocht, online?
opa
Ok 20.00 uur aanvang?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, ik gok erop dat het niet uitverkocht raakt omdat het in beide zalen is. Ik koop m'n kaartje dus gewoon voor aanvang aan de kassa.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |