abonnement Unibet Coolblue
  maandag 8 oktober 2012 @ 23:08:17 #26
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_117757052
quote:
6s.gif Op maandag 8 oktober 2012 23:04 schreef Nizno het volgende:

[..]

niet alleen het modden wordt er niet leuker op, jammer genoeg.

Voor de users die wel vanuit werk geldzaken en recht denken is het ook enorm frustrerend om steeds verziekte topics voorbij te zien komen. En dan nog niet eens opmerkingen als 'wat zeiden ze toen je belde' maar ook gewoon totale onwaarheden.

Dan nog liever de papegaai terug.
Als dit facebook was had ik op like gedrukt.
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 8 oktober 2012 @ 23:08:42 #27
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_117757072
quote:
1s.gif Op maandag 8 oktober 2012 23:06 schreef n00b13 het volgende:

[..]

Tsja... Die anderen zullen zeggen dat het probleem ook bij TS ligt aangezien die een domme vraag stelt.

En laten we eerlijk zijn, als je eerst een topic opent op fok om je te laten vertellen dat je met de schade aan een product terug naar de winkel moet, dan kun je toch niet spreken van een bijzonder intelligente vraag.

Helemaal niet als je dan de volgende dag post dat de winkel echt heel netjes was en je al je centjes terug hebt.
en met zulke normale topics krijgen ook mensen die met diepere serieuze problemen zitten het vertrouwen om hier een topic te openen.

Met zulke TS' afzeiken durft niemand ooit meer een topic te openen door de angst om afgezeken te worden en geen fatsoenlijk antwoord te krijgen.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 8 oktober 2012 @ 23:09:56 #28
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_117757131
quote:
1s.gif Op maandag 8 oktober 2012 23:08 schreef n00b13 het volgende:

[..]

Als dit facebook was had ik op like gedrukt.
goed dat je mn post liked, maar ik ben het dus niet met je standpunt over topics sluiten e.d. eens. Dat begrijp je wel neem ik aan?
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  maandag 8 oktober 2012 @ 23:15:55 #29
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_117757429
quote:
6s.gif Op maandag 8 oktober 2012 23:09 schreef Nizno het volgende:

[..]

goed dat je mn post liked, maar ik ben het dus niet met je standpunt over topics sluiten e.d. eens. Dat begrijp je wel neem ik aan?
Jazeker. Kwestie van voortschreidend inzicht. Ik had het nog niet zo bekeken.
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 8 oktober 2012 @ 23:20:07 #30
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_117757633
Het was FHs post iets uitgebreider uitgelegd.
quote:
14s.gif Op maandag 8 oktober 2012 22:52 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

De enigen die opgevoed moeten worden zijn de users die per se moeten reageren op elk topic dat ze niet aan staat en dan als eerste de kutvraag stellen 'wat zeiden ze toen je belde?'
....
Het verzieken van topics zorgt er simpelweg voor dat mensen minder topics openen. Jeuj... ^O^
Zoals dit dus :)
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  maandag 8 oktober 2012 @ 23:23:10 #31
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_117757744
quote:
6s.gif Op maandag 8 oktober 2012 23:20 schreef Nizno het volgende:
Het was FHs post iets uitgebreider uitgelegd.

[..]

Zoals dit dus :)
precies dat. Overigens had ik dat in een ander topic (over de gestolen telefoon op school) al eens in iets andere bewoordingen gepost.
pi_117759643
quote:
6s.gif Op maandag 8 oktober 2012 23:04 schreef Nizno het volgende:
Dan nog liever de papegaai terug.
:D

Trouwens, nou je 't over 'm hebt, long time no see!
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 00:25:48 #33
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_117759816
quote:
14s.gif Op maandag 8 oktober 2012 22:52 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

De enigen die opgevoed moeten worden zijn de users die per se moeten reageren op elk topic dat ze niet aan staat en dan als eerste de kutvraag stellen 'wat zeiden ze toen je belde?'

Vaak is het zo dat een telefonisch gesprek veel meer info oplevert dan een topique openen op FOK!. dus dan kun je beter adviseren om even te bellen ipv maar te gaan lopen gokken ;).
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_117760194
Ik vind sowieso dat veel TS-ers wat meer aandacht mogen besteden aan hun topics en niet alleen in WGR. Ik zie ook niet heel vaak afzeikreactie's in goede geformuleerde topics met genoeg informatie.

Een topic als,..

quote:
Ik ben zomaar ontslagen op staande voet!!!! Kan dit zomaar wat moet ik hier mee?
Tsjah wat moeten we daar nu mee? Hier kunnen we hooguit wat algemene informatie over geven en doorsturen naar zijn eventuele rechtsbijstandverzekering/vakbond.

quote:
ik ben vandaag ontslagen omdat mijn baas mij onterecht verdenkt van diefstal.
* Samenvatting gebeurtenissen
* Samenvatting toe nu toe ondernomen actie
* Doel van TS, ik wil ontslagvergoeding, ik wil baan houden*
Daar kunnen we iets mee, gericht advies en eventueel inhaken en doorvragen op bepaalde details.

Een topic zoals in eerste voorbeeld omschreven lokt bijna kut-reactie's uit omdat er bijna geen goede gepaste reactie's bestaan. Alleen ''Geef meer info a.u.b. of bel X volstaan dan nog''

Dit spreekt het gedrag van de users niet goed, het beste zal zijn als de community massaal zo'n topic zou negeren maar de praktijk is echter anders. Ik denk dus dat het verstandig zou zijn de bal ook wat meer bij TS te leggen.
pi_117762155
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 00:18 schreef r_one het volgende:

[..]

:D

Trouwens, nou je 't over 'm hebt, long time no see!
Ssst!
"I intend to live forever. So far, so good."
"I have enough money to last me the rest of my life, unless I buy something"
  Licht Ontvlambaar dinsdag 9 oktober 2012 @ 07:05:56 #36
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_117762300
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 00:25 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Vaak is het zo dat een telefonisch gesprek veel meer info oplevert dan een topique openen op FOK!. dus dan kun je beter adviseren om even te bellen ipv maar te gaan lopen gokken ;).
en als iemand in het weekend ( je weet wel, dat is zo'n moment waarop de meeste bedrijven genieten van hun welverdiende rust) tegen een probleem aanloopt en gaat googlen, dan heeft hij meer aan een topic waar een antwoord staat ipv het bijdehante 'wat zeiden ze toen je belde...'
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_117762313
quote:
2s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 07:05 schreef Sjeen het volgende:

[..]

en als iemand in het weekend ( je weet wel, dat is zo'n moment waarop de meeste bedrijven genieten van hun welverdiende rust) tegen een probleem aanloopt en gaat googlen, dan heeft hij meer aan een topic waar een antwoord staat ipv het bijdehante 'wat zeiden ze toen je belde...'
Dat moeten die TS'en wel terug in het topic komen om het antwoord te posten nadat zij gebeld hebben
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  Licht Ontvlambaar dinsdag 9 oktober 2012 @ 07:12:57 #38
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_117762342
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 07:08 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Dat moeten die TS'en wel terug in het topic komen om het antwoord te posten nadat zij gebeld hebben
nee, het zeikzinnetje moet gewoon niet gepost worden... Een TS heeft daardoor helemaal geen zin meer om terug te komen. Er zit hier genoeg kennis om te helpen, maar ook die hebben er steeds minder zin in door het geklier.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_117762429
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 07:12 schreef Sjeen het volgende:

[..]

nee, het zeikzinnetje moet gewoon niet gepost worden... Een TS heeft daardoor helemaal geen zin meer om terug te komen. Er zit hier genoeg kennis om te helpen, maar ook die hebben er steeds minder zin in door het geklier.
Mijn standaard antwoordt op dat zeikzinnetje mag ik niet meer posten van jullie ;)

Ik zie zat goed normaal lopende topics in WGR. Dat er dan af en toe een topic langskomt die met enige initiatief van de ts zelf al beantwoord had kunnen worden en waar de 'vaste' WGR bezoekers iets van zeggen (grappig of niet)is toch niks mis mee?

Of is het allemaal puur om zo hoog mogelijk ik google te staan om zoveel mogelijk views te trekken en te kunnen cashen? Daar is ook niks mis mee hoor. Maar zeg dat dan gewoon.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 9 oktober 2012 @ 08:29:13 #40
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_117762940
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 07:26 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Mijn standaard antwoordt op dat zeikzinnetje mag ik niet meer posten van jullie ;)

Ik zie zat goed normaal lopende topics in WGR. Dat er dan af en toe een topic langskomt die met enige initiatief van de ts zelf al beantwoord had kunnen worden en waar de 'vaste' WGR bezoekers iets van zeggen (grappig of niet)is toch niks mis mee?

Of is het allemaal puur om zo hoog mogelijk ik google te staan om zoveel mogelijk views te trekken en te kunnen cashen? Daar is ook niks mis mee hoor. Maar zeg dat dan gewoon.
nee dat is het punt niet.
Het punt is dat er ook meelezende personen zijn die eigenlijk wel een vraag hebben maar dit niet durven te posten aangezien er van die figuren zijn die standaard niets beters te doen hebben dan een TS afzeiken en neerzetten als een sukkel die niet kan googlen of niet durft te bellen.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 10:26:03 #41
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_117765368
quote:
2s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 07:05 schreef Sjeen het volgende:

[..]

en als iemand in het weekend ( je weet wel, dat is zo'n moment waarop de meeste bedrijven genieten van hun welverdiende rust) tegen een probleem aanloopt en gaat googlen, dan heeft hij meer aan een topic waar een antwoord staat ipv het bijdehante 'wat zeiden ze toen je belde...'
Maar doordeweeks heb je echt meer aan gewoon bellen, dus daarmee help je de TS het beste als je hem aanspoort te bellen!
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  Licht Ontvlambaar dinsdag 9 oktober 2012 @ 14:43:51 #42
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_117774463
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 10:26 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Maar doordeweeks heb je echt meer aan gewoon bellen, dus daarmee help je de TS het beste als je hem aanspoort te bellen!
:N
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 9 oktober 2012 @ 15:08:29 #43
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_117775520
Wie wil hier even een t tussen frotten?

Welkomsbord

Alvast bedankt :)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 16:49:33 #44
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_117779469
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 14:43 schreef Sjeen het volgende:

[..]

:N
Moeten wij dan maar onze kristallen bol erbij pakken en gaan gokken wat de organisatie waar het over gaat bedoelde, duidelijk probeerde te maken, hoe die werken etc? En dan meteen even de lotto uitslagen van volgende week erbij zetten, als service?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 16:50:18 #45
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_117779493
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 15:08 schreef Rewimo het volgende:
Wie wil hier even een t tussen frotten?

Welkomsbord

Alvast bedankt :)
is het niet welkom-bord?
of welkom, bord!
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 9 oktober 2012 @ 16:52:09 #46
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_117779552
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 16:50 schreef Maanvis het volgende:
Is het niet welkom-bord?
of welkom, bord!
Taalnazi :6
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Licht Ontvlambaar dinsdag 9 oktober 2012 @ 16:58:08 #47
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_117779777
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 16:49 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Moeten wij dan maar onze kristallen bol erbij pakken en gaan gokken wat de organisatie waar het over gaat bedoelde, duidelijk probeerde te maken, hoe die werken etc? En dan meteen even de lotto uitslagen van volgende week erbij zetten, als service?
nee, je moet gewoon ophouden met je eeuwige geklier :*
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_117779817
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 07:12 schreef Sjeen het volgende:

[..]

nee, het zeikzinnetje moet gewoon niet gepost worden... Een TS heeft daardoor helemaal geen zin meer om terug te komen. Er zit hier genoeg kennis om te helpen, maar ook die hebben er steeds minder zin in door het geklier.
Niet net andersom? Potentiėle mensen met kennis hebben geen zin om te helpen omdat TS het beste kan bellen en/of te summier is of niet meer reageert.
pi_117782751
De topics worden nu verziekt door mensen zonder kennis :')
A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 18:31:36 #50
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_117783117
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 16:58 schreef Sjeen het volgende:

[..]

nee, je moet gewoon ophouden met je eeuwige geklier :*
als je alleen maar negatief denkt over users kun je beter stoppen als moderator. ik hoor nooit iets positiefs uit jouw mond!
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')