Sigwaardig wel.quote:
Bekend probleem.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:37 schreef plopkweker het volgende:
Godverde..........
Die fix ik morgen wel ff.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 02:36 schreef DevilsWhore het volgende:
Het was een moeilijke keuze, maar ik ben eruit gekomen.
Nek-aan-nekrace voor het zilver.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 07:08 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
Ik heb mijn stem uitgebrachtte spannend!
Ik sleep vandaag nog m'n hele familie naar FOK! voor een ongekende powershift.quote:
Voor beiden trouwens niet hoor, wat jij voor Lithia doet, deed Voorschrift voor zichzelf ook trouwens.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 07:15 schreef Piye het volgende:
[..]
Volgens mij is het geen zuivere koffie.
omdat: voetbalquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 07:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom staan er geen VBL-Mods in de poll?
Wie is die Lithia waar jij het steeds over hebt?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 07:16 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Voor beiden trouwens niet hoor, wat jij voor Lithia doet, deed Voorschrift voor zichzelf ook trouwens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
Ze zijn een lijstverbinding aangegaan om zo meer restzetels in de wacht te slepen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 07:20 schreef Pharkus het volgende:
Ik wist trouwens niet dat Sjeen en Glowmouse 1 waren.
Slim, vooralsnog legt het ze geen windeieren, maar ik ben nu om ik ben pro #teamSjeenGlowmouse vanaf nu, helaas heb ik al op Lompe gestemd.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 07:22 schreef Piye het volgende:
[..]
Ze zijn een lijstverbinding aangegaan om zo meer restzetels in de wacht te slepen.
watquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:18 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik al een paar jaar een relatie meeKomt er nu 1 achter
Wist jij dat ook nog niet?quote:
Als je dat nou eerder had gezegdquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:45 schreef remlof het volgende:
Degene die op mij gestemd heeft krijgt een biertje van me [ afbeelding ]
"tongbier.gif" laat maar zittenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:45 schreef remlof het volgende:
Degene die op mij gestemd heeft krijgt een biertje van me [ afbeelding ]
Wel op de poll stemmen hè.quote:
quote:
*kuch*quote:
*kuch*quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:02 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Voorschrift had ergens een linkje geplaatst geloof ik dat je bij klikken automatisch hem een stem gaf.
Ach GGMM is voor de goede club en heeft VBL tezamen met KLB gemod en met verve, goede keuze.quote:
Wel stemmen hè.quote:
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:47 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ach GGMM is voor de goede club en heeft VBL tezamen met KLB gemod en met verve, goede keuze.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:47 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ach GGMM is voor de goede club en heeft VBL tezamen met KLB gemod en met verve, goede keuze.
quote:
Ik had trouwens serieus mijn stem aan deze man gegeven mocht hij op de lijst staan. Zij het niet dat ik danzij Piye kutlinkjes mijn stem naar Lithia ging.quote:
Ik sta niet eens in de lijstquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:58 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik had trouwens serieus mijn stem aan deze man gegeven mocht hij op de lijst staan. Zij het niet dat ik danzij Piye kutlinkjes mijn stem naar Lithia ging.
Oké, dat zie ik nu pas.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik sta niet eens in de lijst
Geen enkele vbl mod
quote:
Bij deze, ik was 't.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde dat diegene die al op mij gestemd heeft een biertje van mij gaat krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |