Meh kan dat spel ondertussen wel uit m'n hoofdquote:Op maandag 8 oktober 2012 18:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Gata me om de sfeer, het gevoel, het verhaal. Da's beter dan puur naar graphics kijken.
Ik niet.quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik maak me zorgen om kapiteintje.
[ afbeelding ]
En meer speedquote:Op maandag 8 oktober 2012 18:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik maak me zorgen, 916 was mijn laatste topic.
MEER KFOFIE
Minder kfofie voor jou, dat is wel duidelijkquote:Op maandag 8 oktober 2012 18:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik maak me zorgen, 916 was mijn laatste topic.
MEER KFOFIE
Ik had een uur of 900 in de politiecel, telt dat ook?quote:
NEUKENquote:Op maandag 8 oktober 2012 18:04 schreef DonRaja het volgende:
Wow, leuk nieuw juniormeisje in het team naast mij
Van mij wel ja, lekker hoor.quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik had een uur of 900 in de politiecel, telt dat ook?
Nee. Je hoort er niet bij.quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik had een uur of 900 in de politiecel, telt dat ook?
Ik mocht elke dag kiezen uit 3 dingen wat ik ging eten en 1x per dag rokenquote:Op maandag 8 oktober 2012 18:05 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Van mij wel ja, lekker hoor.
Nog wat leuks gedaan daar?
Maar jij hebt ook 5000 uur zitten in WoW.quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb al bijna 1000 uur in Skyrim zitten, da's wel inclusief hele uren alt-tabben, dus hou het op 500 speeluren
Tsjah. Zó tof vond ik hem nou ook weer niet. Heb een goeie warrior nord op de xbox en een mage op de pc, niet 100 characters zoals jijquote:Op maandag 8 oktober 2012 18:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb al bijna 1000 uur in Skyrim zitten, da's wel inclusief hele uren alt-tabben, dus hou het op 500 speeluren
Ik heb duidelijk weer eens niet zitten opletten toen de juniors werden verdeeld...quote:
Rare jongens die tukkersquote:Op maandag 8 oktober 2012 18:07 schreef TwenteFC het volgende:
Rare jongens die Eindhovenaren, zit je in de trein.. komt er zo'n verkoop pipotje van de NS die eerst gaat zingen over wat hij allemaal heeft en dan als een blije iedereen persoonlijk gaat vragen of hij wat wil.
Stond er Eindhovenaar op zijn voorhoofd?quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:07 schreef TwenteFC het volgende:
Rare jongens die Eindhovenaren, zit je in de trein.. komt er zo'n verkoop pipotje van de NS die eerst gaat zingen over wat hij allemaal heeft en dan als een blije iedereen persoonlijk gaat vragen of hij wat wil.
Al die treincatering homo's. Zijn allemaal zo fucking vrolijk hé, wazige drugs hebben diequote:Op maandag 8 oktober 2012 18:07 schreef TwenteFC het volgende:
Volgende keer meer drinken en dan gewoon weer klappenquote:Op maandag 8 oktober 2012 18:07 schreef TwenteFC het volgende:
Tukkers zijn ook een geval apart.quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:07 schreef TwenteFC het volgende:
Wanneer speelde je hetquote:Op maandag 8 oktober 2012 18:08 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Was echt een baas in WoW.
Op zijn naambordje stond Davy, dus ik wist al genoeg.quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Stond er Eindhovenaar op zijn voorhoofd?
ojaquote:Op maandag 8 oktober 2012 18:09 schreef Saind het volgende:
Steven, je moet niet zeggen dat ze lelluk zijn, je moet zorgen dat ie ermee over straat gaat.
Moet ik ook alles uitleggen
Echtquote:Op maandag 8 oktober 2012 18:08 schreef Saind het volgende:
[..]
Al die treincatering homo's. Zijn allemaal zo fucking vrolijk hé, wazige drugs hebben die
Hahahaha alsof davy wel eens in eindhoven komtquote:Op maandag 8 oktober 2012 18:09 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Op zijn naambordje stond Davy, dus ik wist al genoeg.
Ben geen Eindhovenaar. Daar spat je grap uiteen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:09 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Op zijn naambordje stond Davy, dus ik wist al genoeg.
Die gast heeft dit als UI en naam:quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:09 schreef Saind het volgende:
Steven, je moet niet zeggen dat ze lelluk zijn, je moet zorgen dat ie ermee over straat gaat.
Moet ik ook alles uitleggen
quote:De politie heeft zondag een 13-jarige jongen uit de buurt van Harkema aangehouden voor ontucht met een jong meisje, dat in ieder geval jonger dan 10 jaar is. Dat maakte het Openbaar Ministerie (OM) maandag bekend. De exacte leeftijd van het meisje wilde het OM niet vermelden.
Vanmiddag nog wel bij jullie stadion geweestquote:Op maandag 8 oktober 2012 18:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ben geen Eindhovenaar. Daar spat je grap uiteen.
Oss?quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:10 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Vanmiddag nog wel bij jullie stadion geweest
Mooi, manquote:Op maandag 8 oktober 2012 18:07 schreef TwenteFC het volgende:
Goed van je.quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:10 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Vanmiddag nog wel bij jullie stadion geweest
Best wel vaak eigenlijk. Net zo vaak als in jouw moeder.quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:09 schreef Saind het volgende:
[..]
Hahahaha alsof davy wel eens in eindhoven komt
Januari 2011 gekapt volgens mij. Alle delen wel gespeeld maar elke uitbreiding wel weer gekapt na een tijdje.quote:
oehhhhhhquote:Op maandag 8 oktober 2012 18:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Best wel vaak eigenlijk. Net zo vaak als in jouw moeder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |