Dit.quote:Op woensdag 30 april 2014 00:55 schreef Hoplahopla het volgende:
Haren...
De dag waarop ik Nederland niet meer serieus nam. Als een land zijn eigen onderdanen niet onder controle kan houden, wat kan het dan nog wel?
Om nou miljoenen te verhalen op de ouders van een stel doorgeslagen pubers...quote:Op maandag 28 april 2014 22:35 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Dat inderdaad.
Alle schade zou uit het fonds betaald worden. Dat leverde echter maar een schamele 17:000 euro op.
Alleen het onderzoek door de Cohen en friends kostte de gemeente al fors meer.
Das de andere kant. Maar dit is slechts een pleister op de wond.quote:Op donderdag 1 mei 2014 16:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Om nou miljoenen te verhalen op de ouders van een stel doorgeslagen pubers...
Hoe zie jij dat onder controle houden dan?quote:Op woensdag 30 april 2014 00:55 schreef Hoplahopla het volgende:
Haren...
De dag waarop ik Nederland niet meer serieus nam. Als een land zijn eigen onderdanen niet onder controle kan houden, wat kan het dan nog wel?
Schieten met traangasgranaten om te beginnen?quote:Op donderdag 1 mei 2014 17:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hoe zie jij dat onder controle houden dan?
Bij iedereen preventief de ketting erover?
Ohjaquote:Op donderdag 1 mei 2014 17:53 schreef tralalala het volgende:
Dit topic toen met die livestream van die dikke gozer.![]()
Ricardoquote:Op donderdag 1 mei 2014 17:53 schreef tralalala het volgende:
Dit topic toen met die livestream van die dikke gozer.![]()
10 maanden en dan al die jaren moeilijk doen.. en alsnog gepakt worden..quote:Gevluchte relschopper Project X opgepakt in Antwerpen
Een 22-jarige man uit Sneek is door de politie in Antwerpen aangehouden vanwege zijn rol bij de Project-X-rellen in Haren in september 2012.
De man was eerder veroordeeld tot een celstraf van 10 maanden, maar had de wijk genomen naar België en stond op een internationale lijst van gezochte personen.
Actieve deelname
De man uit Sneek had actief meegedaan aan de rellen. Zo stak hij met anderen een auto in brand. Van alle betrokkenen kreeg hij de hoogste straf opgelegd. Hij werd bij verstek veroordeeld tot een celstraf van tien maanden voor brandstichting en openlijke geweldpleging.
België zal hem naar verwachting uitleveren aan Nederland.
http://www.rtvnoord.nl/ni(...)pgepakt-in-Antwerpen
Ook niet al te snuggere ouders je weet toch dat je kind daar zit. Gewoon voor iedere maand dat hij op de vlucht was een jaar erbijquote:Op maandag 22 augustus 2016 20:50 schreef Zolderkamer het volgende:
Hallo oud topic..![]()
Long time no see..![]()
[..]
10 maanden en dan al die jaren moeilijk doen.. en alsnog gepakt worden..
Kun je beter ff gaan zitten, dan was ie nu al lang en breed weer gewoon met zn leven bezig..
Maarja zo blijkt maar hoe snugger dat soort types zijn..
Ik was in Haren tijdens project X en dit nieuwsbericht doet mij oud voelen.quote:Op maandag 22 augustus 2016 20:50 schreef Zolderkamer het volgende:
Hallo oud topic..![]()
Long time no see..![]()
[..]
10 maanden en dan al die jaren moeilijk doen.. en alsnog gepakt worden..
Kun je beter ff gaan zitten, dan was ie nu al lang en breed weer gewoon met zn leven bezig..
Maarja zo blijkt maar hoe snugger dat soort types zijn..
Nee de doodstraf.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:13 schreef einschtein het volgende:
Ik moet wel zeggen dat de meeste mensen te.. euh, simpel denken. Ze vinden dat iedereen de meest hoge straf moeten krijgen; "Kijk wat voor schade ze hebben aangericht!". Terwijl de gemiddelde persoon, met uitzondering van een paar natuurlijk, maar een paar dingen gedaan hebben.
Begrijp me niet verkeerd, ze moeten gestraft worden. Maar mensen die, bijvoorbeeld, maar een pakje peuken hebben gejat bij de Appie, die hoeven toch geen 1,5jaar celstraf te krijgen?
Goed dat je het zegt, misschien kan jij nu ook nog aan gegeven wordenquote:Op maandag 22 augustus 2016 21:40 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik was in Haren tijdens project X en dit nieuwsbericht doet mij oud voelen.
Als ik jou was geweest, had ik 4 jaar gewacht om op zijn post te reageren. Jammer, gemist kans.quote:
Shit.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 17:14 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Als ik jou was geweest, had ik 4 jaar gewacht om op zijn post te reageren. Jammer, gemist kans.
Rofl./quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 16:39 schreef Godshand het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt, misschien kan jij nu ook nog aan gegeven worden
En de NS stopte opeens met de IC in Haren. Echt genieten met het volk dat door de politie de trein in gedragen moest worden.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 17:15 schreef Woods het volgende:
Ik vond dit stiekem best leuk. De gemeente had als compensatie 2 velden plus verlichting opengesteld.
![]()
Hij zat bij zijn pa in Antwerpen. Een Joego-crimineel die een half jaar geleden van Antwerpen naar Zwitserland is verhuisd/gevlucht.quote:Op maandag 22 augustus 2016 21:37 schreef vipergts het volgende:
[..]
Ook niet al te snuggere ouders je weet toch dat je kind daar zit. Gewoon voor iedere maand dat hij op de vlucht was een jaar erbij
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |