quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:38 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ach, als ze echt zo'n goede vriendin is, dan trakteert Laura haar vast wel een keer op McDonalds.
Denk jequote:Op maandag 15 oktober 2012 21:38 schreef DaverzNL het volgende:
Neem aan dat Laura wel íets van dr eigen 25.000 aan die vriendin geeft.
In de Amerikaanse versie kreeg ze ook het deel wat naar die man zou gaanquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:34 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
nee 25.000 voor haar en 25.000 euro voor haar familie
Inderdaad. Typisch Nederlandse tv.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:39 schreef IPA het volgende:
Ik dacht eigenlijk wel dat ze 100.000 zou krijgen. 25.000 voor jezelf en 25.000 voor de familie zou mij het liegen en de reputatie die je krijgt bij de kijker niet waard zijn.
In Amerika was het 2x 250.000 dollar.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:40 schreef IMShuuul het volgende:
[..]
Inderdaad. Typisch Nederlandse tv.
Viel me ook al op ja.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:42 schreef Beeertjee het volgende:
Dat kaartje was het ergste.. Als acteur kan je die laatste 4 zinnen toch wel uit je hoofd leren.
Ze hoopt natuurlijk dat ze nu door kan breken in de 'entertainment industrie' natuurlijk.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:39 schreef IPA het volgende:
Ik dacht eigenlijk wel dat ze 100.000 zou krijgen. 25.000 voor jezelf en 25.000 voor de familie zou mij het liegen en de reputatie die je krijgt bij de kijker niet waard zijn.
Ze mag van mij best doorbreken in de adult-movie industry, maar ik hoop niet op een nieuwe Brit en Ymke.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:45 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Ze hoopt natuurlijk dat ze nu door kan breken in de 'entertainment industrie' natuurlijk.
Nee voor mij ook niet maar buiten die 25k om was dit natuurlijk een 'extra investering' van dr.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:46 schreef IPA het volgende:
[..]
Ze mag van mij best doorbreken in de adult-movie industry, maar ik hoop niet op een nieuwe Brit en Ymke.
Ik heb het hem even zelf gevraagd.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:25 schreef Eppie_NL het volgende:
Wat slecht dit. Zo slecht geacteerd haha.
Zal wel gewoon betaald worden, geen prijzengeld iig.quote:
nog erger was dat die tekst gewoon letterlijk gekopieerd is van de Amerikaanse versie. Ook het einde, dat ze had laten weten dat de familie het haar had vergeven ofzo ; letterlijk in de Amerikaanse versie. Toevallig heb ik de finale laatst nog gezien, dus om dan nu dit te zien is echt tenenkrommend. .. Wellicht gaat dit altijd zo als men buitenlandse formats koopt , maar het irriteerde me toch.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:42 schreef Beeertjee het volgende:
Dat kaartje was het ergste.. Als acteur kan je die laatste 4 zinnen toch wel uit je hoofd leren.
Ik vind hem op een vreemde manier wel aantrekkelijk, ondanks z'n overgewicht.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:22 schreef IMShuuul het volgende:
Ongelofelijk trouwens dat die ''Sander'' een vriendin heeft in het echt
In real-life is het ook gewoon een top wijfquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:37 schreef DaverzNL het volgende:
Haha en die 'zus van Sander' kan eindelijk ook laten zien dat ze kan lachen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |