Zuurste mod ben jij, van heel FOK! is dat Ambrosijusquote:Op maandag 8 oktober 2012 19:15 schreef stevenmac26 het volgende:
De zuurkool-award is voor jou hoor Stijn
Ahh nu ben ik al zuurquote:Op maandag 8 oktober 2012 19:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zuurste mod ben jij, van heel FOK! is dat Ambrosijus
Het was maar sarcasme.quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ahh nu ben ik al zuur
Ik zal nog een keer een unban voor je vragen vrind
Omdat het kanquote:Op maandag 8 oktober 2012 19:16 schreef Littlerabbit het volgende:
Waarom steekt dit topic zijn tong uit?
Gewoon thuis of thuis op het internet? Zit nog wel een verschil in.quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op school ben ik rustig. thuis wat opgewekter
Het is dat jullie zijn kont kussen anders zou hij een keer een hele ban uitzittenquote:Op maandag 8 oktober 2012 19:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ahh nu ben ik al zuur
Ik zal nog een keer een unban voor je vragen vrind
Achja wij waarderen Stijn gewoonquote:Op maandag 8 oktober 2012 19:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Het is dat jullie zijn kont kussen anders zou hij een keer een hele ban uitzitten
Ik hou mij dan ook aan de regelsquote:Op maandag 8 oktober 2012 19:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Achja wij waarderen Stijn gewoon
Jij hoeft niks te verwachten
Dat zouden we ook nooit met jouw laten gebeuren maar de lieverd die je bent raakt nooit gebanned.quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Het is dat jullie zijn kont kussen anders zou hij een keer een hele ban uitzitten
quote:
quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat zouden we ook nooit met jouw laten gebeuren maar de lieverd die je bent raakt nooit gebanned.
liefquote:Op maandag 8 oktober 2012 19:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat zouden we ook nooit met jouw laten gebeuren maar de lieverd die je bent raakt nooit gebanned.
Dat komt door de manier van posten. Jij post gewoon irritant. Dat ben je misschien in feite ook. Heel veel ergeren zich aan jou. Doe er wat mee. Ik schat toch wel dat er minstens 10 in de SC hier zich hekelen aan jou.quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat heeft deze tekst met mijn post te maken?quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat komt door de manier van posten. Jij post gewoon irritant. Dat ben je misschien in feite ook. Heel veel ergeren zich aan jou. Doe er wat mee. Ik schat toch wel dat er minstens 10 in de SC hier zich hekelen aan jou.
ach ach, dat geldt wel voor meer mensenquote:Op maandag 8 oktober 2012 19:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat komt door de manier van posten. Jij post gewoon irritant. Dat ben je misschien in feite ook. Heel veel ergeren zich aan jou. Doe er wat mee. Ik schat toch wel dat er minstens 10 in de SC hier zich hekelen aan jou.
Doe er wat mee. We hopen zo een betere samenleving in VBL te creëren. Dan maak je de moderatoren ook blij. Die zitten ook weer te balen en te janken omdat ze dan posts moeten verwijderen omdat er onenigheid is. Al houden wij wel van een opstootjes, de moderatoren wat minder. Maar die moeten er mee leven. We don't give a fuck.
Daar ga je alweer. Ik ga nu niet meer reageren, als ik dat wel zou doen, ga ik weer meer kansen creëren voor een ban. Dat wil ik niet, jij ook niet. (toch?quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat heeft deze tekst met mijn post te maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |