Bitterlemon is mij en Bio gewend, niets aan de hand op dit moment.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:13 schreef Piye het volgende:
[..]
Straks krijgt bitterlemon nog een hartaanval door jullie.
Maar niet met z'n 3en tegelijkquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:14 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Ja of
Kanovinnie, LompeHork en Plopkweker zijn seksgoden.
Mag "Kano houdt van grote negerpiemels" ook?quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:13 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ga op je knieën zitten en post daar een foto van terwijl je een a4tje met de volgende tekst vasthoud:
Johan en Yvonne, geniet van jullie vakantie!
Je moet het vuurwerk ook weggooienquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:14 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Bitterlemon is mij en Bio gewend, niets aan de hand op dit moment.
quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:15 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Je moet het vuurwerk ook weggooien
Ik hou van negerinnentieten, niet van piemels. Als je je text aanpasd is het goet.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:15 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Mag "Kano houdt van grote negerpiemels" ook?
Praat me er niet van.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:14 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Bitterlemon is mij en Bio gewend, niets aan de hand op dit moment.
Touche.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Maar niet met z'n 3en tegelijk![]()
Afijn, ik ga te bed.
Negerinnenbillenquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:16 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik hou van negerinnentieten, niet van piemels. Als je je text aanpasd is het goet.
Is goed.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:16 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik hou van negerinnentieten, niet van piemels. Als je je tekst aanpast is het goed.
Die negerinnentepels in mijn mond misschien, maar daar houdt het wel bij op.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:17 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Is goed.
"Kano houdt van grote negerpiemels in zijn mond" dus.
Lithiaquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:16 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik hou van negerinnentieten, niet van piemels. Als je je text aanpasd is het goet.
Ja, daar heb ik al een paar jaar een relatie meequote:
Echt?quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:18 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik al een paar jaar een relatie meeKomt er nu 1 achter
Wist je dat niet?quote:
quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:19 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Verzin jij dan ook weer even een nieuw levensdoel?
Neequote:
Fappen op koelkasten met een laagje tuinaarde, dat is jouw nieuwe levensdoel.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:19 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Verzin jij dan ook weer even een nieuw levensdoel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |