quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat komt door de manier van posten. Jij post gewoon irritant. Dat ben je misschien in feite ook. Heel veel ergeren zich aan jou. Doe er wat mee. Ik schat toch wel dat er minstens 10 in de SC hier zich hekelen aan jou.
Doe er wat mee. We hopen zo een betere samenleving in VBL te creëren. Dan maak je de moderatoren ook blij. Die zitten ook weer te balen en te janken omdat ze dan posts moeten verwijderen omdat er onenigheid is. Al houden wij wel van een opstootjes, de moderatoren wat minder. Maar die moeten er mee leven. We don't give a fuck.
Stijn ik vind jou tof en jij mij stiekem ookquote:Op maandag 8 oktober 2012 19:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daar ga je alweer. Ik ga nu niet meer reageren, als ik dat wel zou doen, ga ik weer meer kansen creëren voor een ban. Dat wil ik niet, jij ook niet. (toch?)
Ik vind je gewoon irritant. Maar dat maakt niets uit volgens jou. Leuk toch, ik mis de tijden dat we elkaar zitten te stoken tijdens Ajax en PSV-Wedstrijden.quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Stijn ik vind jou tof en jij mij stiekem ookDat heb je al een keer geroepen maar daar hoef je niet voor te schamen
Goed geschreven vooralquote:Op maandag 8 oktober 2012 19:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[ afbeelding ]
Snel een nieuwe auto nemen denk ik maar
Dat kunnen we nog steeds doen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind je gewoon irritant. Maar dat maakt niets uit volgens jou. Leuk toch, ik mis de tijden dat we elkaar zitten te stoken tijdens Ajax en PSV-Wedstrijden.
![]()
BFF gaat me wat te ver. Niet alles is in 2 minuten goed gemaakt hé. Alleen voor de schijn bij docenten.quote:
quote:
Niet meerquote:
Aldus bianconeri over Ebecilio.quote:Op zondag 11 maart 2012 09:15 schreef bianconeri het volgende:
Ik ga dan toch echt voor antwoord A.
Ebecillio![]()
Dat zo'n waardeloze speler(samen met Ozbilliz en de Jong en eigenlijk hele team) in 1e elftal van Ajax zit zegt al genoeg hoe dramatisch het Ajax van tegenwoordig is.
Een zeer zeer matig elftal.
Ebecillio hoort gewoon ergens onderin de eredivisie of bovenin Jupiler League te spelen.
Of is dat nog te optimistisch?
Ja mooi hoor, de eerste 2 plaatjes zijn alleen net niet even groot.quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:20 schreef GGMM het volgende:
Jürgen Locadia #1 Hattrick-debutant
En ja, ik heb j0rdiii z'n opzet van een OP volledig gestolen ja.
Valt nauwelijks op. En als er PSV-ers over klagen hadden ze zelf het topic maar moeten maken.quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:29 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja mooi hoor, de eerste 2 plaatjes zijn alleen net niet even groot.
Hoe lang zit je nou op dit forum, davy en ik zijn matties for life.quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Niks komt in de buurt van de vriendschap tussen Steven en 422![]()
Pogingen van smoofie en day-v komen beetje sneu over.
Ja, ik heb dat topic ook als inspiratie gebruiktquote:Op maandag 8 oktober 2012 19:32 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
2 contract foto's en 2 foto's in actie, mooi hoor. Prachtig.
quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:34 schreef Typisch het volgende:
Wat is die Bocara (?) voor type dan, cvm toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |