watquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:18 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik al een paar jaar een relatie meeKomt er nu 1 achter
Wist jij dat ook nog niet?quote:
Als je dat nou eerder had gezegdquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:45 schreef remlof het volgende:
Degene die op mij gestemd heeft krijgt een biertje van me [ afbeelding ]
"tongbier.gif" laat maar zittenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:45 schreef remlof het volgende:
Degene die op mij gestemd heeft krijgt een biertje van me [ afbeelding ]
Wel op de poll stemmen hè.quote:
quote:
*kuch*quote:
*kuch*quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:02 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Voorschrift had ergens een linkje geplaatst geloof ik dat je bij klikken automatisch hem een stem gaf.
Ach GGMM is voor de goede club en heeft VBL tezamen met KLB gemod en met verve, goede keuze.quote:
Wel stemmen hè.quote:
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:47 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ach GGMM is voor de goede club en heeft VBL tezamen met KLB gemod en met verve, goede keuze.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:47 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ach GGMM is voor de goede club en heeft VBL tezamen met KLB gemod en met verve, goede keuze.
quote:
Ik had trouwens serieus mijn stem aan deze man gegeven mocht hij op de lijst staan. Zij het niet dat ik danzij Piye kutlinkjes mijn stem naar Lithia ging.quote:
Ik sta niet eens in de lijstquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:58 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik had trouwens serieus mijn stem aan deze man gegeven mocht hij op de lijst staan. Zij het niet dat ik danzij Piye kutlinkjes mijn stem naar Lithia ging.
Oké, dat zie ik nu pas.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik sta niet eens in de lijst
Geen enkele vbl mod
quote:
Bij deze, ik was 't.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde dat diegene die al op mij gestemd heeft een biertje van mij gaat krijgen.
Ik ook maar dat kon niet dus heb ik maar op mijn dorpsgenoot kano gestemdquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Echt niet, jij bent typisch zo iemand die op zichzelf stemt
Ben je soms mod op VBL?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:06 schreef UIO_AMS het volgende:
Alles leuk en aardig, maar waarom sta ik niet in de lijst?
Tja, zo'n voorbeeld doet volgen. Beetje jammer dat uitgerekend een mod de boel verknalt voor de users.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:59 schreef Frank_Drebin het volgende:
Die poll gaat inmiddels nergens meer over. Overal te pas en te onpas linkjes.
Ow kut... Dat verklaart dan meteen dat gejank dat ik hoorquote:
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:32 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ow kut... Dat verklaart dan meteen dat gejank dat ik hoor
Ach joh, zo'n ramp is het nu ook weer niet.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Tja, zo'n voorbeeld doet volgen. Beetje jammer dat uitgerekend een mod de boel verknalt voor de users.
Dit. Zo'n poll is enkel een lolletje er kunnen toch geen rechten aan ontleend worden. (denk ikquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:39 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ach joh, zo'n ramp is het nu ook weer niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |