Je had hem gehosseld, ja?quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:41 schreef Evie het volgende:
[..]knappe vrouw was weggeweest en die kerel het eea gaan uitleggen als ze dat had geweten
En dan heb je Flips en Silk nog niet eens ontmoet.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Alleen ik zat naast jou ... Oh, wacht.![]()
(nee, grapje dames, jullie zijn allemaal keilekker.)
Goed verhaalquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De rechter kerel zat in dezelfde kroeg als wij. Hij was omgeven door andere kerels, dus echt succes heeft hij niet geboekt in dat programma. Sint kreeg er een klein stijfje van.
Natuurlijk zaten alle knappe vrouwen achterin naast mij.
Nee had m wel ff geleerd hoe hij dat wel moet doenquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je had hem gehosseld, ja?
[..]
En dan heb je Flips en Silk nog niet eens ontmoet.
Ik ben niet goed in verhalen vertellen. Dat moet Heloef eigenlijk doen, dat is een van zijn specialiteiten.quote:
Dat had ik gaarne willen zien.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:44 schreef Evie het volgende:
[..]
Nee had m wel ff geleerd hoe hij dat wel moet doen
Ik kijk er naar uit.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je had hem gehosseld, ja?
[..]
En dan heb je Flips en Silk nog niet eens ontmoet.
Ok, wanneer?quote:
Wanneer jij beschikbaar bent.quote:
Volgens mij verwissel je maag met darmquote:
Paar goede boeren danquote:Op maandag 8 oktober 2012 18:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij verwissel je maag met darm.
Je bent je condooms niet vergeten, hequote:
It's a date.quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geef het beestje een naam.
We hebben afgesproken
Like duhquote:Op maandag 8 oktober 2012 18:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je bent je condooms niet vergeten, he.
Ik zag de foto's in KPD, lucky bastardquote:Op maandag 8 oktober 2012 18:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geef het beestje een naam.
We hebben afgesproken
Eigenlijk moeten we een pool houden over hoe het af zal lopen.quote:
Das snel gehosseld.quote:
He, zo'n gekke vraag is het nietquote:
Doe maarquote:Op maandag 8 oktober 2012 18:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten we een pool houden over hoe het af zal lopen.
In bed.quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten we een pool houden over hoe het af zal lopen.
Daar zet ik ook op in.quote:
Vertel wel nog even je hosselgeheim hequote:Op maandag 8 oktober 2012 18:37 schreef Vinniiee het volgende:
Ja zo snel kan ik niet reageren op mobiel. Danku mensen
Hier zet ik ook op in.quote:
Ik heb niks speciaals gezegd ofzo hoorquote:Op maandag 8 oktober 2012 18:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Vertel wel nog even je hosselgeheim he
Bood ze zich vrijwillig aan?quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb niks speciaals gezegd ofzo hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |