Carnaval? Het is een punk-achtige schoen.quote:
Verklaar u nader.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:25 schreef Xetran het volgende:
ojo, ik kan iemand met zoiets in ieder geval niet meer serieus nemen.
Zou jij mij dan kunnen helpen met een alternatief, ik wil graag iets dat net maar toch ook weer stoer is. Niet zoiets wat iedereen heeft.quote:
Punk? Nee, dat zie ik niet.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:27 schreef He-man- het volgende:
[..]
Carnaval? Het is een punk-achtige schoen.
[..]
Verklaar u nader.
Echt?quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:28 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik vind het wel bazig als je dat aan durft doen
quote:
quote:
Dat maakt het nog geen punkschoenen. Een punker draagt kisten.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:29 schreef He-man- het volgende:
[..]
Echt?
[..]
[ afbeelding ]
De sjaal die Sid heeft.
[ afbeelding ]
Nee. Dan vind ik luipaard print toch erger. Dit is foute jaren 80quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:30 schreef He-man- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
u bent in de war met.
quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:30 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat maakt het nog geen punkschoenen. Een punker draagt kisten.
Weet niet wat je van Diesel Vin.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:27 schreef He-man- het volgende:
[..]
Carnaval? Het is een punk-achtige schoen.
[..]
Verklaar u nader.
[..]
Zou jij mij dan kunnen helpen met een alternatief, ik wil graag iets dat net maar toch ook weer stoer is. Niet zoiets wat iedereen heeft.
De 3de lijkt op een gemuteerde allstar.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:32 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Weet niet wat je van Diesel Vin.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gemuteerd naar het goede toe, een goede mutatie. Geen vage kloon die na 3 dagen het loodje legt.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:32 schreef He-man- het volgende:
[..]
De 3de lijkt op een gemuteerde allstar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |