Dit niet wetenquote:Op maandag 8 oktober 2012 19:34 schreef Typisch het volgende:
Wat is die Bocara (?) voor type dan, cvm toch?
quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:36 schreef j0rdiiii het volgende:
Gattuso is zijn voorbeeld, ik zweer het dit gaat een goeie worden.
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:53 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Boccara is in potentie beter dan Anita.
Alsof ik mij bezig houd met de jeugd van Ajax.quote:
Quoted for safe in Boccaratoppicquote:Op maandag 8 oktober 2012 19:36 schreef j0rdiiii het volgende:
Gattuso is zijn voorbeeld, ik zweer het dit gaat een goeie worden.
Hou je bekquote:Op maandag 8 oktober 2012 19:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Alsof ik mij bezig houd met de jeugd van Ajax.Enige die ik weet zijn al die Deense zogenaamde supertalentjes.
En dan die Klaassen en die linksback, maar die heb ik dan ook al zien voetballen, Boccara niet.
Feyenoordquote:Op maandag 8 oktober 2012 19:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Alsof ik mij bezig houd met de jeugd van Ajax.Enige die ik weet zijn al die Deense zogenaamde supertalentjes.
En dan die Klaassen en die linksback, maar die heb ik dan ook al zien voetballen, Boccara niet.
10uur geleden al?quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:38 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Gaat snel. Vanaf nu komt iemand die naar hem zoekt op VBL terecht, zo hoort het.
FeyenoordZ4.quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Weet ik. Maar dat mag ik niet zeggen.
----> Feyenoord 422
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:53 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Boccara is in potentie beter dan Anita.
quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Valt wel mee.
Wordt schromelijk overschat, net als Clasie.
Ajax heeft een (veel) betere scouting, Feyenoord betere jeugdopleiding denk ik.quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Valt wel mee.
Wordt schromelijk overschat, net als Clasie.
quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ajax heeft een (veel) betere scouting, Feyenoord betere jeugdopleiding denk ik.
Ajax heeft meer geld om dure jeugdspelers te halenquote:Op maandag 8 oktober 2012 19:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
Denk ik ook ja.quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
????quote:
van Rhijnquote:Op maandag 8 oktober 2012 19:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Welke degelijke eigen jeugdproducten heeft Ajax nou afgeleverd dan de afgelopen tijd? Blind?
En jullie? BMI en?quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Welke degelijke eigen jeugdproducten heeft Ajax nou afgeleverd dan de afgelopen tijd? Blind?
Gelukkig is heel de opleiding bij Ajax nu omgegooid.quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
De Steekquote:Op maandag 8 oktober 2012 19:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Clasie en De Vrij horen sowieso ook in dat rijtje. Fer, als is dat eigenlijk alweer van een tijd terug.quote:
Babel is dan beterquote:Op maandag 8 oktober 2012 19:42 schreef j0rdiiii het volgende:
Als je Castaignos ziet dat vraag je je wel af wat voor techniektraining ze daar bij Feyenoord geven maar hij kwam pas op zijn 15e bij Feyenoord volgens mij.
Laten we hopen dat het wat oplevert idd.quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:41 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Gelukkig is heel de opleiding bij Ajax nu omgegooid.
Steek is alweer bijna met pensioen man, ik ga toch ook Van Persie niet aanhalen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
De Steek
Anita
Siem de Jong
van Rhijn
vd Wiel
van Persie komt bij excelsior vandaanquote:Op maandag 8 oktober 2012 19:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
Steek is alweer bijna met pensioen man, ik ga toch ook Van Persie niet aanhalen.De Jong gejat uit de jeugd van De Graafschap, ook gewoon goed scouten geweest. Heeft maar een jaartje in de jeugd gezeten volgens zijn wiki. Anita is ook van een tijd terug evenals Van der Wiel. Van Rhijn is wel een hele goede ja.
Verder niet zoveel zin in een nutteloze discussie als deze.
Laatste jaren zijn er betere spelers uit de Fey jeugd gekomen, gewoon feit.quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
van Persie komt bij excelsior vandaan
Dus wederom: Hou je bek
Het zijn, helaas geen échte toppers helaas, ook een feit.quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Laatste jaren zijn er betere spelers uit de Fey jeugd gekomen, gewoon feit.
quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
van Persie komt bij excelsior vandaan
Dus wederom: Hou je bek
C-jeugd, kun je over discussiëren maar ik vind dat nog wel onder eigen opleiding vallen.quote:In de C-jeugd werd hij weggehaald door Feyenoord en hij maakte daar zijn debuut in de eredivisie op 3 februari 2002 tegen Roda JC.
Wie zijn er op BMI,Clasie,Wijnaldum,Fer en Kastanje na nou echt doorgebroken dan?quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Laatste jaren zijn er betere spelers uit de Fey jeugd gekomen, gewoon feit.
quote:Op maandag 4 juli 2011 18:06 schreef vincerusso het volgende:
Vertonghen weg volgens zijn Twitter en Radio Veronica
quote:Op maandag 4 juli 2011 18:11 schreef vincerusso het volgende:
Ik hoop dat die slappe vaatdoek er gaat falen
Cabral.quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wie zijn er op BMI,Clasie,Wijnaldum,Fer en Kastanje na nou echt doorgebroken dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
BMI, Clasie, Wijnaldum, Fer en Castaignos zijn nog niet echt doorgebroken. Slechte voorbeelden.quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wie zijn er op BMI,Clasie,Wijnaldum,Fer en Kastanje na nou echt doorgebroken dan?
Mwah op Kastanje na allemaal hun debuut in het Nederlands elftal gemaaktquote:Op maandag 8 oktober 2012 19:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
BMI, Clasie, Wijnaldum, Fer en Castaignos zijn nog niet echt doorgebroken. Slechte voorbeelden.
Dat zijn er toch al aardig wat?quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Veel.quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:47 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja wat moet ik hiermee?![]()
Vertonghen vond hij een slappe Belg ja.
Ja maar niet meer dan bij Ajax ofzo wat iemand anders opperdequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |