Carnaval? Het is een punk-achtige schoen.quote:
Verklaar u nader.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:25 schreef Xetran het volgende:
ojo, ik kan iemand met zoiets in ieder geval niet meer serieus nemen.
Zou jij mij dan kunnen helpen met een alternatief, ik wil graag iets dat net maar toch ook weer stoer is. Niet zoiets wat iedereen heeft.quote:
Punk? Nee, dat zie ik niet.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:27 schreef He-man- het volgende:
[..]
Carnaval? Het is een punk-achtige schoen.
[..]
Verklaar u nader.
Echt?quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:28 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik vind het wel bazig als je dat aan durft doen
quote:
quote:
Dat maakt het nog geen punkschoenen. Een punker draagt kisten.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:29 schreef He-man- het volgende:
[..]
Echt?
[..]
[ afbeelding ]
De sjaal die Sid heeft.
[ afbeelding ]
Nee. Dan vind ik luipaard print toch erger. Dit is foute jaren 80quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:30 schreef He-man- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
u bent in de war met.
quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:30 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat maakt het nog geen punkschoenen. Een punker draagt kisten.
Weet niet wat je van Diesel Vin.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:27 schreef He-man- het volgende:
[..]
Carnaval? Het is een punk-achtige schoen.
[..]
Verklaar u nader.
[..]
Zou jij mij dan kunnen helpen met een alternatief, ik wil graag iets dat net maar toch ook weer stoer is. Niet zoiets wat iedereen heeft.
De 3de lijkt op een gemuteerde allstar.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:32 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Weet niet wat je van Diesel Vin.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gemuteerd naar het goede toe, een goede mutatie. Geen vage kloon die na 3 dagen het loodje legt.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:32 schreef He-man- het volgende:
[..]
De 3de lijkt op een gemuteerde allstar.
De belettering is toch echt minder.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:33 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Gemuteerd naar het goede toe, een goede mutatie. Geen vage kloon die na 3 dagen het loodje legt.
Ja maar met een leren jas, luipaard sjaal staat het wel denk ik. Je moet er ook geen pak onder dragen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:33 schreef Lienekien het volgende:
Ik zie wel eens zo'n foute corpsbal lopen, die heeft precies dat model in het roze, een dikke mat in zijn nek en net zo'n kop als die van powned.
Hmm. Ja, dat was me bij de 1e nog niet opgevallen ... heb zelf soortgelijke Vans, is dat niet wat voor je?quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:34 schreef He-man- het volgende:
[..]
De belettering is toch echt minder.
Lul niet. Moet ik nou ook een plaatje plakken? Kijk, knul:quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:32 schreef He-man- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ook u bent in de war.
Hmm Vans zijn zeer zeker de moeite waard, ik zoek gewoon wat tofs dat niet al te mainstream is, met nike dunks en zo loopt ook iedereen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:35 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Hmm. Ja, dat was me bij de 1e nog niet opgevallen ... heb zelf soortgelijke Vans, is dat niet wat voor je?
Die zitten dan ook in het Psychobilly genre, met echte punkers bedoel ik de Sex Pistols en de dingen van toen. Niet de dingen van nu. Overigens heeft punk meerdere genres.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:36 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Lul niet. Moet ik nou ook een plaatje plakken? Kijk, knul:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:29 schreef He-man- het volgende:
[..]
Echt?
[..]
[ afbeelding ]
De sjaal die Sid heeft.
[ afbeelding ]
Woorden als swag gewoon gebruiken want YOLO.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:36 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Een jongen van mijn school heeft ze ook, met kleren erbij die erbij passen, en met de juist look/gedrag ook, vind ik het echt wel swag(al ben ik eigenlijk niet zo van het woord swag, maar vooruit)
Punkers van toen droegen kisten, heus. Ik ging met ze om. Van die krakers, weet je wel.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:36 schreef He-man- het volgende:
[..]
Hmm Vans zijn zeer zeker de moeite waard, ik zoek gewoon wat tofs dat niet al te mainstream is, met nike dunks en zo loopt ook iedereen.
[..]
Die zitten dan ook in het Psychobilly genre, met echte punkers bedoel ik de Sex Pistols en de dingen van toen. Niet de dingen van nu. Overigens heeft punk meerdere genres.
quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:37 schreef He-man- het volgende:
[..]
Woorden als swag gewoon gebruiken want YOLO.
Krakers, dan heb je het over provo's of zo. Overigens kent Nederland het echte punk-achtige niet. Engeland echter wel, krakers zijn ook geen punkers.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:39 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Punkers van toen droegen kisten, heus. Ik ging met ze om. Van die krakers, weet je wel.
Ja het is jammer dat deze giraf achtig uitzien.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:39 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]![]()
Dat van hem was wel meer luipaard print achtig dan giraf print moet ik zeggen
Provo's? Nou haal je weer dingen door elkaar. Provo's waren jaren '60, punk was een decennium later. En ja, je had veel punkers in de krakerswereld.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:42 schreef He-man- het volgende:
[..]
Krakers, dan heb je het over provo's of zo. Overigens kent Nederland het echte punk-achtige niet. Engeland echter wel, krakers zijn ook geen punkers.
Wie bv een punker in zijn hart is. Alleen zie je het niet aan hem, Punk is niet een kwestie van huizen kraken en een hanenkam. Dus dus...
[..]
Ja het is jammer dat deze giraf achtig uitzien.
Toch is het begrip punker vreemd, en hoe jij ze omschrijft lijken het meer provo's/metalheads. Dat snap ik zelf ook, maar het is echt niet zo dat iedere punker kisten draagt. Bij Sid zie je duidelijk dat hij ze niet heeft en hij is toch wel een punk symbool.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:44 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Provo's? Nou haal je weer dingen door elkaar. Provo's waren jaren '60, punk was een decennium later. En ja, je had veel punkers in de krakerswereld.
Oh mensen waren er niet z'n fan van? Ik snap niet waarom er meteen z'n stigma als gay aan moet hangen. Newsflash: Iets is pas gay, als je als man een man in de kont pakt, kust, genomen wordt, of wat voorn soort van seksuele handelingen je maar met een man kan doen als man zijnde.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:45 schreef Biekuh het volgende:
Laat je niet gek maken, TS. Ik heb die schoenen ook. Ik bezocht onlangs een begrafenis, en droeg die schoenen. Er werd gematigd tot zeer positief gereageerd op mijn schoenen.
Sid is niet ineens the be all and end all wat punk betreft.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:45 schreef He-man- het volgende:
[..]
Toch is het begrip punker vreemd, en hoe jij ze omschrijft lijken het meer provo's/metalheads. Dat snap ik zelf ook, maar het is echt niet zo dat iedere punker kisten draagt. Bij Sid zie je duidelijk dat hij ze niet heeft en hij is toch wel een punk symbool.
Noem me dan eens een van die kraker-vrienden van jou die altijd kisten droegen? Welke van die is zo bekend dat mensen hem nu nog kennen? Wereldwijd dan heh.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:46 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Sid is niet ineens the be all and end all wat punk betreft.
Dieren print is eigenlijk al vaak fout bij vrouwen... laat staan bij mannen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:46 schreef He-man- het volgende:
[..]
Oh mensen waren er niet z'n fan van? Ik snap niet waarom er meteen z'n stigma als gay aan moet hangen. Newsflash: Iets is pas gay, als je als man een man in de kont pakt, kust, genomen wordt, of wat voorn soort van seksuele handelingen je maar met een man kan doen als man zijnde.
Deze dus, kom ze ineens tegen met de goede zoekterm.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:36 schreef He-man- het volgende:
[..]
Hmm Vans zijn zeer zeker de moeite waard, ik zoek gewoon wat tofs dat niet al te mainstream is, met nike dunks en zo loopt ook iedereen.
Wat heeft dat er nou mee te maken? Heb je het nou over de jeugdcultuur van destijds of puur het verschijnsel punk als mode? En dan kom je aanzetten met een foto van Sid met een dierenprintje en ineens is dat quintessential punk?quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:47 schreef He-man- het volgende:
[..]
Noem me dan eens een van die kraker-vrienden van jou die altijd kisten droegen? Welke van die is zo bekend dat mensen hem nu nog kennen? Wereldwijd dan heh.
Ja het is niet zo dat alleen punkers het dragen heh? Maar Sid Vicious en Punk gaan wel hand in hand, of wil je zeggen dat de sex pistols geen punkband is? Sid Vicious kon geen instrument spelen noch zingen maar mensen hielde van hem om wie hij was. Maarja ik ga jou niet verder voeren je bent duidelijk aan het trollen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:51 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wat heeft dat er nou mee te maken? Heb je het nou over de jeugdcultuur van destijds of puur het verschijnsel punk als mode? En dan kom je aanzetten met een foto van Sid met een dierenprintje en ineens is dat quintessential punk?
[ afbeelding ]
Ik ben helemaal niet aan het trollen. Ik begrijp werkelijk waar niet niet dat je serieus kunt menen dat die kakschoenen ineens punk zijn omdat je een foto hebt van Sid met een dierenprintje.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:53 schreef He-man- het volgende:
[..]
Ja het is niet zo dat alleen punkers het dragen heh? Maar Sid Vicious en Punk gaan wel hand in hand, of wil je zeggen dat de sex pistols geen punkband is? Sid Vicious kon geen instrument spelen noch zingen maar mensen hielde van hem om wie hij was. Maarja ik ga jou niet verder voeren je bent duidelijk aan het trollen.
Snap ik ook niet hoor. Tegenwoordig zie ik punk op straat sporadisch en dan enkel aan de jassen / haren / tassen / bepaalde shirts + broeken. Schoenen zijn eerder zwart dan deze tint. Maar als je punk nog echt ziet als schoppen tegen alle heilige huisjes maakt het in feite niet uit wat je draagt maar hoe je van binnen in elkaar zit.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:55 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet aan het trollen. Ik begrijp werkelijk waar niet niet dat je serieus kunt menen dat die kakschoenen ineens punk zijn omdat je een foto hebt van Sid met een dierenprintje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |