Dat lijkt me sterk, waarschijnlijk is dat wat Laura denkt, maar Sander is een acteur, dus dat kan niet meetellen...quote:
Nee idd het geld is sowieso binnen natuurlijkquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:22 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk, waarschijnlijk is dat wat Laura denkt, maar Sander is een acteur, dus dat kan niet meetellen...
Ik vind hem best een leuke gast eigenlijkquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:22 schreef IMShuuul het volgende:
Ongelofelijk trouwens dat die ''Sander'' een vriendin heeft in het echt
en het is ook nog eens Manonquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:22 schreef IMShuuul het volgende:
Ongelofelijk trouwens dat die ''Sander'' een vriendin heeft in het echt
quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:23 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Ik vind hem best een leuke gast eigenlijk
Als je alleen zijn commentaar als Dennis meeneemt? Ja, vind ik welquote:
ja hahaha dat dacht ik dus ookquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:25 schreef ejiraM het volgende:
Huh maar nu weet iedereen het tochDit kunnen ze toch verstaan?
In elk geval niet met zo'n lach reagerenquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:27 schreef IMShuuul het volgende:
Ik zou hem een klap in zn gezicht geven! Meteen!
Amerikaans inderdaadquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:31 schreef IPA het volgende:
Help me eens: Is hier ooit een Amerikaanse versie van geweest op de NLse televisie? Of een andere Nederlandse editie?
amerikaanse jaquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:31 schreef IPA het volgende:
Help me eens: Is hier ooit een Amerikaanse versie van geweest op de NLse televisie? Of een andere Nederlandse editie?
quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:31 schreef IPA het volgende:
Help me eens: Is hier ooit een Amerikaanse versie van geweest op de NLse televisie?
Amerikaansquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:31 schreef IPA het volgende:
Datquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:31 schreef CasselerRIP het volgende:
Ook wel grappig hoe die promo was geknipt eigenlijk, dat huilen was eigenlijk pas veel later
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |