Dat zat ik mij ook net te bedenkenquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:01 schreef 5thencounter het volgende:
Da's zo leuk met shit neerzetten in de laaste 5 .. geen hónd leest die meer!
Ik lees alles over Opaquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:01 schreef 5thencounter het volgende:
Da's zo leuk met shit neerzetten in de laaste 5 .. geen hónd leest die meer!
Ja, Oop is popie!!!!quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:07 schreef Toverheks het volgende:
Hij gaat lekker, nummertje 47 alweer
Dat blijkt, heerlijk zo een lekkere hagenees/amsterdammer, hij houd toch maar de RLS levendigquote:
Lekker? wat je lekker noemt, ¾ gaat niet over Opa, en de resterende ¼ wordt door Offtopic Mod-geouwehoer in beslag genomen...quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:07 schreef Toverheks het volgende:
Hij gaat lekker, nummertje 47 alweer
Vanaf nu post ik alleen nog maar over Opaquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:09 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Lekker? wat je lekker noemt, ¾ gaat niet over Opa, en de resterende ¼ wordt door Offtopic Mod-geouwehoer in beslag genomen...
Zo is dat!quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Dat blijkt, heerlijk zo een lekkere hagenees/amsterdammer, hij houd toch maar de RLS levendig
Je kan het ook niet doen ...quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Vanaf nu post ik alleen nog maar over Opaanders krijg ik Gert weer achter me aan
Gezellig, hèquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:09 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Lekker? wat je lekker noemt, ¾ gaat niet over Opa, en de resterende ¼ wordt door Offtopic Mod-geouwehoer in beslag genomen...
Zou jij dat willen dan dat ik niet meer in Opa zijn topic postquote:
Vind je dit een succes dan? .... Ajax - Real Madrid 1 - 4quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:12 schreef Toverheks het volgende:
Gooi er gelijk maar ff sfeerbeelden in, en je kan meebrullen want Hazes met zijn bloed zweet en tranen wordt heerlijk door het stadion geslingerd ........Opa deze is voor Jou
Zeker ja! en het wordt vanaf nu steeds gezelliger. Nog een maandje en Oop gaat de kerstboom weer opzetten!quote:
Het gaat om de sfeerquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:15 schreef ZOA het volgende:
[..]
Vind je dit een succes dan? .... Ajax - Real Madrid 1 - 4
jaja .. je wilt iedereen in un diepe depressie duwen bedoel je ... Ajax - Real Madrid 1 - 4quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:20 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Het gaat om de sfeersnap dat nou eens
Oh, wat laat voor zijn doen, maar de kerststerren gaan toch wel volgende week alvast voor de ramen, toch?quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:16 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Zeker ja! en het wordt vanaf nu steeds gezelliger. Nog een maandje en Oop gaat de kerstboom weer opzetten!
48+quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:33 schreef Pearlbitch het volgende:
Intussen stilt Oop de lekkere trek met een plak overheerlijke plak 48+ oude kwaliteitskaas (van Leo)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een trappetjequote:Op maandag 8 oktober 2012 20:30 schreef Jian het volgende:
[..]
Oh, wat laat voor zijn doen, maar de kerststerren gaan toch wel volgende week alvast voor de ramen, toch?
Ja, maar dan wel met prikkertjes met kerstvlaggetjes en zoute drop-ijs toequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:01 schreef Scrutinizer het volgende:
Ligt eraan op wat voor dag het valt. Als het op een zaterdag is dan wordt het haring.
Als vrij man zal het opa worst wezen of kerst in het weekend valt. Maar het valt dit jaar op een dinsdag en woensdag. Ik ben benieuwd naar het menu, maar ik ben ook benieuwd of er ook met kerst geschootjehapt wordt vanaf het ajaxbord.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:01 schreef Scrutinizer het volgende:
Ligt eraan op wat voor dag het valt. Als het op een zaterdag is dan wordt het haring.
welke tafel?quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:57 schreef Jian het volgende:
Gezellig, kerst met Oop, ik ben nu al nieuwsgierig wat er allemaal op tafel komt
Vanaf ongeveer 16:00 Jian, zoals op opa's streampagina te lezen is:quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:27 schreef Jian het volgende:
Wat is het rustig hier, alles is toch wel goed met Opa, ik heb toch niks gemist hè? Moet ik me zorgen maken, mag ik dat, ja dat mag ik![]()
Oop een teken van leven alsjeblieft, desnoods via je rechterhand
gemist, sorryquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Vanaf ongeveer 16:00 Jian, zoals op opa's streampagina te lezen is:
[ afbeelding ]
Enne, met dat logo maak je die ouwe nijdig hè en dan kom je er met kerst natuurlijk sowieso niet in, ik zeg met maar evenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Vanaf ongeveer 16:00 Jian, zoals op opa's streampagina te lezen is:
[ afbeelding ]
Welnee, Opa is een nepsupporter. Als het slecht gaat met Ajax wordt-ie zo fan van Ado. Kijk maar hoe het die vogel van hem is vergaan.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:45 schreef Jian het volgende:
Opa is een beetje verdrietig om zijn kind, niet omdat ie man is geworden hoor, daar kan Oop wel mee leven ondertussen, Oop is tenslotte een ruimdenkend man! Maar de voorkeur voor die ene voetbalclub, dat kan Oop maar moeilijk verkroppen.
ja, da's waar, het is wel een beetje een wilg, hij waait met alle winden mee ... een treurwilg dusquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Welnee, Opa is een nepsupporter. Als het slecht gaat met Ajax wordt-ie zo fan van Ado. Kijk maar hoe het die vogel van hem is vergaan.
Mijn vader zou zich in z'n graf omdraaien als ik die ouwe als stiefvader zou aannemen. Waar deze verhaallijn op gebaseerd is weet ik niet, maar ik neem aan dat er ergens betrouwbare basisinfo opgescharreld is, want we zetten hier natuurlijk niet zomaar wat neer.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:39 schreef Jian het volgende:
[..]
Enne, met dat logo maak je die ouwe nijdig hè en dan kom je er met kerst natuurlijk sowieso niet in, ik zeg met maar even
Dan kom je toch vanzelf weer bij Arie Ribbens uit.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:51 schreef Gert het volgende:
Ik zal eens zoeken op wat sleutelwoorden (transsexueel, Den Haag, Amsterdam, onterfd, vader, bier). Wellicht is de ware identiteit van zijn verstoten kind te achterhalen.
Ik heb even mijn Google skillz op volle kracht ingezet. Twee kandidaten voldoen aan het zoekfprofiel. Ziet iemand bij onderstaande heren fysieke kenmerken die van oma en/of opa geërfd zouden kunnen zijn? Dit zijn ze:quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dan kom je toch vanzelf weer bij Arie Ribbens uit.
Scrut heeft het ook gehoordquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Mijn vader zou zich in z'n graf omdraaien als ik die ouwe als stiefvader zou aannemen. Waar deze verhaallijn op gebaseerd is weet ik niet, maar ik neem aan dat er ergens betrouwbare basisinfo opgescharreld is, want we zetten hier natuurlijk niet zomaar wat neer.
Ik zal eens zoeken op wat sleutelwoorden (transsexueel, Den Haag, Amsterdam, onterfd, vader, bier). Wellicht is de ware identiteit van zijn verstoten kind te achterhalen.
Oom Frits heeft iig dezelfde kledingsmaak als opa.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik heb even mijn Google skillz op volle kracht ingezet. Twee kandidaten voldoen aan het zoekfprofiel. Ziet iemand bij onderstaande heren fysieke kenmerken die van oma en/of opa geërfd zouden kunnen zijn? Dit zijn ze:
1. Joshua:
[ afbeelding ]
2. Iemand die zich "oom Frits" noemt:
[ afbeelding ]
mmmm, die 2e is op weg naar hetzelfde kapsel als Oop, dat kan een aanknoopingspunt zijnquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik heb even mijn Google skillz op volle kracht ingezet. Twee kandidaten voldoen aan het zoekfprofiel. Ziet iemand bij onderstaande heren fysieke kenmerken die van oma en/of opa geërfd zouden kunnen zijn? Dit zijn ze:
1. Joshua:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jij zag het ookquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:59 schreef mootie het volgende:
Al deelt ome Frits wel de voorkeur van opa voor vreemde t-shirtjes.
Der Fritzel vanzelfsprekendquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:57 schreef Gert het volgende:
[..]
1. Joshua:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dan komt Robbert met een videoband en is die ouwe te lui om mee te gaan naar de caravan. Dat schiet niet op.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:02 schreef Jian het volgende:
Mmmm, volgens mij zit Gert gewoon de aandacht van zichzelf af te leidenIk zeg, we schakelen Ronbert ten Brink in
Hey teringlijer, heb juh ook bier en zoute drop in de sleurhut van juh?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En dan komt Robbert met een videoband en is die ouwe te lui om mee te gaan naar de caravan. Dat schiet niet op.
Beter sturen we Derk Bolt, die neemt z'n eigen laptopje mee dan kan Opa gewoon lekker in z'n eigen stoel blijven zitten.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Hey teringlijer, heb juh ook bier en zoute drop in de sleurhut van juh?
Volgens mij probeer jij de aandacht weer snel op mij te krijgen, terwijl mijn objectieve en betrouwbarea Google skills twee zeer plausibele kandidaten hebben opgeleverd!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:02 schreef Jian het volgende:
Mmmm, volgens mij zit Gert gewoon de aandacht van zichzelf af te leidenIk zeg, we schakelen Ronbert ten Brink in
Hmmm... interessant... denk denk denk..quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Sowieso lijkt Oom Frits me niet iemand die al te makkelijk omgaat met afwijzing.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Hey teringlijer, heb juh ook bier en zoute drop in de sleurhut van juh?
Misschien worden er momenteel als een gek sporen uitgewist.quote:
Het valt nu allemaal op z'n plek. Jian is ook een gevluchte Amsterdammer. Toeval? Ik dacht het niet!quote:
Aww Jian met zijn goedgevulde broekje. Cute!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:27 schreef Gert het volgende:
Dit is wel héééél toevallig: de complete site van Oom Frits is ineens uit de lucht!![]()
Ik was net begonnen met het kopiëren van een-en-ander, maar had nog slechts één foto opgeslagen. Eentje van een paar jaar geleden zo te zien:
[ afbeelding ]
Veel aanwijzingen levert deze foto niet op. Zo te zien poseert hij in een hotel.
Da's dan ook de enige overeenkomstquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Aww Jian met zijn goedgevulde broekje. Cute!
Heeft Jian nu een peuterluier aan?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:27 schreef Gert het volgende:
Dit is wel héééél toevallig: de complete site van Oom Frits is ineens uit de lucht!![]()
Ik was net begonnen met het kopiëren van een-en-ander, maar had nog slechts één foto opgeslagen. Eentje van een paar jaar geleden zo te zien:
[ afbeelding ]
Veel aanwijzingen levert deze foto niet op. Zo te zien poseert hij in een hotel.
Gertrude had dat ookquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Da's vreemd want volgens oma heeft opa maar een klein piemeltje.
Met schrale billetjes.quote:
En gelijk had iequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zo noemde je vader mij ook altijd.
Hij is emotioneel in die periode blijven steken, vermoedelijk. Toen al wilde hij liever een jongetje zijn, en toen al voelde hij de afwijzing, nee de afkeer, van oop c.q. vaa.quote:
Uit de posthistorie van mootie blijkt dat zij een behaarde komt heeft. Dat is volledig off-topic maar ik dacht dat het beter was dat ik dat ook even vermeldde.quote:
Vereenzelviging met Mario Been ..., Ik ben een Amsterdammer in hart en ziel, mijn borst zwelt bij bloed zweet en tranen en Ajax. We gaan niet schelden hè , GERTRUDE!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij is emotioneel in die periode blijven steken, vermoedelijk. Toen al wilde hij liever een jongetje zijn, en toen al voelde hij de afwijzing, nee de afkeer, van oop c.q. vaa.
De vereenzelviging met Mario Been is ook verklaarbaar. Ook Mario werd keihard de deur gewezen door zijn familie.
Zit jij de hele dag mootie's posthistorie uit te pluizen? Of heb jij daar een speciaal programmaatje voor waardoor het niet zo tijdconsumerend is?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:42 schreef Scrutinizer het volgende:
Uit de posthistorie van mootie blijkt dat zij een behaarde komt heeft. Dat is volledig off-topic maar ik dacht dat het beter was dat ik dat ook even meldde.
Uitpluizen is mijn levenstaak. Ik heet niet voor niets Scrutinizer.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zit jij de hele dag mootie's posthistorie uit te pluizen? Of heb jij daar een speciaal programmaatje voor waardoor het niet zo tijdconsumerend is?
Ik lees net dat je de vriendin van je ex hebt mishandeld.quote:Uit mijn posthistorie blijkt dat ik een bemoeizuchtige, arrogante weet-al ben. Maar dat wist ik al.
Ja. Maar alleen zodat ze sorry tegen me zei.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:49 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik lees net dat je de vriendin van je ex hebt mishandeld.
Er wordt hier slechts een plausibele theorie getoetst. Niet meteen zo boos worden! Als blijkt dat jij oom Frits niet bent ondanks dat alle tekenen daarop wijzen, ben ik de eerste om dat ronduit toe te geven.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:43 schreef Jian het volgende:
[..]
Vereenzelviging met Mario Been ..., Ik ben een Amsterdammer in hart en ziel, mijn borst zwelt bij bloed zweet en tranen en Ajax. We gaan niet schelden hè , GERTRUDE!
O dan is 't goed.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja. Maar alleen zodat ze sorry tegen me zei.
Ja toch!quote:
Hij zal vandaag eerst wel een uurtje leeglopen over Kopiekut.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:53 schreef Gert het volgende:
Ik moet weer aan het werk. Is er straks iemand paraat om vanaf 16:00 alle ontwikkelingen op de streams te volgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |